Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 615

Forumkategorier

Användare Inlägg  
zimba - Ej medlem längre2008-07-11 12:25
Antal inlägg: 2256

män är olika och vill väl ha olika saker. Om man nu ska generalisera så vill de väl ha en snygg och sexig kvinna att vila ögonen på, en duktig matlagerska i köket, en levnadsglad och trevlig kvinna att umgås med och hon ska bara ha ögon för sin man..
Kvinnor vill ha en tiger i sängen, en boa runt halsen, en jaguar utanför dörren och en åsna som betalar.. (Om man nu ska generalisera)
Själv gillar jag inte boa ;)

phenningsson2008-07-11 12:26
Antal inlägg: 54

ordhämnaren, jag tänker inte ens bemöda mig med att svara på det där.

Hur som helst, jag vet inte om det finns någon här som förstod min poäng då allt bara snöade in på midjemått för det jag menade var att det är lustigt hur den tidigare normalbyggda kvinnan nu ses som "kurvig" och "har extrakilon" medan det modellsmala är det nya "normalbyggda".

så, nu ska jag iväg och jobba.

E_Cantona2008-07-11 12:26
Antal inlägg: 1765

Haha, bra inlägg zimba

vita_syrener - Ej medlem längre2008-07-11 12:27
Antal inlägg: 22144

Bra sagt zimba, själv ska jag ta mig ett bad och sen plocka fram måttbandet och se efter om jag duger åt en tiger ;-)

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-11 12:28
Antal inlägg: 1045

E_Cantona, det är inte så farligt som man kan tro, om man håller efter sina buk och ryggmuskler och är noga med att inte överdriva samt ser det som en långtidsinvestering så är det ingen större fara. Den största effekten får man av att fett mellan organ omplaceras på grund av trycket utifrån, det tar lång tid och har ingen påverkan på kroppsfunktioner. Men man måste naturligtvis vara noga med både sin diet och motion, men det gäller ju all typ av kroppsförändring. Korsetträning som det kallas, kan dessutom under rätt omständigheter dessutom vara en rolig hobby att dela med sin partner. Inte minst om man är intresserad av alternativa kläder och lustigheter i sängkammaren.

E_Cantona2008-07-11 12:32

Tycker man måste leva ett grymt torftigt liv om man bara söker skönhet, men alla är vi olika men att inte få stimulans intellektuellt måste ju vara skittråkigt...

Nattravn - Ej medlem längre2008-07-11 12:33
Antal inlägg: 9141

Det ena utesluter det andra, alltså?

E_Cantona2008-07-11 12:34

frågar du mig Nattravn?

Dyslekso2008-07-11 12:34
Antal inlägg: 8945

Som regel är väl inte modellsnygga tjejer sådär superintressanta, va?

Nattravn - Ej medlem längre2008-07-11 12:34
Antal inlägg: 9141

Yes, Kantorn.

Budalv - Ej medlem längre2008-07-11 12:36
Antal inlägg: 2199

"jo, 60 cm midja är litet. eller menar du för en tioåring?"

Svårt att inte snöa in på en sådan kommentar. Jag rekommenderar varmt krokistudier. Man lär sig att se proportioner och har du tur får du teckna minst en vuxen som har 60 i midjemått, kanske till och med en som är lite smågravid samtidigt. Aftonbladet har kört på det där ett tag nu, att bara en åttaåring kan ha storlek 32. Larvigt, jag känner de som har fött barn (jättekvinnligt) och själva handlar på barnavdelningen då 32 är för stort.

Marilyn var väl extremt slapp och otränad, spelade in larviga filmer i vilka hon talade med bebisröst och jagade miljonärer iförd höga klackar. Hon kan väl få representera en människa som helt har slutat kroppsarbeta. Hennes mått är fullkomligt ointressanta.

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-11 12:36

E_Cantona, det ena utesluter ju inte det andra, för egen del sållar jag i två led, först efter huruvida människan är något så när bekant med historia, kan föra sig och är kapabel till rationellt tänkande, sedan sker en andra sållning efter hawtness, har personen för stor gump? risig fysik? ingen eller alltför trött byst? Då får man helt enkelt gå vidare till nästa. Man vill ju ha nåt som är så komplett och bra som möjligt.

E_Cantona2008-07-11 12:37

Klart det inte gör, men jag är väl lyckligt lottad som haft förmånen att finna partners som varit både, dock har utseendet aldrig styrt mitt handlande.

zimba - Ej medlem längre2008-07-11 12:38
Antal inlägg: 2256

De kan nog vara väldigt intressanta och smarta men varför skulle de vilja titta efter "vanliga" svenssons som vi? Om vi vanliga har de kraven vi har, gissa då vilka krav de har..

Budalv - Ej medlem längre2008-07-11 12:38

Ordhämnaren, är du med i något hemligt sällskap, Gustavianskt eller så? :)

E_Cantona2008-07-11 12:39

Dysleko...

Finns självklart undantag, vet det av egen erfarenhet.

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-11 12:39

Dyslekso, Som regel är inte människor särskilt intressanta, jag tror du har ungefär samma chans att hitta en bland vackra som bland fula, men chansen är större att en vacker människa som tar hand om sig har tillräckligt med karaktär för att äga ett lånekort och därför kan ha råkat skaffa sig en viss bildning.

Budalv - Ej medlem längre2008-07-11 12:39

Tack för vänliga ord förut, E_Cantona.

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-07-11 12:39

Budalv, jag har aldrig varit med i någon klubb eller förening, jag tror på individen :)

grönöga - Ej medlem längre2008-07-11 12:42
Antal inlägg: 5570

iNgRiD_77: "Låt de som gillar smala och/eller snygga kvinnor göra det och så kan vi andra ta han dom dem som har något innanför pannbenet istället."

Haha, enligt detta uttalande så har jag varit relativt "smart" under en tioårsperiod då. Mao närmar jag mig nu då ett tillstånd där jag kommer att vara "tom bakom pannbenet".

Är man med automatik "dum i huvudet" och ytlig för att man bryr sig om hur man ser ut!?
Personligen så skiter jag i hur "en man" vill att jag ska se ut, min man tänder på mig och älskar mig oavsett.
*Lika bra att vara övertydlig och berätta att jag bar på 25 kg övervikt när vi träffades och det ökade med ytterligare 5 kg innan JAG fick nog.*
Däremot så bryr jag mig om vad jag själv tycker. Och jag tyckte INTE om det jag såg i spegeln då, och då menar jag inte människan, individen, själen, däremot det överflödiga fettet. Utöver det så var/är jag till fullo nöjd med mig själv.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?