Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 052 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:21 | |
![]() | Det viktiga är vem man är "i verkliga livet". Och håll i er nu, men argbiggan SylviaPlath är i själva verket en person som betraktas som snäll, engagerad och lojal. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:21 | |
![]() | Åtminstone enligt den där applikationen på facebook...:) | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:23 | |
![]() | När man utnämner sig själv till nåt som ingen levande människa tidigare träffat på så blir nog de flesta lite skeptiska, jag är benägen att hålla med Dennis här... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:23 | |
![]() | Valfjäsk? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:24 | |
![]() | Men snälla nån, pojkar...jag trodde att jag var bitter men ni tar priset! :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:28 | |
![]() | Men håller med dig i sak, ordprofeten, irriterande när folk glorifierar sig själva. Men med tanke på hur aktivt jag sysslat med mosatsen så skapar väl detta bara en slags...eh, dynamisk förvirring? Så. Ljuset på någon annan. Otrohet handlade det om, och det kan jag lite om. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:29 | |
![]() | SylviaPlath, har inget med bitterhet att göra, när man förlikat sig med att en kvinnas lojalitet är direkt proportionell mot hur illa man behandlar henne så lär man sig leva med de små monstren. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:30 | |
![]() | Hrm, du är klok du. (Oironisk) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:31 | |
![]() | ja jisses | |
| Intet | 2008-09-22 20:31 | |
![]() | Hursomhelst så finns det iallafall fler snuskiga karlar som försöker ragga upp småbrudar på nätet än tvärtom! | |
| Susan_70 | 2008-09-22 20:32 | |
![]() | Men hallååå, Ålandsfärjan då? Snacka om att det dryllar av otrogna män där! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:34 | |
![]() | Undrar just statistiken för inlagda annonser på forum som förmedlar sexuella kontakter. Kvinnnor vs män, menar jag. Knappast 50-50. | |
| DennisPlz | 2008-09-22 20:35 | |
![]() | Intet: Också en myt. Småkillar som blir uppraggade av äldre kvinnor (och män för den delen) håller däremot tyst om det - jämfört med de drabbade småtjejerna. Det är fortfarande aningen stigmatiserat att gå ut med att man som 13/14-årig kille blivit utnyttjad av en 20-30-årig tjej. "Vi vet nog hur det var med det, lille gubben". Det ändrar sig nog med tiden, men så är det inte än. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:37 | |
![]() | Menar du, Dennis, att du tror det är lika vanligt förekommande? | |
| DennisPlz | 2008-09-22 20:39 | |
![]() | Ja. Att t ex ett helt gäng med skolfröknar tagits med fingrarna i syltburken (läs: gosskallingarna) i USA är inget nytt. Det som är nytt är att det får uppmärksamhet, vilket *kanske* är bra. Vi får se. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:41 | |
![]() | Men Illi...om det är så att du/underökningen jag inte läst, menar att män och kvinnor inte enbart kan vara vänner för att 10% av männen svarar: "Nej, jag vill inte förstöra vår vänskap" på frågan om man ska gå vidare i sin relation, och att 90% av kvinnorna svarar likadant...Innebär det att 90% av männen går med undangömda motiv och har en önskan om att ha sex med sin kvinnliga vän, och dito 10% av kvinnorna? Om det är så - räknas inte det som enbart vänskap om den pågår under lång tid och över relationer med andra människor, även om det motivet finns någonstans? Det tycker jag att det gör isf. Jag har långt fler vänskapsrelationer med män än jag har med kvinnor...och skulle det vara så att dessa under alla dessa år har trånat efter sex/parrelation - så måste jag säga att det är höjden av tålamod :) Det är väl ändå en vänskapsrelation om man umgås massor, utan att "gå vidare" även om den andra nu skulle vilja det..men jag tror nu inte att man kan hålla sådana känslor i schack över tid. Vad jag däremot kan tänka mig är att dessa känslor måste dryftas under relationen i ngt avseende. När sedan den biten är "avklarad" så tror jag absolut inte jag finner en falskare vän i en man än i en kvinna. Med falskheten syftar jag på de dolda motiven. (OT jag vet) Angående diskussionen som TS startade - så är jag lyckligt ovetande. Har aldrig varit med om att ngn vill vänsterprassla med mig :) och inte heller träffat på en man i ett nötskal! | |
| Intet | 2008-09-22 20:41 | |
![]() | Så hur många ggr blev du uppraggad på internet när du var minderårig av kvinnor som tydligt klargjorde att de ville träffas och ha sex? Och som dessutom blev mycket mer ihärdiga i fråga om ett möte när du avslöjde din ålder? | |
| Intet | 2008-09-22 20:42 | |
![]() | Eller internet kanske inte fanns när du var ung? ;) | |
| Intet | 2008-09-22 20:43 | |
![]() | Till Dennis! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-22 20:56 | |
![]() | Män och kvinnor har olika hjärnor, det är ett faktum. Män sägs reagera mer instinktivt/primitivt på bilder (av sexuell karaktär) medan kvinnor behöver använda fler sinnen för att tänka i sådana banor. Det förklarar den uppsjö porr som cirkulerar - i tidningar och på nätet. Det i sin tur gör det väl inte så långsökt att tro att män ser bilden av någon - typ söta Intet här ovan, bärs iväg av sina impulser och agerar opassande; kommer med skamliga förslag osv. En kvinna, däremot (den här kvinnan iallafall) tänker genast - vid åsynen av någon potentiellt intressant person - i det låååånga perspektivet: Honom kanske man kan gifta sig med, man ser liksom en hel relation framför sig. | |