Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:13 | |
![]() | Ni har så rätt, både kentsam och BiNo8. Det går att märka en attityd hos många som går ut på att eftersom vi har det så gott ställt jämfört med många andra borde vi bara känna oss nöjda och inte agera mot de orättvisor vi ser runt omkring oss för att de är små i jämförelse. Jag är medveten om att även om jag låter bli att köra bil under en hel livstid, så kommer en fabrik i Kina att bidra med mer föroreningar under en enda dag, än vad jag hade gjort med min bilkörning under hela livstiden. Jag har inte kommit på någon lösning för att få industriernas utsläpp att minska, men jag vet att om jag går, cyklar och åker kollektivt så har jag bidragit med i alla fall någonting för att göra luften renare. Det kan verka småaktigt att påpeka att kvinnodominerade yrkesgrupper i Sverige oftast är mer lågavlönade än vad mansdominerade yrkesgrupper är, när jag vet att kvinnorna i Afghanistan tvingas bära burka. Hur man kommer till rätta med de urgamla muslimska traditionerna vet jag inte, men jag vet att om jag tillsammans med de andra lågavlönade kvinnorna demonstrerar mitt missnöje genom t ex en strejk, så finns det en möjlighet att lönerna kommer att höjas. Jag vet att det finns hemlösa gatubarn som lever ett bedrövligt liv, men inte hur jag kan hjälpa alla, fast när jag passerar en hemlös på gatan vill jag gärna lägga mina växelpengar i hans skål, så har jag iaf hjälpt någon. Och om alla hjälps åt att handla när de stöter på någon orättvisa, då kommer vi sakta men säkert att tillsammans förändra samhället positivt! | |
| betaklet | 2008-05-28 14:33 | |
![]() | k går runt med mjukisbyxor ÖVERALLT , det är fan fel. Och föräldrar e så slappa med sina ungar! | |
| bove | 2008-05-28 15:18 | |
![]() | Mjukisbyxor kanske inte alltid är så snyggt men att det skulle vara ett av de största problemen i samhället idag är jag inte helt övertygad om. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-28 15:20 | |
![]() | Nu får ni respektera TS. Tråden handlar om ALLT som är fel i samhället, och tycker ni inte om att läsa om sådant så kan ni läsa andra trådar. :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-28 15:28 | |
![]() | 2. Ingen startar trådar som heter "Allt som vi lyckats med i samhället hittills." | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-05-28 15:29 | |
![]() | Det är fel på fotbollslandslaget. Vi kommer förlora alla tre matcherna om ingen GÖR NÅGOT!!! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-05-28 15:34 | |
![]() | Jag säger bara: INGEN Linderot INGEN Edman SKADAD Rosenberg HALVSKADAD Zlatan en Ljungberg med ont i revbena BRÅDMOGEN Sebastian Larsson GAMMAL Henke Larsson En Chippen UTAN potential. ALLA de här skulle kunna varit i vår startelva. Vi har dock en STOR backlinje. Petter, Olof, MajSTORovic och stoor. | |
| frumarie | 2008-05-28 15:42 | |
![]() | För låga skatter för höginkomsttagare... klimathotet... För låg Akassa.... Bättre sjukvård.. Bättre skola..mer personal på skolor där det behövs...inte alla. skatt på dyra båtar.. värna om strandskydd.o allemansrätten.. högre straff på djurplågeri.. och våldtäktsmän.. | |
| Jamo | 2008-05-28 16:14 | |
![]() | 1. Vår regering. | |
| Hr Winbladh | 2008-05-28 20:38 | |
![]() | Varje dag ser jag exempel på att Sverige och svenskarna närmar sig USA på allehanda vis. Fördummningen tilltar, marknadskrafterna får allt friare händer, det allmänna rustas ned och politikerna förklarar att de inte kan göra något. Det känns verkligen inte bra. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-28 21:52 | |
![]() | Bilkörande 08or.. rent under att man överlevde | |
| vulcan | 2008-05-28 22:22 | |
![]() | Människor har i alla tider trott att det var bättre förr och att vi är på väg mot undergången. Inget nytt i det. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:07 | |
![]() | 3. Vädervapen och liknande används, trots FN-förbud. T ex: video.google.com/vid...&a mp;cd=1# | |