Spelrum
Giraffen12
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
8
Inloggade22
Mobilspel
Pågående19 623

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tinna2008-07-29 18:42
Antal inlägg: 20250

Skitiga naglar är inte snyggt nånstans. :S

dahlgren_2008-07-29 18:42
Antal inlägg: 733

Bara killar inte har långa naglar är jag nöjd :)

Smulan312008-07-29 20:29
Antal inlägg: 145

Inte ens om jag har kortklippta naglar (riktigt kortklippta) hindrar det mina naglar från att skivas och trasas. Haft sådana naglar hela livet och de blir inte bättre. Biter aldrig på dem, men de är väldigt tunna och skivliga. Ser det som positivt att inte killar lägger så stor vikt vid naglar då det är fler än mig som har dyl naglar. Tycker då inte det är speciellt bra indikator på hur noga man är med sitt yttre (eller inre) i övrigt då.

hotcold2008-07-30 19:08
Antal inlägg: 316

Så har man åter igen avsatt tid till att måla och fixa med sina naglar trots att det inte verkar va så många som bryr sig om de är fina eller inte:-))

Jag gör det självklart för att jag själv mår bra av det och tycker det är snyggt. Men visst är det så att man vill det ska uppmärksammans av andra människor runtomkring oss. Som med allt annat som gäller ens utseende.

En stor fördel med att fixa sina naglar är att man i stort sett blir handikappad under ca 2 timmar när det ska härda. Nu fick jag precis skicka min pojkvän till tvättstugan!! Mycket bra:-))

NessaLote2008-07-31 11:45
Antal inlägg: 1502

Jag ska lägga gelé på mina naglar nu innan skolan börjar igen... Första gången för mej :)
Jag tycker personligen att d e lite kul o ha fina naglar, man blir lixom glad varenda gång man ser sin hand ^^. Eftersom jag aldrig sminkar mej (är så morgontrött att jag hade petat ut ögonen annars) Så är d kul att ha snygga naglar

Ngn som har ngt bra tips angående gelénaglar, ngt jag ska tänka på?

Ha d bra

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-07-31 12:35
Antal inlägg: 7733

Jasså du systeryster... räcker inte med va syrran har att erbjuda i rådsväg? schyssta bananer :P

Teppy2008-07-31 12:43
Antal inlägg: 2314

jag har välvårdare naglar, dock inte så värst långa.. MEn fina iallafall. Kilalr ska ha nerbitna naglar, det är sjukt sexigt.

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-07-31 12:46
Antal inlägg: 7733

nerbitna... nää... men definitivt inte sådär långa... :S

Teppy2008-07-31 12:52
Antal inlägg: 2314

jo men du vet som bygg-killar har..såna händer är så jävla fina. Mumma!! :)

Nephelia - Ej medlem längre2008-07-31 13:09
Antal inlägg: 677

Händer och naglar säger en hel del om personen ifråga. Själv ser jag till att naglarna är fräscha, nagelbanden hela, klipper ner dem så att de aldrig är för långa på vänsterhanden, annars blir det svårt att spela gura. Sköter om mina händer ganska noga, händerna är viktiga. På en kille ska händerna vara starka, rena och hela, men samtidigt väldigt känsliga! Inga tjocka okänsliga korvar tack..

Mouche - Administratör2008-07-31 15:13
Antal inlägg: 24193

Jag har avlägsnat en grov förolämpning från denna tråd och jag vill samtidigt påpeka att allvarliga sjukdomar definitivt INTE är något man skojar om, lika lite sätter man en hemmasnickrad diagnos på en annan människa!!

Mouche

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?