Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 544 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dersmuggel | 2009-02-16 03:06 | |
![]() | Jag älskar telenors reklam "do you have facebook?" den e så bra! | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-16 03:09 | |
![]() | Caligatia: Jo jag tänker på det varje gång jag ser en sån reklam. Dels blir jag förbannad då media ofta talar om hur jämställt Sverige är, om män som gör så mycket i hemmet nu för tiden och både det ena och det andra, det stämmer säkert men så ser man svensk TV. Ofta är reklamfilmerna hämtade från utlandet och dubbade, men i alla fall. Dels blir jag lite förvånad över att det inte blivit större reaktioner. Jag menar, en avstängd väg kan starta en insändarstorm i det här landet. | |
| Caligatia | 2009-02-16 03:12 | |
![]() | En annan sak. Bilreklamer. Tror jag sett EN kvinna EN gång köra en porsche. Annars är det uteslutande kvinnor plus kombibilar (oftast parkerar de dessutom utanför ett storköp), och män plus sportbilar... | |
| Miss_jk | 2009-02-16 06:43 | |
![]() | Mekonomen har väl en kvinna i någon av sina reklamer tror jag? Eller i flera t.o.m. Men annars är det ju inte så konstigt att bil-reklamer riktar sig till män eftersom det oftast är män som både köper och tar hand om bilarna. De gör ju undersökningar på allt det där, om hur de ska rikta reklamen, så det finns en förklaring. | |
| JuicyM | 2009-02-16 08:11 | |
![]() | caligatia: I vilken bilreklam kör en kvinna en kombi och parkerar utanför ett storköp?? | |
| kajix | 2009-02-16 12:19 | |
![]() | www.ostsam.se/\uploa...um tion.pdf "Porsche satsar idag 80% av marknadsföringen mot kvinnor vilket resulterat i att drygt hälften av alla Porsche-ägare är kvinnor." | |