Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2008-12-07 18:11 | |
![]() | Snacka går ju...som sagt | |
| gnill | 2008-12-07 18:11 | |
![]() | Män med snygg handstil (är enligt min fördom tvångsneurotiska och har ett extremt kontrollbehov) Människor som bor på Östermalm i Stockholm och kallar sin bostad för Våning (har enligt min fördom dålig smak och dålig verklighetsförankring) Män med ölmage, många guldsmycken och mycket yngre asiatiska fruar (känner inte en enda och har ändå en fördomsfull uppfattning om att de alla har en taskig kvinnosyn och är allmänt svinaktiga). Jag inser att mina fördomar är fördomar och därför förstår jag också att de inte nödvändigtvis måste vara sanna (fördomar är ju sällan det)... men det kan ju kanske ligga ett korn av sanning i nån av dem? kanske? Egentligen vill jag inte ha fördomar så jag jobbar med det... samtidigt som jag ju inser att jag ändå har några... En intressant tråd vore ju för övrigt "Födomar som jag haft men gjort mig av/gjort upp med eller tvingats ändra uppfattning om" | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:13 | |
![]() | Första generationens akademiker -Prestigedrivna, blir antingen småningom hjältar för de egna föräldrarna eller förskjutna och hänvisade till att bilda en egen familj som de ofta mördar helt utan förvarning. | |
| malekhamoves | 2008-12-07 18:16 | |
![]() | Hahaha, oendska!! :P | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:18 | |
![]() | "Män med snygg handstil (är enligt min fördom tvångsneurotiska och har ett extremt kontrollbehov)" Grafologer har det värsta kontrollbehovet av alla. De skulle behöva lite risterapi själva. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 18:18 | |
![]() | Imaginos: Nej, det är ingen fördom. Det är ju helt sant om oss brudar från Halmstad!!!! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:21 | |
![]() | Ha ha! Gnill for president, gud vilka precisa och roliga exempel på fördomar! Jag grämde mig faktiskt över att jag glömde bort lönnfeta män med asiatiska fruar... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:24 | |
![]() | Människor som på somrarna ikläder sig urtvättad t-shirt, skrynkliga bomullsshorts, sandaler i någon form och kröner denna sin utstyrsel med - Tadaa - tubsockar. Jag kan inte låta bli att associera dem med banjospelande verandasnubbar. Förlåt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:25 | |
![]() | Det finns alltså en helt logisk förklaring till att jag undvikit män med prydlig handstil. Makes sense. Själv har jag alltid trott att folk med handstil som lutar åt vänster är snåla och hämmade. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:26 | |
![]() | Danskar Tyskar Norrmän Amerikanare Stockholmare Folk som frivilligt väljer att bo i småhålor på landet Överviktiga Unga Gamla Kristna Frireligiösa Folk som tar saker på för stort allvar Folk som gillar stadsfestivaler 'Fina' personer Folk som lägger mycket pengar på kläder Folk som lägger mycket pengar på prylar Folk som köper dyra bilar Folk som åker på charter Folk som tar hårdrock och metal på blodigt allvar Folk som tar Black metal på allvar Folk som äter light och diet mat/dryck Lattemänniskor/mammor/pap por Folk med högljudda barn Folk som tar sig själva på allvar Läkarstudenter Juridikstudenter Studenter som gillar det studentikosa Blonderade tjejer Folk som solar solarie Folk som inte kan stava Folk som är pretentiösa Folk som alltid använder kostym Hippies Folk som som tar Rap på allvar Krogvakter Poliser Politiker Kristdemokrater Kvinnor födda 1973 som kommer från Mölndal 'Häftiga' personer Rökare Socialarbetare Sjuksköterskor Telefonister Folk som jobbar på Call centers Folk som inte har ngn musiksmak Fransmän Modeller Folk som skönhetsopererat sig Frisörer Niklas Strömstedt Orup Folk som läser kvällstidningar Folk som tror på löpsedlar Socialdemokrater vänsterpartister AFA Moderater Facket Mona Sahlin Gudrun Schyman Dagisfröknar Folk som har mer än 3 barn Folk som har mer än 2 bilar Knuttar Body builders Folk som går på gym mer än 3 ggr per vecka Folk som dricker protein shakes Folk som gillar att handla på Lidl Pensionärer Folk som har som intresse att shoppa Tjejer som sminkar sig mycket Folk som går på spinning Ambulansförare Folk som har sekreterare Ornitologer Svampplockare Jägare Norrlänningar Folk som har eller har haft en Epatraktor Folk som gillar att äta korv med mos från gatukök Folk som äter Langos ..... ... .. Resterande 97% av listan kommer eventuellt senare. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 18:27 | |
![]() | *par i sextioårsåldern som spelar bilbingo på parkeringen utanför ICAstormarknad *25-åriga killar som tror de vet allt om kvinnor *scrappboking-folk och sådana som håller kurser i det *Epatraktorkillar *människor som handlar på NK *folk som åker till Thailand på semester måste göra lite mat nu, men ska tänka lite till ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:27 | |
![]() | HAHAHA! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:28 | |
![]() | Till Bollo... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:30 | |
![]() | *scrappboking-folk och sådana som håller kurser i det Haha. DE borde i alla fall inte ha rätt till socialbidrag eller sjukvård ;) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 18:32 | |
![]() | Budalv: Så sant, så sant. Jag fattar inte denna hets kring det. Det är vanlig collage de håller på med, bara att betalar högar med pengar för gamla pappersrester . . . *skakar återigen med huvudet* Bollo: Du äger! Men har förmodligen inte många vänner . . . :-) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:32 | |
![]() | Jag passar till 97% in på Bollos lista :D | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:34 | |
![]() | Haha Bollo! Jag tänker inte falla för frestelsen att räkna hur många kategorier jag platsar i ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:34 | |
![]() | Ha ha! Ewaleena äger alla. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-07 18:35 | |
![]() | "Folk som äter Langos"...Ja, vilket pack! :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 18:36 | |
![]() | *folk som lägger en hel lördag på att göra egna pepparkakshuskreationer, när man kan köpa färdiga radhus och göra de EXAKT så som de är på förpackningsbilden | |