Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:29 | |
![]() | Vulcan - Jag hoppas hela ditt parantesinlägg var ironiskt för det var mest bara förvirrande annars... ;-) | |
| vulcan | 2008-09-01 11:31 | |
![]() | Det var till andlig uppbyggelse för dom som kände sig i behov av det! (( ;-) )) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:39 | |
![]() | Sylvia: Av ren hänsyn måste jag alltså, oturligt nog, säga pass på din fråga. Vulcan: Jag kan omöjligtvis dra för höga växlar, ity det existerar ju bara en. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:43 | |
![]() | O Vulcan, Vulcan where art thou Vulcan? Nu nominerar jag dig i stället! ;-) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:48 | |
![]() | Hihi, hoppas fler visar charmknutten inom sig :) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:52 | |
![]() | Manlig topplista. 1. Truckföraren 2. Snubben med vaniljhjärta 3. Den blonda biffen från Uppsala | |
| vulcan | 2008-09-01 11:53 | |
![]() | Vadå bara en växel? Man ska inte köra automat - det borde du veta pottis som haft nöjet att bli transporterad i min femväxlade postbil! Dessutom med sångunderhållning inkluderad (dock inte från mig) Jag accepterar inga nomineringar i den här tråden - jag är oskyldig som liljorna på marken och dessutom kassör i Scrabbleförbundet. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:56 | |
![]() | "och dessutom kassör i Scrabbleförbundet."?? Haha Det var det dummaste! Är det nån som är vit som snö så är det väl jag, och du står bara där och försöker pluta lite sött med munnen och se oskyldig ut medans det innest inne lurar nånting helt annat! ;-) | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-09-01 11:58 | |
![]() | vulcan blir nog härmed nominerad:;) kärlek ska ju inte vara en dans på rosor:D och svårflörtat är ju inte helt fel eller? | |
| zmiley | 2008-09-01 12:01 | |
![]() | "Snubben med vaniljhjärta" (( ;-) )) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:11 | |
![]() | Men äsch då, Zmiley verkar ju så oskyldig, men det kanske är för att jag också har en tendens att sprida bakverk omkring mig? :-) | |
| Susssen | 2008-09-01 12:22 | |
![]() | tycker de flesta flörtar...FÖR LITE | |
| le-lou | 2008-09-01 12:22 | |
![]() | det är sannerligen lättare att flirta i ord och tecken, över nätet vågar alla ge en *kram" eller skicka en uppmuntrande smiley. Irl är inte alla så kaxiga, jag tycker rent allmänt att vi är väldigt dåligt flirtande folk här i landet. Så många tjejer OCH killar som inte ens förstår en uppvaktning, en flirt. "Jag ser det inte" säger många. I Italien tex "ser" alla det, de har lärt sig att tolka en flirt, där är det vanligare att verkligen visa sin uppskattning inför någon. När jag var där höll jag på att sätta i halsen, det jag nu satt å tuggade på, vilket var det mesta. Kände mig lite jagad och närapå lite trakasserad , när det i själva verket faktiskt flirtades med mig. (Inuti var jag självklart smickrad men som den svenska tjej jag är med jämställdhetshjärtat hårt slående i kroppen, så satte jag näsan i vädret och tyckte det nästan var lite... ehum..kränkande?). | |
| le-lou | 2008-09-01 12:22 | |
![]() | Sussen - ja jag håller med. En god flirt ger dagen lite skimmer, och att betala sina räkningar går plötsligt lite lättare. | |
| Gladibyxan - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:32 | |
![]() | Jag är flirtigast under spel. Lägger bara sensuella ord hela tiden ^^ | |
| Susssen | 2008-09-01 12:36 | |
![]() | Håller med le-lou. Avskaffa räkningarna, införstaffa mer flörtande! | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:39 | |
![]() | jag är inte alls bra på flirta på rikitgt men försöker alltid va go ocgh glad mot dom jag möter och bruakr skriva hej och hur är läget | |
| zmiley | 2008-09-01 12:40 | |
![]() | Jag känner igen mig väldigt mycket i Vulcans beskrivning av taskigt kalibrerat signalsystem. | |
| sjutusan | 2008-09-01 12:42 | |
![]() | Rob och alla hans dotterbolag brukar vara flörtig till höger och vänster tycker jag. Det är ett fint drag hos honom att han sprider gracerna lite. (om man kan kalla prat om analsex för flört). Tugga kudde du, Rob! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 12:45 | |
![]() | Sjutusan: hehe | |