Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:33 | |
![]() | *vägrar* Det är för de närmaste sörjande only. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 20:40 | |
![]() | Ajdå. Men okej, jag går väl ut med en ploj & påskoj-syntlåt då... där jag t om "sjunger" själv (ja, jag hade ingen att ringa just då hehe). trig.com/bitley/medi...so ng/31970 (Kommer det upp en jobbig "dialogruta" på sajten, tryck "sign up now", när nästa sida kommer upp, tryck på browserns bakåtpil & lyssna.) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:00 | |
![]() | Här är mitt senaste försök att skapa musik. Tyvärr misslyckas jag dock alltför ofta. www.expensive.se/mus...re mix8.mp3 | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:03 | |
![]() | Jag tycker att elitism oftast verkar hänga ihop med en stor inre osäkerhet, verklighetsfrånvändhet och mycket snack men liten verkstad. För mig handlar inte elitism alls om kvalitet utan om teoretiska floskelramar som sätts upp för att rättfärdiga maktobalanser i "konstvärlden" och försöka hålla dem statiska. Dom som gör sin grej och är trygga med det brukar inte alls ha det där snacket, för då räcker det långt med att snacka om det man själv gör, istället för att snacka om det som man tror eller tycker att andra gör. Jag förstår tydligen inte elitism trots att jag också målat i många år, vad nu det har med saken att göra? Att man har haft längre tid på sig att ställa sig till rätta i Ledet? TACK y not, jag blir glad och generad. Tack bitley också. (Ta inte ovanstående text personligt, och snälla sluta baby-raljera mig.) | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:05 | |
![]() | Skam den som ger sig! :) Detta lät lite gabber & lite gammal Prodigy på ngt vis. Nästa parti / ljudbild s a s känns härligt syntig & oldskool, nästan Depeche Mode runt 1984 :) Shuffle sedan... lekfullt och kul. Låter lite som om du inte bestämt dig för hur låten ska arras å provar på lite olika prylar hehe. Något jag gillar är att du använder mycket harmonier! Det bidrar till lite mer rymd än vad många bjuder på. :) | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:06 | |
![]() | Illiterate Många av syntarna påminner om rebirth från propllerhead. Men vad ska jag säga, jag gillar det skarpt:) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:08 | |
![]() | Ja det stämmer nog, de flesta låtar jag gör är mest experimenterande hit och dit. Inget är så hämmande för kreativiteten som obegränsade möjligheter. :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:09 | |
![]() | (Reason is teh shit ;) | |
| Åtta Stygn - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:12 | |
![]() | . | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:20 | |
![]() | Gillade bitar av låten skarpt :) behold, inget trashinlägg :P | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-14 21:24 | |
![]() | Jag kör också Reason. Har sålt av all hårdvara t om. | |
| sjutusan | 2008-06-15 15:18 | |
![]() | And i--iii--ii will aaaaalways love youuuuu-ouuuouou trashone | |
| kulåspela | 2008-06-15 17:06 | |
![]() | HÖHH! | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-15 19:32 | |
![]() | Nåväl, denna tråd kanske inte tog den fart som önskats, men TILL ER KREATIVA... som gör musik & vill prata om det, välkomnar jag er till forumet 99musik som jag startade med hjälp av Martin Björnström för några år sedan. www.99.se/musik helt enkelt. | |
| obitje | 2008-06-15 19:42 | |
![]() | mitt band: www.myspace.com/ephelant4 instrumental musik som av vissa beskrivits som post-rock. låtarna som ligger uppe är grova demos inspelade på porta i replokalen och sen mixade i något lågbudgetprogram. men planer på att skaffa studiotid. jag spelar keyboard. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-06-15 19:45 | |
![]() | Mitt musikprojekt: www.myspace.com/stel...ri afennica Välkomna att kika in om ni har lust. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-15 19:45 | |
![]() | Skoj! Du känner till bandet Elephant antar jag? Jag brukade umgås med Jimmy "Shooting Star" förut, han har jobbat mkt med dem. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-06-15 19:46 | |
![]() | Aha, nu dyker det upp grejer! Skoj. | |
| obitje | 2008-06-15 19:48 | |
![]() | nej Ephelant har helt gått förbi mig. vi hittade någon på myspace som inte varit inloggad på evigheter, men annars har jag ingen koll. | |
| obitje | 2008-06-15 19:58 | |
![]() | Namnet Ephelant tog vi förövrigt efter att ha sett Colin Mochrie använda ordet i en improvisation i den amerikanska versionen av programmet Whose Line Is It Anyway? | |