Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 779 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CHL | 2008-07-02 20:26 | |
![]() | teppy: Vaddå CHL du har inte svarat mig... | |
| CHL | 2008-07-02 20:27 | |
![]() | längden skriver man ju in för att överhuvudtaget räkna ut sitt BMI, eller hur gjorde du det annars teppy? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-02 20:28 | |
![]() | www.aftonbladet.se/k...ea ser=true | |
| Teppy | 2008-07-02 20:28 | |
![]() | le-lou, sant. Jag är inte så fixerad vid just BMI. Jag ser iallafall bra ut och mina värden och hälsa är väl fungerande :) Jag har haft problem med att gå upp i vikt, även fast jag ätit hur mycket som helst och regelbundet, har varit väldigt smal hela mitt liv. Alltid velat gå upp i vikt men haft enorma problem med det, tyvärr. Nu dock har kilona börjat sätta sig ordentligt på kroppen och ja, jag är grymt mycket lyckligare faktiskt. Tror att när man är sådär lagom och varken under eller överviktig så känner man sig mer tillfreds med sig själv. Oavsätt tjock som smal. | |
| Teppy | 2008-07-02 20:29 | |
![]() | CHL, jo jag svarade dig. Jag skrev mitt egna namn istälelt dock. Sant att det är inräknat, fast jag säger som le-lou, deras skalor är rätt körda. | |
| CHL | 2008-07-02 20:31 | |
![]() | såsett teppy, men du får dock inte fram ett BMI utan att skriva både vikt och längd. | |
| Teppy | 2008-07-02 20:31 | |
![]() | sant. jag har nog fått solsting.. :) men ja, sen om man är 18,6 eller 19, är det så stor skillnad? Värre vore det som jag va 17,8 | |
| CHL | 2008-07-02 20:34 | |
![]() | ja, såsett. Men om du inte vet ditt BMI alls, så kanske du ligger på 23? | |
| Teppy | 2008-07-02 20:36 | |
![]() | Men nu är det ju så att jag vet. Och som du säger, bara att räkna ut det ju. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-02 20:38 | |
![]() | vidrigt | |
| Teppy | 2008-07-02 20:38 | |
![]() | Metalnymf, vad är vidrigt? | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-02 20:58 | |
![]() | Egentligen borde jag inte bli förvånad av "vissas" inlägg men mitt tålamod börjar så smått tryta när jag läser hur totalt idiotiska en del människor är... och varför jag ens bemödar mig med att läsa all idioti är något som övergår mitt förstånd... Det är vidrigt att inse hur jävla utanför samhället alla "överviktiga" är... Att ens ifrågasätta om man blir lycklig av att vara smal är totalt sjukt. Och vem definerar lycka? Vem faaan har gett någon rätten att tala om för människor HUR man är lycklig? Jag blir så förbannad på denna rappakalja som matas in i ens medvetande konstant, dagligen. Men det värsta av allt var ändå responsen där det viktigaste är att "Om man går ner i vikt så mår man bättre för att man ser bättre ut". Och vem i helvete har bestämt att man ser bättre ut bara för att man är smal? Och varför i helvete ska man alltid älta andras utseende? Idioti är vad det är... Har man inget bättre för sig än att bry sig om utseende så är man en fattig människa. | |
| E_Cantona | 2008-07-02 21:00 | |
![]() | BMI går inte att applicera på alla, enligt det ska jag väga runt 80 kilo, som minst i vuxen ålder har jag legat på 90 men då var jag smal som fasen, då jag trivdes som bäst var när jag vägde 105, då var jag grymt tränad oxå:) Det är mitt mål nu igen(precis hemkommen från en powerwalk) | |
| E_Cantona | 2008-07-02 21:02 | |
![]() | Har man inget bättre för sig än att bry sig om utseende så är man en fattig människa. Det skriver jag under på. | |
| Lenis2 | 2008-07-02 21:02 | |
![]() | som det fetto jag är har jag idag ätit/druckit: 2 x 33cl cola, godis, chips samt pizza. yey! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:02 | |
![]() | Om man bortser från ytan vad det gäller övervikt så måste väl alla i alla fall hålla med om att det är en fara för hälsan att va kraftigt överviktig. Det om nåt är väl en morot för att minska i vikt åtminstonde? Eller?? | |
| E_Cantona | 2008-07-02 21:04 | |
![]() | Ja, vill ju vara med så jag kan skrämma alla otäcka pojkar från mina döttrar;) Så då lär man ju ta hand om sig själv:))) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:04 | |
![]() | Metalnymf: funderade också på det... "Om man går ner i vikt så mår man bättre för att man ser bättre ut". Och vem i helvete har bestämt att man ser bättre ut bara för att man är smal?" Om man går ner en jä..a massa kilon har man en massa lös hud och frågan är om det är snyggare.... Detta blir bara mer och mer patetiskt och töntigt och det känns inte som om det finns någon anledning att svara på idiotiska inlägg... | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:05 | |
![]() | Det är en fara för hälsan att vara kraftigt överviktig. Det är en fara för hälsan att vara kraftigt underviktig. Det är en fara för hälsan att röka. Det är en fara för hälsan att dricka alkohol i stora mängder. Det är en fara för hälsan att vara deprimerad. Det är en fara för hälsan att använda narkotika. Det är en fara för hälsan att leva överhuvudtaget. För vet ni...? Man kan faktiskt dö. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 21:07 | |
![]() | nymf <3 | |