Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-14 00:37 | |
![]() | Och här har vi också en kvinnlig fotbollsspelare oompaloompa.blogg.se...87 5883.jpg Håller med Åtta stygn, ibland säger en bild mer än tusen ord. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-06-14 00:56 | |
![]() | Jihde var bra under Vinter-OS 2006, men det är svårt att toppa. TV4's kommentatorer under EM funkar inte för mig. Blir FM-radio (SR) i stället, även om de brukar ligga händelserna ett par sekunder före. En av kommentatorerna på TV4 brukar allt som oftast förmedla händelserna på planen genom att tre-fyra gånger upprepa bollinnehavaren, för varje gång denne passerar ett hinder på väg mot mål, varje gång med högre volym. | |
| Peddape | 2008-06-14 00:58 | |
![]() | Bamsefar Perhlskog! Idag gick han över gränsen, eller var det igår, hmm. Riktigt illa är det iaf. | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 01:03 | |
![]() | Perslskog är en gammal legend inom p3 där han refererade hockey. Nu är han mes pinsam. Jesper Hussfelt väckte mitt intresse första åren när jag ägde canal plus och såg på italiensk fotboll, men han håller tyvär inte. De såkallade experterna bredvid vederbörande är , nej vill inte ens prata om pojkarna. Niklas Holmgren och Calle Johansson som kör stanley cup är ett exempel på ur det ska vara. | |
| Peddape | 2008-06-14 01:05 | |
![]() | mm, Holmgren är faktiskt bra. Underbart var det när han började lipa när Kahnberg pangade in 1-0 med 15 sekunder kvar häromåret. Men som sagt, referera gör han bra. | |
| viking122 - Ej medlem längre | 2008-06-14 01:10 | |
![]() | Faktum är att Calle och Niklas kör elitserien också ,dom är bäst | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 01:15 | |
![]() | viking jag vet. Men båda växer enorm under stanley cup när det hettar till, jag sitter och njuter av samspelet, att de gnager på varandra plus deras snoema kunskap. | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 01:15 | |
![]() | aja, lite fylla, men budskapet går fram hoppas jag. | |
| mofo0919 | 2008-06-14 01:23 | |
![]() | Borde låta Lasse Granqvist, Niklas Holmgren, Magnus Hedman och Jens Fjellström ta hand om allt. Knappt någon som gillar Jihde, Kåmark eller Ekwall o co. Sen är det tragiskt att 90% i för, mitt och eftersnack hos tv4 är reklam. Sen är själva programmet enbart 10% av tiden och inte ens då har dom i dagsläget material för att fylla utan får ofta upprepa saker. Förstår inte varför dom inte tex kan visa hela presskonferanser med det svenska landslaget utan det visas enbart 2-3 frågor. Sjukt kasst ge hellre EM och VM till canal+. | |
| pompepompe - Ej medlem längre | 2008-06-14 02:32 | |
![]() | Jihde hör väl tillsammans med Ekwall till det absolut sämsta man sett på TV... Men nu är det ju TV 4 som avses och det är ju också bland det sämsta man sett... Så vad är då bättre? När det gäller fotboll så saknar man faktiskt Bosse Hansson och Ralf Edström t ex... | |
| CarlOtto | 2008-06-14 12:40 | |
![]() | Sladjan är kungen. | |
| MrsFlash | 2008-06-14 13:22 | |
![]() | Det är ingen som har nämnt Ola Wenström... Är det någon som är dålig, så är det väl ändå han? När Magnus Hedman försökte sig på lite spontant bollande när de pratade om Sveriges anfallare och ställde en fråga till Ola blev svaret: Öh.... .... Nääää, jag vet inte ... ... Där är Jihde i alla fall bättre, oavsett om han gillar honom eller inte. Något som hade löst allt hade varit om hela EM-festen gick på SVT. Lindeborg och Strömberg som kommentatorer och Pops och Mats Nyström i studion tillsammans med diverse experter. Strömberg hade räddat alltihop oavsett de andra journalisterna. | |
| E_Cantona | 2008-06-14 13:33 | |
![]() | Allt är bättre än Tommy Engstrand, tänk att han satt och kommenterade en match mellan Ajax och PSV (FYI, 2 holländska fotbollslag) Under hela första halvlek så kommenterade han att det var Ajax och Feyernoord som spelade, hur kan man få hålla på så och hur djupt hade han tittat i glaset innan??? Det som var ännu mer komiskt var att på reprisen sen hade de sett till att han sa PSV på de ställena som han hade sagt Feyernoord på... Fast det värsta var när han kallade Man United för Reds(det är Liverpool, Man Uniteds ärkefiender) då höll fan TV på att flyga ut...haha | |
| Trrism | 2008-06-14 14:28 | |
![]() | alla som skriver här låter som om dom är 100 år. sluta klaga och koncentrera er på fotbollen för faen | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 14:46 | |
![]() | MrsFlash Hur kunde vi glömma Ola. Han är så duktigt värdelös att big ben stannar. Han skulle eventuellt fungera i en dubbad colgatereklam. Trrism Jag ser allt, då vill jag även följa försnacket som är en timme innan första matchen, då tvingas man stå ut med iditoism. | |
| MrsFlash | 2008-06-14 14:50 | |
![]() | Trrism: Det är klart att vi koncentrerar oss på fotbollen. Det jobbiga är att det är ju under försnacket, mellansnacket och eftersnacket som vi tvingas utstå/lyssna på Ola och Peter. Även om jag personligen tycker att Peter är OK (läs: Allt är bättre än Ola). | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-06-14 16:11 | |
![]() | Bort med Jihde och Ekwall från 4an. Ge dom ett skitjobb i någon gruva någonstans! Tillbaka med Kanon och Kalkon!!!! | |
| Peddape | 2008-06-14 16:39 | |
![]() | Att överge kanon och kalkon var ju helt galet. Nu finns det inget som får mig att se på tv4 sporten på söndagarna. | |
| uffe6y | 2008-06-14 18:16 | |
![]() | Finns det ingen på TV som kan fixa barret på jidhe,,,ser ju fan ut som en peruk påsatt bakåfram | |
| Uffetuffe | 2008-06-14 18:36 | |
![]() | Håller med,,karln ser ju inte klok ut | |