Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2008-07-27 11:52 | |
![]() | mommesfrites; bra idé , skall vi börja med att diskutera gardiner ? =) | |
| wintermynta | 2008-07-27 12:21 | |
![]() | För mig är pride så mycket mer än parad. Det är 5:a utbud av fantastiska filmer som: Transamerica, Pricilla Ökens Drottning mm. Det är en vecka med gemenskap, debatter, seminarier och massa annat kul. Jag tror att man ser det man vill se och vill man enbart se till paraden då har man missat helheten. | |
| Huzan | 2008-07-30 09:41 | |
![]() | idag ska ja in å ha så kul så kul!! hoppas vi ses i vimmlet!! | |
| mikaskrika | 2008-07-30 09:56 | |
![]() | Jag ska till Pride, Jippie, och gå i paraden för andra året i rad, fast jag är hetero. Det är världens mest underbara fest, alla är så glada. JAg vill visa att jag accepterar alla oavsett sexuell läggning. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 09:57 | |
![]() | Jag törs inte gå dit, skulle nog bli helt sönderraggad så gay som jag ser ut just nu. | |
| bluebite | 2008-07-30 10:01 | |
![]() | Klart jag ska gå i paraden :) blir första gången jag är med på Pride, ser fram emot det! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 10:16 | |
![]() | Du kanske skall dämpa ditt Ego lite, E Solu...!? ;) | |
| JennyB | 2008-07-30 10:23 | |
![]() | dudeniro & E Solu Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst. (Som Bamse brukar säga...) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 10:30 | |
![]() | Samma som Bamse som sa "Just release your Ego to the universe and the world will open up to you"? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-30 11:18 | |
![]() | Tycker E Solus resonemang är lite spännande faktiskt. Har funderat en hel del över det här med att många straighta grabbar tycks ha en enorm bögnoja, medans vi straighta tjejer aldrig bekymrar oss över att bli uppraggade av nån lesbisk. Min helt amatörmässiga slutsats har blivit att det grundar sig helt i skillnaden på tjejer och killars självförtroende. Grabbarna går runt och tror att ALLA vill ha dom och ser därmed varje bög som ett litet hot mot deras straighta sexualitet. Vi tjejer går runt och tänker att det finns INGEN som vill ha mig och behöver därmed heller inte oroa oss för våra lesbiska medsystrar. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 11:23 | |
![]() | Limerick, det kan hända, men sen är nog en bidragande orsak att en lesbisk person inte innebär något konkret hot mot det allra heligaste, på samma sätt som en man gör. www.bannedinhollywoo...an hole.jpg | |
| hotcold | 2008-07-30 11:25 | |
![]() | Jag och min dotter ska nog in och kolla paraden. Blir första gången för oss. Men min pojkvän ska visst gå någon annanstans när vi kollar den säger han?!! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 11:25 | |
![]() | !? Borderline E Solu... till bögnoja av värsta slaget. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-30 11:26 | |
![]() | Hmmm.... tänkte inte på det förståss. Sen måste jag lite förvirrat erkänna att jag trodde att det heligaste för er män inte var.... äh... skit i det.... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-30 11:28 | |
![]() | :) | |
| -Lala-la | 2008-07-30 11:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc...lW QSM7DIFM Pridefestival på kålmorden nästa. | |
| Dysihopiker | 2008-07-30 12:25 | |
![]() | Jag tycker det är så fantastiskt att pridefestivalen finns! Att den här diskussionen än finns är ännu bättre! Priden är en festival lika mycket som Hultsfred eller vilken annan festival som hällst och inte gnäller nån annan på det, det är helt frivilligt att gå, så passar det inte så är det väl bara att skita i att gå! Jag tror att dom som är mest homofober är dom som också är mest homo i slutändan. Kolla på en av blackmetal scenernas största namn Ghaal i Gorgoroth har kommit ut som bög nu. Mina sista ord i denna tråd får bli mer pride till folket! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-07-30 12:28 | |
![]() | Agreed dysihopiker! Pride är en fest, och precis som en del ungdomar tycker att Hultsfred är för mycket fylla, sex och rock så kan de som inte vill vara "Pride-homos" välja bort Pridefestivalen. Det finns lite för alla, och man kan välja bort det som inte passar ens intressen! | |
| humor_86 | 2008-07-30 12:30 | |
![]() | Pridefestivalen är ok, men nu är det homosexualitet överallt. I alla medier vart man än vänder sig så ska det pratas om hur synd det är om dom, hur underbart det är att vara bög osv. Tycker att det känns lite fel att folk kastar sin sexualitet rakti ansiktet på en. Jag går inte ut i radio och säger att jag tänder på tjejer, så snälla låt mig slippa veta vad du tänder på! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-30 12:41 | |
![]() | Det är viktigt att prata om sitt sexliv. | |