Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 719 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:09 | |
![]() | bara jag som blev rörd när rambo inte fick den söta blondinen i slutet, jag var helt säker på att han skulle få henne.. *snyft* | |
| DILLIGAFF - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:09 | |
![]() | antar att det gör mig till en hopplös romantiker.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:13 | |
![]() | Ja;) | |
| ElsieKvist | 2008-07-18 22:21 | |
![]() | är det bara jag som gillar Tom Burton? Big Fish är ju så söt. Och Edward Scissorhands <3 | |
| ElsieKvist | 2008-07-18 22:22 | |
![]() | Och med Tom menar jag såklart Tim *pucko* | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:31 | |
![]() | Corpse Bride var inget vidare dock. IMHO. | |
| Porslin - Ej medlem längre | 2008-07-18 22:34 | |
![]() | Broarna i Madison County - fast jag sett den hur många gånger som helst så gråter jag varje gång. | |
| ElsieKvist | 2008-07-18 22:35 | |
![]() | den har jag inte sett, och det av anledningen att den inte verkade något vidare. skönt att du bekräftat det, tack. | |
| ercama | 2008-07-18 23:23 | |
![]() | Har ingen sagt En officer och gentleman www.youtube.com/watc...1E hz_cAMGc | |
| emmylicious | 2008-07-27 00:22 | |
![]() | Hur har jag kunnat missa "A walk to remember"?! Tror aldrig jag gråtit så mycket till en film, jag gråter bara av att skriva det här och filmen tog slut för en kvart sen! | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:45 | |
![]() | Ser inte romantiken i de flesta av de romantiska filmer ni nämnt. Men jag skall inte vara den som är den... Däremot kan jag tipsa om :"I'm a cyborg, but that's okey" och en som faller mer inom den lite mer klassiska romantikramen: "Daisy"... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:47 | |
![]() | yayasout: kul att du nämnde Svart och vit katt. Men måste nog säga att Ziegenarens tid är snäppet vackrare i så fall. Garden state vet jag inte om jag diggar så mycket. Jag fördrar tragedier när det handlar om kärleksfilmer blir så sockersött annars vilket iför sig kan funka utmärkt som När Harry träffade Sally. Min favorit är nog Trust eller Barry Lyndon | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:51 | |
![]() | men suck... titanic... uss... inte bra... och romeo och julia (iaf den med leo och claire) är ju inge vidare... bättre med tex "tio orsaker att hata dig"...romantiska komedier... men ja, jag e rysligt svårflörtad vad gäller film... föredrar thrillers och rysare :P | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:57 | |
![]() | Sockersötheten ja! gillar faktiskt inte ens godis, så det är kanske därför jag inte gillar de flesta romantiska filmer jag sett. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:58 | |
![]() | godis är gott! men när det bli sliskit sockersött på film blir jag uttråkad... urfånigt! | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 01:04 | |
![]() | Absolut... jag är lite allergisk mot stereotyper också. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-27 01:06 | |
![]() | jamen fyy... utslagAB när stereotyper e med i bilden... haha | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 01:09 | |
![]() | jag tror jag beskriver pretty woman bäst såhär: (med osedvanlig sarkasn) "Fan vad bra att hon inte hade horat ut sig till någon annan innan hon träffade honom, annars så skulle ju inte hon vara ärbar nog åt denna fantastiska karl..." | |
| evilein | 2008-07-27 01:22 | |
![]() | när man ledsnat på amerikansk film, sä är franmännen också bra på romantik. En riktig höjdare är -Det ligger en vit man i din säng, mamma! Lite svår att få tag på. Annars är tipset med stort T -Breaking the wawes. Skarsgård när han är som allra bäst | |
| Scherazade | 2008-07-27 01:42 | |
![]() | Det är alltid roligt med nya filmtips! Något man inte får missa är filmatiseringarna av Jane Austens romaner och "En ung Jane Austen". Om man gillar lite vemodiga kärleksfilmer kan jag rekommendera "La vie en rose" om Edith Piaffs passion för livet, kärleken och musiken. Eller varför inte "Walk the line" om Johnny Cashs livslånga kärlek till June Carter. Personliga favoriter är också filmer som handlar om kärleken mellan förälder och barn som i "Million Dollar Baby" och "I am Sam". | |