Spelrum
Giraffen23
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade38
Mobilspel
Pågående19 649

Forumkategorier

Användare Inlägg  
elPatron - Ej medlem längre2008-08-01 12:09
Antal inlägg: 2131

"är du så gammal elPatron"

snart skrev jag ;)= det e några år kvar iaf...men inte såååå många

bitley - Ej medlem längre2008-08-01 12:59
Antal inlägg: 691

Det värsta är väl att det förekommer ganska utbredd åldersdiskriminering. Samhället och marknaden tycks älska 25-åringen men inte ha mycket till övers för den som är 30+... passé? Eller bara med mer koll, kanske inte lika lättköpt. Jobbigare? Ställer högre krav?

Men kärlek borde inte ha så mycket ramavtal kopplade till ålder. Frågan är varför man funderar på ålderdom redan som ung. Vad som helst kan ju hända tills dess. Många tycks skraja för att leva livet. Utan att planera så himla mycket. Allt löser sig ändå.

Förut höll jag på med internetdating. Då kunde man få ganska hemska svar, i stilen: "Du är nog mysig, men tyvärr är du nog för gammal för mig, dessutom har du barn, jag vill ha egna, inte andras. Tyvärr."

Men jag hittade en tjej som var ett år yngre, som också har barn. Tillsammans känns vi som vilka 22-åringar som helst. :)

-huggo2008-08-01 14:52
Antal inlägg: 129

När jag var i 18 års åldern så var jag tillsammans med en kille som var 15 år äldre än mej, och det funkade väl ganska bra tills hans fru la sig i =P

Så har jag en svärfar som har en 32 år yngre fru och de funkar bara bra de har en dotter som är 15 år.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?