Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 591 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zmiley | 2008-07-25 22:13 | |
![]() | på vad då? syra? | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:15 | |
![]() | garvsyra §:^¨) Kul m. gubbar | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:16 | |
![]() | §§§§§§§§ he, sorry, spam | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:16 | |
![]() | Garvsyra haha, good one! | |
| Femme_Fatale | 2008-07-25 22:32 | |
![]() | Läste just fel på missT:s inlägg på första sidan och fick mig ett gott skratt =) "Ska övervakare få adoptera? Dom är ju helt enkelt inte lika bra som oss andra? Det är ett väligt färskt exempel på vad jag menar..." ibland snurrar texten till sig när man har bråttom...självklart ska det vara överviktiga ;-) | |
| Nettepette | 2008-07-25 22:37 | |
![]() | Äh, gå och bada istället! | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:39 | |
![]() | Redan gjort ;) | |
| Katten Hund - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:45 | |
![]() | starta nytt konto för att hävda min åsikt? Ja så är det. I vanliga fall har jag bild på min familij, min katt och hund (såklart) jag viftar med en svastiska och så vidare. Adam Hellqvist heter jag om du undrar, Inser att att den informationen kommer få mig dräpt och tvungen att starta nytt igen, men orkar inte hyckla. | |
| Katten Hund - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:46 | |
![]() | Miss T är fortfarande en personlighet som jag skulle klara mig utan. | |
| zmiley | 2008-07-25 22:51 | |
![]() | Jag är helt säker på att du kan räkna upp åtminstone ett par saker till du kan klara dig utan om du lägger manken till...... | |
| OneW | 2008-07-25 22:59 | |
![]() | E-B sa precis vad jag tycker!!! Så jävla trist med dom här små klubbarna för inbördes beundran som jämt ska förstöra! | |
| stefanf | 2008-07-25 23:20 | |
![]() | Förslag på bättre forum: 1) Snickra ihop en liten snabbkurs som man måste genomgå innan man får skriva i forum. Den innehåller nettikett och lite annat (hur man hanterar troll, hur man skapar rubriker, håller sig till ämnet, citerar etc. etc. avslutas med ett litet test. 2) Inför en teknisk möjlighet för en enskild användare att "muta" (stänga av) vissa användare i forum. Det innebär alltså inte att denne inte får skriva men JAG ser inte hans/hennes inlägg alls. Människor som retat upp sig kroniskt på andra - och däremed försurar varenda tråd (rätt många leder till någon slags personliga vendettor) - slipper helt enkelt "se" varandra (om man valt detta själv).. (vissa pokerklienter har denna funktion - som innebär att jag inte behöver se vad vissa säger..) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 23:28 | |
![]() | Jag tycker helt klart at det fort bildas "ligor" i många trådar. Argast är ofta kvinnor, men när det skrivs något vettigt är det ofta av en tjej/kvinna. JAg tycker tant-ligorna kan vara ganska arga och reagerar mer på ord än kontexen i inlägget. Min nya idol, som man dock inte får ha här, (läste jag nyss i denna tråd) är stilig_karl. Så mitt förslag för ett bättre forum är att man ska tänka 2 ggr innan manbörjar veva verbalt för att tex ordet "överviktig" är skrivet. Puss på er | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 23:39 | |
![]() | lejonmix: Jag som hade vant mig vid att känna mig avskydd :) stefanf: Oj, jag vet inte vad jag skall tycka. Ska väga för och nackdelarna mot varandra och sedan återkomma om jag får för mig att någon bryr sig om vad jag har kommit fram till. :p | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-25 23:47 | |
![]() | TS's rubrik var ju väldigt m0g3t. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-26 00:03 | |
![]() | Pg up- du har alfrig hört talas om att man lockar folk med smått underliga och provocerande texter och tal? Du har säkert sätt reklam för WWF el liknande organisationer som arbetar för djurens rätt, dessa anv sig ofta av denna "teknik". Antingen blir folk förbannade på en gång el så höjer man på ögonbrynet och tar sig tid att finna kontexten i det hela. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-26 00:10 | |
![]() | Eller alla insamlingar utanför bolaget som sedan går till något annat. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-26 00:12 | |
![]() | lejonmix: kanske bara var jag som tyckte det var konstigt att hon använde sig av en "sådan teknik", då hon själv vidare föklarar vilka trådar hon ogillar såhär: Ska överviktiga få adoptera? Dom är ju helt enkelt inte lika bra som oss andra? Det är ett väligt färskt exempel på vad jag menar..." Där var ju du medveten om att den trådskaparen använde sig av samma teknik. Därför tycker iaf jag att det blir lite roligt tihihi... | |
| y not | 2008-07-26 11:13 | |
![]() | "när det skrivs något vettigt är det ofta av en tjej/kvinna." Det skulle vara intressant att få definierat vad som är vettigt, och referens till den statisktik denna undersökning vilar på. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-26 11:16 | |
![]() | y not,- gör du undersökningar inför ett inlägg på ett forum på internet? Vetenskapliga undersökningar? Empiriska? Min uppfattning är helt subjektiv. Dum fråga av dig. | |