Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunna F - Ej medlem längre | 2008-07-30 22:28 | |
![]() | Men Vidrigast e´ nog ...Bruno & Evald ändå :/ å´ Esmaralda & Gunlög Willhelm är bäst - utan protest §;) så hette min pappa | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-30 22:32 | |
![]() | jag tycker om Ludvig, Felix, Alexander och Oscar tycker det e svårare med tjejnamn... men Jennipher och Felicia är fint finns endel mindre vackra namn som Erland och Agata... | |
| Gunna F - Ej medlem längre | 2008-07-30 22:34 | |
![]() | Oj va fin stavning på Jennipher...Ellebelle´... §,) Å Felicia försvann...Kan någon säga `Huuuuur... mkt fint namn de me ;) | |
| grynkan - Ej medlem längre | 2008-07-30 22:46 | |
![]() | Är gudmor till en Felicia.. Och en Alexander på väg. Freja är sött också! | |
| -huggo | 2008-07-30 23:10 | |
![]() | Hade bestämt att min dotter skulle heta Tinette, men jag fick aldrig nån dotter =/ | |
| Catinka | 2008-07-30 23:24 | |
![]() | Fint tycker jag att Cassandra är på en tjej och på en kille Amadeus,Zackarias el Cladius......fula namn finns det ju fler av..... | |
| TazzRat | 2008-07-31 00:01 | |
![]() | Jag har tyvärr namn jag aldrig lär få döpa eventuella barn till. §:o( Dels för att jag är helsvensk men har en del utländska barn som favoriter, o dels för att mitt absoluta favoritnamn antagligen anses "opassande". Tycker att det finaste pojknamnet är Lucifer! Annars gillar jag Spejtim, Santaniel o Reinhold (råkar min far heta i mellannamn). Fina flicknamn t ex Shaisteh, Alice (råkar ha det som mellannamn §;o) ), Elida, Lucinda, Lilian m fl. Fula namn är - i mina ögon - såna som är uttjatade o därför har blivit tråkiga! (Ja, jag menar även såna som blivit superpoppis senaste åren o helt enkelt tjatats till leda på samma sätt som Maria o Anders m fl gjorde under de åren de var störst.) | |
| TazzRat | 2008-07-31 00:01 | |
![]() | "utländska namn" - inte barn! §:ob | |
| annienilsson | 2008-07-31 00:26 | |
![]() | Mina barn SKA heta thea och nils. otroligt vackra namn! | |
| annienilsson | 2008-07-31 00:27 | |
![]() | orvar och barbara ska de dock inte heta.. | |
| sirik | 2008-07-31 00:43 | |
![]() | Mina barn heter Ingela, Marina och Örjan. Är det någon som spyr?? Mitt namn vågar jag inte ens nämna, för att inte bli upphov till allmän epidemi typ digerdöden. | |
| Iamx | 2008-07-31 00:56 | |
![]() | De fulaste namnen är ju de anglosaxist klingande och då menar jag inte bara Jerry, Johnny, Tex och så vidare utan de absolut white-trashigaste en person kan heta idag är ju William, Harry, Kevin osv. Jag menar se bara på vad Linda Rosing har döpt sina barn till...samma sak gäller flicknamn. | |
| Iamx | 2008-07-31 00:59 | |
![]() | Ah...dubbelnamn borde ju också banlysas Katja-Annabella, Naomi-Joleen (jag ryser), Stig-Elin, Anna-klara, Ulla-Bella, och Ulla-Britt...usch usch usch | |
| Maybach | 2008-07-31 01:04 | |
![]() | Typ Henrietta | |
| REDZEPOVA | 2008-07-31 01:09 | |
![]() | Tjej: Mercedes - Åslög Killer: Florian - Birger | |
| _Cizsi_ | 2008-07-31 01:42 | |
![]() | Svårt med namn, Har nu en liten kråka i magen,. kan man inte bara döpa den till kråkan då? Har ju kallat den det i 7 månader nu,. Men blir det en flicka lutar det åt Saga eller Tindra, var inne på Engla innan hela engla-fallet blev aktuellt men det känns inte bra att döpa min dotter till det efter den hemska historia Blir det en pojk vill jag att han ska heta Hampus, Fadern därimot önskar sig en liten Jack men vi får väl slåss om den saken,.. MÅ STARKAST VINNA!!! | |
| _Cizsi_ | 2008-07-31 01:42 | |
![]() | Svårt med namn, Har nu en liten kråka i magen,. kan man inte bara döpa den till kråkan då? Har ju kallat den det i 7 månader nu,. Men blir det en flicka lutar det åt Saga eller Tindra, var inne på Engla innan hela engla-fallet blev aktuellt men det känns inte bra att döpa min dotter till det efter den hemska historia Blir det en pojk vill jag att han ska heta Hampus, Fadern därimot önskar sig en liten Jack men vi får väl slåss om den saken,.. MÅ STARKAST VINNA!!! | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 01:53 | |
![]() | "Mitt namn vågar jag inte ens nämna, för att inte bli upphov till allmän epidemi typ digerdöden." Du heter ju sirik, det står ju tom i dina inlägg.... Tänkte du inte på va? :P Och jaaaa...det va USCH... *vomerar* | |
| Stagnelius | 2008-07-31 01:58 | |
![]() | Urban är vidrigt men Saga och Tindra är rejält tråkiga då var och varannan unge döps till det nu. Dessutom är det ingen höjdare vid de tillfällen då man blir osams (japps, sådant kommer att hända trots att man inte vill tänka så) och skriker namnet Tindra. Jag föreslår istället namn såsom Svaga eller Tandtråd. Som kille kan man heta Slugger eller Strand-Åsbjörn. Ett alternativ för HBT:are torde vara det skönta kontrastnamnet Arvid-Julia. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 02:01 | |
![]() | Urban, berätta nu en Saga för Tindra som är på tundran... ^^ | |