Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-05-28 13:55 | |
![]() | Och om någon då startar en tråd med ämnet att man bör avskaffa poängavdraget, för det minskar möjligheten att fly ofördelaktiga upplägg vid slumpat, hur dumt hade inte det låtit?;) | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:56 | |
![]() | Börja och pausa då... Det fattar vi andra ju... Och jag tror inte du blir så skitnödig när du direkt drar till ett annat rum och staryar, eller? Dessutom hamnar ju den mesta skiten här i alla forum... tyvärr | |
| Dyslekso | 2008-05-28 13:56 | |
![]() | Mitt inlägg 13:55 var en forts på mitt tidigare. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:56 | |
![]() | startar | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:58 | |
![]() | Snälla nån....om du sticker från ett spel så får du ju minuspoäng och den andra får plus, är inte det bra då? Om du lämnar ett spel innan det börjat så blir det förvisso inte minus, men varför gnälla över det? Det finns viktigare saker att bry sig om i världen. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:58 | |
![]() | Men varför lämna? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:59 | |
![]() | Men varför bry sig? | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:00 | |
![]() | Men ni som gnäller på Fiskaren 2 och menar att "Det bara är ett spel" har jag en fråga till. OM ni är samma som bara drar de gånger motspelaren gynnas av bra upplägg i första draget, är det inte då ni som tar det för allvarligt? Eftersom ni bara verkar vilja spela när det gynnar er och inte annars. Jag har själv inte råkat ut för det här så många gånger, men de cirka fem gånger det hänt har det alltid varit mot personer som har mycket bättre rating än jag har och som alltså frivilligt gått in i mitt spel eller släppt in mig. Det tycker jag är lite konstigt. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 14:01 | |
![]() | Är det inte bättre att inte starta om man är "skitnödig"? Om du fick minus då med så hade du ju tajmat dina dassbesök och jag hade inte gråtit så förtvivlat här, och förmodligen hade du inte stuckit i varannat spel heller. Alla hade vunnit men ändå är du motståndare till det??? Om du tappa uppkopplingen så blir du ju "bestraffad" så varför inte om man med uppsåt jävlas med folk? | |
| Suds McDuff | 2008-05-28 14:02 | |
![]() | Men om du inte bryr dig Mick-E, varför är du så jävla delaktig i den här diskussionen då? Jag tror att du tar åt dig av kritiken, och kanske tar lite illa upp för att folk inte gillar din spelstil. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:05 | |
![]() | Eller så är jag en mogen människa som stör sig på folk som ska gnälla över småsaker? | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 14:06 | |
![]() | Varför vore det INTE bra om du var tvungen att dra på toa, men först fråga motspelaren om en paus? Alltså att din "frihet/dumhet" att bara dra, som vi alla vet att du gör i ogynnsamma starter, skulle hindras helt enkelt? Har du något emot den tanken? Måste du skita så tror jag att de flesta skulle godkänna en paus med dig... | |
| Dyslekso | 2008-05-28 14:07 | |
![]() | Kom igen nu Mick-E...du ser själv hur ditt inlägg brakar sönder av inre motsättningar.;) | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:07 | |
![]() | Haha ok då... | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 14:08 | |
![]() | Mogen... läs dina inlägg och fundera en stund... | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:08 | |
![]() | Det är upp till var och en om man vill spela detta spel på skoj eller vara pilsk på att få upp sin rating..jag vill få så hög rating som möjligt och jag avbryter spel hur ofta som helst om jag ser att matchen eventuellt är över vid redan första lägget om motståndaren får ett fett upplägg på första lägget. Det finns en ge upp knapp och den finns där av en anledning,,,köp läget och behåll gnället för er själva. Mvh Uffe | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:09 | |
![]() | Word uffe! | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 14:10 | |
![]() | Ge upp är en anna sak, han får gärna ge upp hela tiden om han vill. Det det handlar om är att bara dra, det borde vara omöjligt... Ger du upp så förlorar du ju bara själv på det. Håller du inte med så kan väl du skaffa en Router och två konton också? Du kommer få svinhög rating... | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:13 | |
![]() | Ja så synd om dig...gråter | |
| zmiley | 2008-05-28 14:13 | |
![]() | Nej nu tar vi ett vaniljhjärta och sluter fred va...? Eller så gör vi som alex schulman och säjer ifrån ordentligt: www.1000apor.se/blog...?b logger=3 | |