Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 887

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Candee2008-06-26 01:31
Antal inlägg: 1256

alapet_torsk: Nej, det var inte det jag menade..läs en gång till. Det jag svarade på var Teppys inlägg om att homosexuella är äckliga när de kysser varandra. Och då undrade jag om det var respektfullt av henne att tycka så då hennes egen syster är honosexuell?
Om man inte tycker om att folk kysser varandra offentligt fine, men nu var det fråga om homosexuella som kysser varandra offentligt.

Jag har absolut inget emot folk som kysser varandra. Och det spelar ingen roll om de är homo eller ej. Och vem har sagt att det handlar om 3 personer..du tolkar ju allt som du vill och faktiskt inte enligt det som står..

Candee2008-06-26 01:31

Homosexuell..

Candee2008-06-26 01:33

Obs...kysser varandra offentligt..viktigt det där så det inte misstolkas...:P

trashone - Ej medlem längre2008-06-26 01:39
Antal inlägg: 18678

Kanske inte top15 på min lista men då jag bodde hemma hade jag en GD.
Som var med vid frukostbordet, på golvet och tvättade sig.. grundligt. Sen ställer han sig upp, ruskar av en stor loska dreggel som hamnar klockrent i en tallrik flingor med fil. Personen som åt flingorna missade detta och skopade i sig flingor med hunddregglet på innan jag hann ropa till.

Då vände sig magen lite.. Men smakmässigt märktes det inte visst brr

elPatron - Ej medlem längre2008-06-26 02:03
Antal inlägg: 2131

*hämtar ulk-påsen*

Pg up - Ej medlem längre2008-06-26 02:14
Antal inlägg: 1354

Varför är det mer respektfullt om de inte kysser varandra än om de skulle göra det? Många som inte klassas som respektfulla enligt dig då, Teppy.

Slutsats: Många som kysser offentligt.

Förresten, offentliga handtag, ja, det kan vara rätt "äckligt", brukar undvika att ta i allt för många om det absolut inte är nödvändigt.

alapet_torsk - Ej medlem längre2008-06-26 02:15
Antal inlägg: 137

aha okej. sorry candee

alapet_torsk - Ej medlem längre2008-06-26 02:19

men faktiskt finns det många som reagerar starkt på att homosar kyssar varandra offentligt,jag upplewver det med som en äcklig sak...det gör många...man kan faktiskt vänta med sånt tills man är hemma.

jag behöver ju inte hångla med en tjej mitt på stan,fast det ser ju betydligt trevligare ut för allmänheten än om samma kön gör det så varför inte. !

Candee2008-06-26 02:25

alapet_torsk: Ja, jag ser det som ett problem man kanske måste jobba med isf för alla är vi människor oavsett vad vi har för läggning. Visst reagerar vi på olika saker men varför reagera man så? Att en del känner så är ju inget nytt..

Pg up - Ej medlem längre2008-06-26 02:31

På tal om kyssar offentligt,
vad folk kan tänka på är att vänta med hångleri tills de är hemma eller någon annantstans än att stå i en kö i butiken och limma, oavsett kön.
Jag känner dock inget äckel, mer en irritation.
Och en undran om de inte har tillräckligt med tid för det.

alapet_torsk - Ej medlem längre2008-06-26 02:37

nej det är inget man behöver jobba med...ska du jobba med att tycka en spya luktar gott? eller nått i den stilen..finns saker som man inte bara "jobbar" bort. sen är det inte hela världen och vänta tills man kommer hem. inte för hetros heller.

Candee2008-06-26 02:43

Det var fortfarande homosexuella vi diskuterade eller missade jag någonting..? Om du tar illa vid dig att man kysser och hånglar offentligt kan jag förstå men det var inte riktigt det vi diskuterade.

Alla ser vi olika på vad som är ok/äckligt eller ej, men enlgit svensk lag är det inte förbjudet att kyssas eller hångla offentligt..

Pg up - Ej medlem längre2008-06-26 02:46

Jag kom att tänka på offentlighetens hånglerier i kön i butiken därav skrev jag det jag skrev, byggde inte på något från den diskussion som ni för angående homosexuella. Och som jag skrev innan så äcklar det inte mig, det väcker mer en irritation då kö är något man vill komma fram i och inte snigla sig fram i, då skulle det underlätta om man slapp se ett par framför sig som står och limmar.

Mycket och litet står i lag.

Candee2008-06-26 03:14

Hehe..jaja Pg up..men då retar du ju dig inte på hångleriet utan stoppet i kön..spelar väl ingen roll vem som sölar..irriterad blir man oavsett..

alapet_torsk - Ej medlem längre2008-06-26 14:14

candee. det var ju självklart homosexuella jag syfta på...om två hetero hade hånglat hade jag ju inte jämfört det med en spya.

Teppy2008-06-26 17:16
Antal inlägg: 2314

tack alapet_torsk :)

well, jag tycker faktiskt att det är respektfullt av syrran tex att inte kyssas offentligt. Varför? Jo, för det är hon som sticker ut ur samhället.

Candee2008-06-26 17:45

Men då är du trångsynt och fördomsfull isf alapet_torsk..

Teppy: Återigen..respektfullt mot vem? För att människor liksom du tycker att det är äckligt? Ska inte även du respektera din syster för vad hon är? Det går inte ihop för mig det där...ska man bara gå o vara rädd för människor som ändå inte respekterar än...konstigt vis att visa respekt isf..

Teppy2008-06-26 17:51

Nej, jag respekterar inte att min syster är homosexuell. Så är det!

Söt som salt - Ej medlem längre2008-06-26 17:59
Antal inlägg: 176

Teppy, du har inte lite amatörfilmer som du kanske lånat ur syrrans dator som du har lust att skicka?

Teppy2008-06-26 18:03

Det va väldigt onödigt sagt.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?