Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:17 | |
![]() | Elle: ;) Ja | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:18 | |
![]() | Den spårade väl ur innan den ens skapades | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 15:20 | |
![]() | Pmskossa, vad jag är rädd för? jag är rädd för att industrin ska blomma upp även för män. Jag vill inte hänga på de där dravlet men inser att jag kommer vara tvungen att göra det. Är alla sminkade, luktar rosor i röven, parfym över hela kroppen etc. då kan jag ju inte vara sämre. jag skulle ju annars ses som en ohyggligt äcklig slusk om jag inte gjorde alla skönhetsbestyr som alla andra män. Den där verkligheten vill jag inte ha. Jag är livrädd. Och sedan ja, 4 sekunder säger antaglien mer om dig och din skicklighet än om manssläktet, eller har jag fel? Kanske du använder dig av något sånt där G-punkts-tjafs med två fingrar i röven på killen. Använder ni rövspray i så fall innan? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:20 | |
![]() | hehe... det beror ju på hur man ser det... säg det som inte är urspårat isåfall?! | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:22 | |
![]() | Haha, skön tråd | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:23 | |
![]() | jeehunmoon: Okej. Men måste man använda allt på marknaden bara för att det finns? Följa lämmeltåget är ju så trist... Mina skills skall upplevas, inte snackas om :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:25 | |
![]() | haha pms... jag diggar dig ;) | |
| Miss_jk | 2008-07-07 15:25 | |
![]() | jeehunmoon, håll dig fräsch bara så ska du se att du inte blir betraktad som en slusk. Lukta fräscht och se fräsch ut är nog A och O, sen hur man gör det är ju individuellt. | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 15:28 | |
![]() | "jeehunmoon: Okej. Men måste man använda allt på marknaden bara för att det finns? Följa lämmeltåget är ju så trist... Mina skills skall upplevas, inte snackas om :)" Nej man måste inte använda allt. Men vill man öka sina chanser att från att inte ses som ett äckel i jämförelse med de andra, då gäller det nog att köpa både det ena och det andra av prudokterna som erbjuds. Att inte följa strömmen i den frågan är för mig som att vägra dölja fisar offentligt, errektion offentligt, peta sig i näsan etc. Att inte följa strömmen (dvs försöka dölja det) inom dessa kategorier tycker jag är äckligt, jag tror även att man framstår som äcklig om man till skillnad från ala andra ter sig fullkomligt naturell när alla andra har en hel uppsjö produkter på sig för stunden. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:29 | |
![]() | Jag luktar alltid gott, duschar minst 2 ggr om dagen. Lite för mycket kanske men så jävla gott jag luktar sen då.. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:31 | |
![]() | De flesta är nog skickliga på att visa att dom använder sig av en massa produkter. Tror det finns betydligt fler killar som använder en massa produkter än vad man tror. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:31 | |
![]() | Personligen tycker jag att less is more... alltså... för mycket produkter skapar en bild av en slusk "jisses, personen måste verkligen stinka om h*n behöver ha så mkt parfym/doft på sig". Sen är det klart att jag inte tycker att man ska gå runt och stinka svett eller annat äckligt... | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:32 | |
![]() | Precis Det bästa är ju att fixa till sig så att man ser fräsch ut, utan att det syns att man gjort något | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 15:32 | |
![]() | Miss_jk, det är där problemet ligger. Nu när jag får en blämma i ansiktet, har påsar under ögonen eller dylikt så visar jag mig ute ändå. Om killar börjar sminka sig kommer jag likt många tjejer nuförtiden inte gå till ICA utan att sminka över det där fula. Och så skulle jag smörja in mig från topp till tå med 4-5 olika doftflaskor. Parfym, deo, skrevdeo, rumpdeo, body mist med "bitter orange flavour". Det som kommer att betracktas som Ofräscht och att se Ofräsch ut kommer ju vara det gamla jagets osminskade jag. Hela omdömet kommer att skiftas längs linjen om alla började sminka sig. Det som är OK idag (osminkad med blämmor, påsar etc) är inte OK imorn. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:34 | |
![]() | jeehunmoon: Okej. jag får ändå en osäkerhetsvibb. Kan ha fel, försöka tolka av inlägg är rätt tamt. Jag följer strömmen i många avseenden. Främst vett och etikett som mamma bankat i en. Där då att fisa, peta näsan och dyl skall försökas döljas :) Gällande fisar så var väl ändå de flesta i den tråden överens att man inte släpper väder hur som helst. Hemma är en sak, offentligt en annan. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:35 | |
![]() | Vafan, om man har en stor fet jävla "blämma" i ansiktet så försöker man väl dölja det? Oavsett kön? det ser ju bara äckligt ut annars | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:38 | |
![]() | klart man försöker dölja äckliga blämmor... men om ngn skulle ha problem med hur jag ser ut i övrigt så är det faktiskt deras feta problem och inte mitt! | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:38 | |
![]() | Du är väl ingen mjukis-byxor-på-stan-tjej eller? | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 15:39 | |
![]() | imbattibile, Jomen till vilket pris döljer Du blämmor nu? Om inte finnstift räcker för att "sminka" bort en blämma så slutar jag där. Jag tänker inte sminka bort sånt. Det är inte manligt nog IMO. Inte heller att kräma på något på ögonpåsarna, smeta över och sedan sova med gurkskivor på ögonen. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-07 15:40 | |
![]() | Jag kan störa mig på svettdoft. Så länge man är ren, svettdoftfri och har kläder som täcker det viktigaste så är jag inte brydd. | |