Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 18:05 | |
![]() | Om de bara kunde hålla sig till att sälja telefoner, men de försöker titt som tätt att kränga en massa annan skit. :-s | |
| lsaw | 2008-08-01 18:14 | |
![]() | Hemfridbot är ett bra ord, men anklaga inte uppringarna så länge vi finns där och tar emot och köper... | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 18:17 | |
![]() | Du har rätt, Isaw. Självklart är det VÅRT fel. | |
| mimmipigg1 | 2008-08-01 18:28 | |
![]() | Jävla påhitt "Hmmmmm, hur ska vi bära oss åt för att få folk att köpa sånt de inte behöver?" "Jo nu vet jag. Vi UTBILDAR människor till att ringa upp och tjata, sen säger vi att det fanns ett dolt behov!".... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-01 18:43 | |
![]() | Jag gillar telefonförsäljare. Tycker jag har tillräckligt med social kompetens för att kunna hantera dem (och jag visste inte ens att jag hade någon, så så himla svårt kan det ändå inte vara. | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 18:55 | |
![]() | Jo, är det en brud som ringer kan man ju alltid snacka bort en kvart, men man köper ju inget, såklart. | |
| Ades | 2008-08-01 19:02 | |
![]() | har varit telefonförsäljare själv ett litet tag.. och dom människorna som jobbar med det är dom sämsta i världen.. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:02 | |
![]() | "brukar du ofta bli anmäld för ofredande?" Sigrid: Hur menar du nu? Kan du precisera dig? För du menade väl mig och det jag säger till dom? Man kan säga så här, vid en del hus står en skylt med varningstexten: "VARNING för hunden" för att just varna. Det har har jag oxo vid min telefon för "inkräktare" med texten: "VARNING för ägaren". Så ser dom inte det får dom skylla sig själva ju. Ger man sig in i leken får man leken tåla. | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:03 | |
![]() | Nä, men dom toppar nog Europa. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:04 | |
![]() | Ades: Haha, jag älskar självironi... :) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:06 | |
![]() | Top 3-lista på sämsta jobben i Europa??? 1. Teleförsäljare 2. Lapplisa 3. Gatsopare | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:07 | |
![]() | Ärligt talat kan jag tycka lite synd om dem som ringer. Jag menar, ett mer otacksamt arbete får man leta efter. Så jag är aldrig otrevlig, men om de inte ger sig säger jag bara: "Jag är som sagt inte intresserad, ha det bra, hej då." | |
| Ades | 2008-08-01 19:09 | |
![]() | gatsopare? dåligt jobb.. gatsopare verkar ju vara ett helt chill jobb.. iaf om man jobbar där det är ett någorlunda milt(läs varmt) klimat.. gå runt och sopa lite och bara vara.. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:10 | |
![]() | Bra Robban, jag har barn som blivit erbjuden telefonförsäljningsjobb, så jag har viss förståelse för desperata människor som verkligen behöver en inkomst. Det är ett skitjobb men man får ju tänka på uppringarens psykiska hälsa också... | |
| hotcold | 2008-08-01 19:11 | |
![]() | Jag kan bli riktigt irriterad på telefonförsäljare som inte fattar ett nej. De ska ifrågasätta och ha reda på en massa detaljer om ens privata val. Ett jobb som jag aldrig skulle kunna ha! | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:11 | |
![]() | Exakt, Mommes. Onödigt att brusa upp för en sån skitgrej. | |
| mimmipigg1 | 2008-08-01 19:14 | |
![]() | Jag är mest irriterad på dom som kom på iden med att sälja via telefon från början....Undrar om dom har NIX? | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:15 | |
![]() | Hotcold: Jag skulle inte heller palla med att ha ett sånt jobb. Jag skulle fråga en gång: - Vill du köpa en fin förlängningsgaffel till trucken? - Nej. - Nähä, skit i´t då. *Klick* He he, inget krusande här inte. :-) | |
| powerslave_ - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:25 | |
![]() | Ursäkta men med vilken rätt hata du en yrkeskår,, hatar du oxå då städare icg piloser och andra som utövar sitt yrke,, Hur fasen tror du att en försäljare ska vet att du är ledig ?? Eller sitter och äter,, vet du man kan låta bli att svar Bitte telefonförsäljare Ursäkta, men Bitte är du full? | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-08-01 19:56 | |
![]() | Jag har nix telefoni aktiverat sen 2år. Spärren sitter tydligen i 3år sen får man återaktivera igen. Men jag har sett på nummerpres. att det ringt på dagtid när jag varit på jobbet. Jag har kollat på webben vilka som har numrena. På deras websidor står det och påstår att de "får" ringa trots att du har nix telefoni. Det beror på att man är kund nånstans o då ringer de för det företagets räkning. Jag avskyr telefonförsäljare. De har förmåga att ringa olämpliga tider t.ex när man lagar/äter middag på kvällen samt vid nattning av barn. Så j-a drygt. Jag har funderat på skaffa hemligt nummer bara för den skull. Jag brukar säga nej tack jag är inte intresserad o det brukar funka. | |