Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sirpontiuz | 2008-09-19 02:29 | |
![]() | Herregud detta måste vara det mest deprimerande jag läst.......... sorgligt men sant. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-19 08:34 | |
![]() | Sylvia: Säkerligen riktigt. Där blir ju också stark en illusion. | |
| VetaGreta | 2008-09-19 09:24 | |
![]() | Bra försök JaapConrad, synd att det inte lyckades. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-09-19 10:27 | |
![]() | VetaGreta: Nej, trådarna tycks ganska snart tas över av emo-eliten här på betapet. Och en liten passus: de tre översta trådarna i seriöst-forumet just nu är "trött på allt", "tappat sugen", och så en liten tråd om hospisvård. Lite längre ned ser vi "stora gnället", "panikångest", "kräkfobi". Voine voine. | |
| Dyslekso | 2008-09-19 11:02 | |
![]() | Hm. Ja, synd att "seriöst" verkar vara synonymt med "personliga problem" för så många, kan jag tycka. Men men, man behöver inte läsa de trådarna, och de verkar ju i vissa fall hjälpa personerna som mår dåligt, så vem är jag att dömmmma. | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-09-19 11:03 | |
![]() | Oj, det här var visst ingen tråd för mig.. | |
| Sotfinger | 2008-09-19 11:15 | |
![]() | Trådarna tas över av emo-eliten här på Betapet? Hur går det till? | |
| vulcan | 2008-09-19 11:25 | |
![]() | I min favoritdikt "Bidrag till statistiken" säger poeten Wislawa Szymborska: --- De begåvade för lycka - inte fler än tjugofem --- Inte vet jag om det verkligen är så illa. Men jag har svårt att tro att lösningen för övriga sjuttifem är att göra det till en del av identiteten att vara misantropisk och negativ i största allmänhet. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-19 11:27 | |
![]() | Ja du Jaap om det kan hjälpa folk att må bättre av att skriva av sig om sitt mående så varför inte! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-19 11:43 | |
![]() | "VetaGreta: Nej, trådarna tycks ganska snart tas över av emo-eliten här på betapet. Och en liten passus: de tre översta trådarna i seriöst-forumet just nu är "trött på allt", "tappat sugen", och så en liten tråd om hospisvård. Lite längre ned ser vi "stora gnället", "panikångest", "kräkfobi". Voine voine." Knappast eliten. Mer emognällarna med lite se-mig sug | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-19 12:57 | |
![]() | för mig är det mer ångest i trådar som "allsvenskan igen" och "andra avenyn". visst har det blivit mycket om personliga problem i forumet, men vad annat är att förvänta i ett forum på en spelsajt som på ett lömskt sätt äter upp folks liv genom sin djävulusiskt beroendeframkallande kvalitet. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-19 13:14 | |
![]() | Jag tänker inte läsa allt men idén var super, och sen att alla ska vara så jävla negativa och byta ämne hela tiden är bara tråkigt. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-19 13:24 | |
![]() | Om du inte har läst allt kan du väl inte säga att alla är så jävla negativa... Själv tycker jag mig se lite glimten i ögat i vissa inlägg. 3 glädjeämnen: Det är fredag! Jag har inte ont i stortån! Min son kommer snart hem! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-19 13:42 | |
![]() | idag kom jag på min ångest med att sitta och titta på TV. "här kan du ju inte sitta", sa jag, och så gick vi ut på promenad och hade det jättetrevligt. faktiskt. | |
| Sotfinger | 2008-09-19 13:43 | |
![]() | Instämmer med bizzzy, det glimtar mycket tycker jag. | |
| remvanrijn | 2008-09-19 16:04 | |
![]() | Jeopardy tråden lever än, vad kan gå fel i livet? | |
| Pappas krydd - Ej medlem längre | 2008-09-19 16:21 | |
![]() | Igår var jag full. jag försöker glömma vad jag gjorde. Imorgon ska jag umgås med ett litet barn. Det blir hemskt. Jag befinner mig mitt emellan ett ondskefullt förflutet och en åskmörk framtid. Därför väljer jag att leva i nuet, som om dagen inte hade något slut. Jag ska gå till affären och köpa groggvirke och cigarretter och glädjas åt att vara här och svälja ner livets magiska ögonblick i stora klunkar med ett paraply i glaset. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-19 16:28 | |
![]() | Det är ju positivt att du försöker glömma vad du gjorde, jag brukar försöka komma ihåg vad jag gjorde... ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-19 16:31 | |
![]() | Hehe <3 bizzzy | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-19 16:39 | |
![]() | + asg@oeronbarn | |