Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 230 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SämstpåBeta | 2008-12-01 03:44 | |
![]() | bond kan de lägga ner....Quantum of boring..... | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-12-01 06:18 | |
![]() | Film jag mått riktigt dåligt av: Pianisten, som någon också sade, vilket var kul, har inte snackat om den med så många, inte så många som sett den. Handlar om en kille som lyckas undfly koncentrationslägren in i det sista. Han har det så förfärligt ensamt och fattigt och som stundtals ensam och fattig pianist (!) så blev jag helt otroligt gripen och nedstämd i sinnet av filmen. Vilket var dess syfte förstås. Det är en av de bästa filmer jag sett. Men jag vill nog inte se om den, inte på några år iaf. Den är satans mörk. | |
| vindsus86 | 2008-12-01 06:43 | |
![]() | bitley: Den andre som nämnde pianisten menade en annan film än den du menar. Denne sade att pianisten denne menade var skriven av en "Jelinek" eller något. så det var en film som verkar ha kallats pianolärarinnan, inte pianisten. Men den om Wladyslaw Szpilman är bra. Såg den på bio i Nederländerna tillsammans med en judisk förening (eller om de nu var någon israelisk förening, vet inte) en kompis till mig var medlem i. Det var väldigt spänd atmosfär i den biosalongen! Nu har jag sett den animerade filmen som oeronbarn pratade om. Hjälp vad deprimerande när den söta gubben och den söta tanten blir dåliga..:( Man är så van vid amerikanska filmer där brandkårer och poliser kommer in i sista sekund och räddar världen. Nu räddades ingen. | |
| vindsus86 | 2008-12-01 06:50 | |
![]() | Sedan så.. iofs en dokumentär, men den scen jag kan minnas som äckligast av alla jag sett var nog slutscenen (tror jag) i en film vid namn Executions. jag minns det som att en man skall avrättas. han står på knä med en skylt på arabiska runt halsen. han har väl gjort sig skyldig till någonting och det står vad på skylten. samtidigt som de skjuter på honom så ropar han svordomar till dem. och de skjuter sönder hans käke så allting bara hänger helt sladdrigt och konstigt i munnen, men han fortsätter ändå prata. med överkäken bara.. hängandes där i munnen. det såg riktigt hemskt ut. det där klippet någon nämnde där de skär huvudet av en amerikansk soldat (nick berg hette han va? han som var mycket i nyheterna för några år sedan) är inte heller särskilt trevligt. riktigt, riktigt otrevligt. Sånt som händer på riktigt eller har hänt är nog värst. An American Crime, till exempel. hjälp vad man vill skära huvudet av jävla Gertrude. | |
| dilivio | 2008-12-01 06:57 | |
![]() | Requiem for a dream, när han ska sticka in den där jävla kanyljäveln i sin såriga jävla armjävel. fyfan. enda gången jag blundat när jag kollat på film. | |
| micksmix | 2008-12-01 11:11 | |
![]() | Drakarnas Rike. Tog ett par år att återhämta sig och våga sig till en biosalong igen efter att ha blivit ditlurad av (s k) vänner som hävdat att det skulle vara en toppfilm. | |
| Sk8OrDie | 2008-12-01 16:39 | |
![]() | Ja, mycke skit har man ju sett... Kommer inte på nån klockren just nu men Mamma Mia var ren tortyr. How to lose a guy in 10 days är också vidrigt seg. Överlag så är nog romantiska komedier den värsta genren. SciFi imponerar inte heller så mycket. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-12-07 07:59 | |
![]() | Såg att jag blandat ihop 2 filmer i mitt tidigare inlägg, filmen jag menade var Savior 1998 med D.quaid www.imdb.com/title/tt0120 070/ | |
| megasen | 2008-12-07 08:27 | |
![]() | The Midnight Meat Train............ började se..tyckte först att jaa kanske den ahr en poäng...men herregud...den var skit...och jag är en sådan person som måste se klart---tyvärrr... | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 10:14 | |
![]() | megasen, håller med dig hihihihi Jag trodde den skulle vara bra, men som sagt vilket skit:) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 10:31 | |
![]() | Fight Club och den här andra som kom ungefär något år efter eller innan Pulp Fiction . . . ähhh, vad heter den . . . . ähhhh . . . återkommer | |
| DennisPlz | 2008-12-07 11:05 | |
![]() | Hemskt dålig: War of the Worlds (2005) - kanske filmhistoriens sämsta slut Hemskt berörande (men otroligt bra): Jacob's Ladder (1990), C'est arrivé près de chez vous (Man Bites Dog, 1992) Hemskt illa berörande (men otroligt bra): Henry - Portrait of a serial killer (1986) | |
| Piaree | 2008-12-07 11:15 | |
![]() | Det sämsta med "Världarnas Krig" är att slutet faktiskt stämmer överens med bokens slut. Värdelös bok oxå, helt enkelt. | |