Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 296 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:46 | |
![]() | Se upp bara vita, så han inte får för sej att visa göken :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:51 | |
![]() | tokfrans;)) | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:51 | |
![]() | Hej! =) Skoj med en presentationstråd för alla (jag dissade den för spelvärdar ;-)) Det är svårt att skriva en presentation, men det som brukar dyka upp först i huvudet är att jag skriver mycket och gärna och lyssnar väldigt mycket på musik, mest glamrock, klassisk pop och rock från några årtionden tillbaka och en del emo, om jag ska välja någon nyare musikstil jag gillar. Mitt namn är Marie och jag är 26 år, (åtminstone i 24 dagar till) och jag är sambo med perpersa. Jag har förövrigt väldigt många i bekantskapskretsen och familjen här på beta, mor och tre bröder och många vänner, dels de jag fått genom den här sidan, dels de jag känner IRL som vet att jag "hänger här" jättemycket, är ju spelvärd också =) Annat som jag gillar: choklad i alla former, dans, jag har dansat en del salsa tidigare, att måla, spela scrabble IRL, läsa, träffa trevliga människor, min sambo och familj <3 | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:52 | |
![]() | Det blir så tidiga morgnar om man är ornitolog,,, | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:52 | |
![]() | Sluta fjanta dig, Kapis. Jag ringer Mouche, jag lovar! | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:53 | |
![]() | _Candid är härlig! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-06 23:56 | |
![]() | *koko* | |
| Tess 08 | 2008-09-07 00:08 | |
![]() | Heter Tess (eller Theresa om man ska va noga) är inne på nick nummer två, då jag ledsnade på förra nicket. Ja, jag är ju inte så hemlighetsfull så det mesta om mig kan man läsa i trådar här inne. Villa (utan hallgolv för tillfället - ska in med golvvärme) i mitten av Sverige... Promenadtokig... www.solleftea.nu/ima...ed en1b.jpg och promenerar gärna nipleden i Sollefteå eller annan trevlig väg, inte så gärna i stan (skogen rockar) Oj, 33år men liksom Vita så hör jag tydligen till fjant-eliten här. Kan vara skönt då man har ett så seriöst arbete... Jobbar som uska (IVA nu i sommar) men läser till syrra. Gillar att läsa den intressanta delen av studentlitteraturen och läser gärna om sjukdomar, symtom och annat... inte lika gärna om etik, filosofi och rapportskrivning. Anser inte att man ska vara tokseriös i allt man skriver på forumet även om man inte behöver ljuga. Har taskig humor (enligt vissa) och gillar torr humor och ironi. www.aperturaphoto.co...u- rule.bmp Umgås gärna med kompisar, men har inte alltid ork när jag pluggar... Är inte tok-intresserad av partykvällar ute på stan utan gillar hellre ett intimare sällskap hemma hos någon. Ibland kan det dock vara kul att gå ut och stuffa. | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:16 | |
![]() | Hej Theresa! Varmt välkommen till vår gemenskap. Här tar vi hand om varandra. Om det är något du undrar över får du gärna kontakta mig. Berätta då också gärna lite mer om dig själv. Till exempel vad du har på dig osv. Vänligen /Farbror Rob | |
| olofj - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:17 | |
![]() | Hej, jag är 23 från uppland, har gjort 6mån i sydamerika men pluggar numera i mellansverige. har tröttnat på att supa mig full på sprit och gå på krogen vilket gör att jag numera känner mig så jä**a tråkig mot vad jag har vart men har helt enkelt tröttnat. tycker jag är bättre än de flesta och har svårt att bli intresserad av människor. dock så ses jag som en extremt social och trevlig person. har gängat med en från betapet men det skulle jag aldrig erkänna för någon som jag känner :) | |
| Dalkullan | 2008-09-07 00:18 | |
![]() | haha..ja jag har också gängat med en från betapet =) | |
| Tess 08 | 2008-09-07 00:19 | |
![]() | Hej Farbror Rob! Tack för det och naturligtvis kommer jag att fråga dig om jag undrar över något. Jag kan skicka ett litet mejl till dej och berätta mer om mig. De andra läsarna kanske lessnar av att bara läsa om mig och mina kläder. Jag hoppas verkligen att någon vill ta hand om mig.. /Tess | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:19 | |
![]() | Vad menas med gänga? Är det inte flera personer än två i ett gäng? | |
| Dalkullan | 2008-09-07 00:20 | |
![]() | jo alla barn som är resultatet ;-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:20 | |
![]() | Illi har du hört talas om skruv och mutter, där är gänger på skruven.. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:20 | |
![]() | Okej i så fall har jag inte gängat med någon. | |
| Tess 08 | 2008-09-07 00:21 | |
![]() | Jag har ingen gäng... ingen mutter eller skruv heller?? Kan jag gänga ändå?? Trodde det var när man var två och vill skaffa ett gäng... ragga folk till gänget alltså... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:22 | |
![]() | Men, var inte du gift ille?? | |
| Nemi | 2008-09-07 00:23 | |
![]() | en liten uppmaning från forumvärd; försök att inte blanda ihop denna tråd med icke-blodsbands-tråden och flirt-tråden ;) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-07 00:24 | |
![]() | förlåt *skäms lite* | |