Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 18 652 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:40 | |
![]() | perfekt Maja! Sista genomgång av planerna hos dig, alltså! Jag kan nog se till att ha betapred och olika kortisonsalvor med mig så funkar det nog. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-04 16:40 | |
![]() | Kollade upp var Maja bor och där är jag relativt ofta så hittar utan problem:D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:41 | |
![]() | Tänkte samma sak, Maja. Grabben har nog någon tub Elocon jag kan sno. Jag menar, efteråt kan jag köpa hela apoteket åt honom som kompensation. :D | |
| Maja G | 2011-01-04 16:41 | |
![]() | Fortsätt ni med planeringen, för jag måste till tvättstugan nu! | |
| Maja G | 2011-01-04 16:41 | |
![]() | Ah, just den fick jag igår.Är den bra,Elocon? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:41 | |
![]() | Jag förlitar mig på att jag hittar till Maja när det blir aktuellt. Om inte annat tar jag med mig den där fantastiska nymodigheten som kallas mobil telefon... eller är det mobiltelefon? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:42 | |
![]() | Han har den för psoriasis och den funkar bra mot det - när han kommer ihåg att använda den. :P | |
| Maja G | 2011-01-04 16:44 | |
![]() | ok..har använt betnovat tidigare, och nu hjälper inte den heller tyvärr:( Hoppas på denna nu...Annars så kommer jag att börja klösa mig mitt under rånet och det är nog inte så bra.Kanske tappar pickadollen eller nåt.... | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-04 16:46 | |
![]() | Vi ska nog undvika gisslan. Jag kanske har fördomar men jag har fått för mig att folk som handlar på Ullared kan bli lite hetsiga och agresiva. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:49 | |
![]() | Yes!!! Gitarmagnus är på :-D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:49 | |
![]() | Maja - sorry att göra dig besviken, men inga puffror. Och Vita kommer att ha sjukvårdsmaterial med sig. Kanske ska vi se till att hon även packar med Xylocain? Bra att vi kom in på eksem och salvor, annars hade jag glömt den. Bra att ha om vi skär oss på papper eller liknande. gitarren - Alltså, vi måste veta om du verkligen är med innan vi börjar diskutera planen med dig, det förstår du va? Men din tanke överensstämmer rätt bra med min förd... uppfattning om en del av klientelet där, ja. | |
| Lillstölla | 2011-01-04 16:51 | |
![]() | Ska nog erkänna att jag kan om jag tillhör dom som kan bli hetsiga och aggressiva på Ullared :S MEN, då är det när jag blivit påkörd av en kundvagn för mycket. | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-04 16:53 | |
![]() | Kundvagn på hälen kan få vem som helst att bli hetsig och aggresiv. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:53 | |
![]() | Lillstölla - Herregud, det kan inte bli bättre! Eller... i alla fall så länge du kan hålla humöret i schakt tills vi hamnar i en situation där sådant behövs. Jag blir kolugn och jäkligt oralt nedlåtande, vilket är bra i vissa situationer och du blir hetsig och upprörd. Vi kompletterar varandra bra, vännen. :D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:54 | |
![]() | Fast vid ett annat tillfälle och en annan mycket kär vän så har jag blivit mutad för att åka till Ullared. *skulle få sitta i en kundvagn och äta kex och dricka rödvin* | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-04 16:55 | |
![]() | Jag måste bara säga att jag absolut inte är fängelsematerial. Så jag kanske förhandlar lite med polisen om vi blir tagna. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:55 | |
![]() | Tänk vad bra Vita - nu får du tillbaka dina pengar och kan sitta på en solig terrass i något semesterparadis och dricka bubbel istället. :D | |
| Lillstölla | 2011-01-04 16:57 | |
![]() | Magnus: Ja men då vet i fasen om du får vara med! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:57 | |
![]() | OK. Det måste jag fundera över lite gitarren. *funderar* Så här gör vi.... Du får vara med, men du får bara veta det du absolut måste veta och det precis innan du måste veta det. Du ska vara lagom berusad (om det sen är av Lillstöllas charm eller annat spelar ingen roll) hela tiden så att polisen inte tar dig på allvar om du åker fast. På det viset hinner vi andra undan innan de fattar vad du svamlar om. Deal? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 16:57 | |
![]() | Förlåt Stölla, jag tog ett beslut utan dig. :( Var absolut inte meningen. | |