Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:36 | |
![]() | emman: Men du har väl valt att ladda upp din bild? Har du gjort det därför att du vill att alla på betapet ska tala om för dig vad de tycker om ditt utseende? | |
| emman | 2008-05-27 21:40 | |
![]() | Absolut Gariam. För det _är_ ju jag (väl? who knows), och jag har lagt upp bild enbart för att få höra kommentarer om mitt utseende (good or bad, skitsamma vilket). Dessutom brukar jag göra det till en vana att ringa kvällspressen och upplysa om mina senaste botoxinjektioner, var jag festade i helgen, om jag för tillfället är av eller på med mitt åka osv. Och eftersom jag nu gör det så får jag väl tåla att folk har åsikter om mig. För det är väl ändå det jag vill uppnå? Annars hade jag ju kunnat göra som alla andra tråkiga Svenssons och behålla mitt privatliv för mig själv. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:40 | |
![]() | Gariam, Ärligt talat, varför tror du att Rosing var med i big brother, hade sex framför kameran? För att alla skulle säga snälla saker om henne? Eller för uppmärksamheten? Hon har fortsatt att söka uppmärksamhet efter big brother och inte dragit sig undan som vissa andra som kanske ångrade sin medverkan.. | |
| emman | 2008-05-27 21:41 | |
![]() | zimba: vem av dem är du.. ? ;) | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:42 | |
![]() | "Därför att Linda Rosing är inte här.. Och om någon säger något ont om mig och jag inte hör det så vad gör det egentligen för skada?" Zimba, är du nöjd med de resonemanget? | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:42 | |
![]() | Ja, det står mig fritt att tycka att du ser för djävlig ut, men varför skulle egentligen skriva det? Jag förstår inte riktigt vad jag skulle få ut av det, om jag nu inte var en känslokall mobbare som fann njutning i att förolämpa och kränka dig förstås. | |
| emman | 2008-05-27 21:44 | |
![]() | Det är ju inte direkt så att hon lagt upp en avatar på nån spelsida och sen helt plötsligt så ska folk kommentera hennes utseende hej vilt. Hon har ju gjort sitt utseende till sitt tm. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:46 | |
![]() | Imbatt, lite nöjd men inte helt.. emman, tyvärr hemligstämplat ;) henn, det är därför som jag ser ut som en giraff för att du inte ska förolämpa mig.. | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:48 | |
![]() | emman 2008-05-27 21:44 "Det är ju inte direkt så att hon lagt upp en avatar på nån spelsida och sen helt plötsligt så ska folk kommentera hennes utseende hej vilt. Hon har ju gjort sitt utseende till sitt tm." Och det ger människor rätten att komma med kränkande omdömen, menar du? Inte i min värld, gumman, inte i min värld. | |
| Teppy | 2008-05-27 21:48 | |
![]() | det blir sånt liv i mina trådar jämt, yummi! :) jag startade inte direkt tråden för att hacka på henne.. jag tycker faktiskt synd om henne, men givetvis blir det alltid diskutioner när det handlar om såna här personer. Jag tycker iofs att hon gjort en hel del fel själv. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:48 | |
![]() | zimba: Och han sa just att han inte ser tjusningen i att förolämpa, så då kan du slippa se ut som en giraff. Tänka sig vad bra världen blir ibland, bara sådär på en femöring. ;) | |
| OneW | 2008-05-27 21:50 | |
![]() | jo Henn, vem du nu skriver till, åsiktsfrihet är skönt och tycker du att någon ser för jävlig ut fine, upp till var och en att skriva och berätta. Ärlighet eller mobbing? därom tvistar de lärde men visst finkänslig kan man ju vara. Dock som emman skriver så tror jag inte Linda lider mer av kommentarer här en i sin gästbok. Såg att hon på ett innlägg hade 343 kommentarer och 70% var av negativ karaktär. Om hon mår dåligt av det tar hon nog bort bloggen. | |
| emman | 2008-05-27 21:50 | |
![]() | I min värld gäller: Har man gett sig in i leken får man leken tåla | |
| Teppy | 2008-05-27 21:51 | |
![]() | helt rätt emman! | |
| emman | 2008-05-27 21:51 | |
![]() | ...eller åtminstone tar bort möjligheten att kommentera hennes inlägg. På det sättet kan hon ju fortsätta berätta om sitt liv, men slipper höra vad folk tycker om det ;) | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:52 | |
![]() | Ja, det är naturligtvis något som är ruttet i världen om Zimba inte vågar ladda upp en bild i rädsla för att elaka kommentarer kan komma att fällas om densamma. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:54 | |
![]() | Tänk om tråden hade handlat om Anna Books hemsida och hennes feta röv och fläskiga mage, då hade de vart kränkning så de vara vissla om de. För då ska man bortse från utseendet och tänka på vad som finns inombords istället. Men så fort de handlar om en blondin med silikon så är de fritt fram och göra påhopp. Intressant värre... | |
| emman | 2008-05-27 21:54 | |
![]() | haha, ja det var ju det allt handlade om..så dumt av mig ;) | |
| emman | 2008-05-27 21:54 | |
![]() | till H.G | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:55 | |
![]() | Så Henning du har aldrig suttit i vardagsrummet och skrattat åt någon på tv eller åt någon i en tidning eller vad det nu månde vara? Tror nämligen att det ligger i människans natur. Jag kan säga att jag inte är helt igenom ond, jag skulle tex aldrig gå in på hennes hemsida och skriva något elakt till henne, men detta är kanske värre. Får ta mig en funderare och återkomma senare.. Klart jag vågar! Men jag vet inte om jag vill, jag kan bli igenkänd hehe.. | |