Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:43 | |
![]() | Hey! | |
| skogstorparn | 2008-12-12 20:52 | |
![]() | jag väntar fortfarande på hennes kamelbröllop med fadde.. | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 20:53 | |
![]() | Men Skogis, jag vet att du skulle vilja ha Linda i torpet. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-12 20:56 | |
![]() | Det där med läpparna som myspruppen tar upp har jag aldrig förstått heller, oavsett på vem det är. Det ser ju så jävla konstigt ut. Det verkar lite som att läpparna på ngt sätt hela tiden är i vägen. Ser ut lite som att dom har fått en allergisk reaktion på ngt starkt man ätit och sen svullnat upp och nu är jättespända hela tiden. | |
| skogstorparn | 2008-12-12 20:57 | |
![]() | nä..knappast..tror inte hon kan hantera motorsåg,yxa,vedpanna m m | |
| ElsieKvist | 2008-12-12 20:58 | |
![]() | Jag vet inte om någon redan påpekat det här men om det vore sant att att en tredjedel av alla svenska män skulle vilja ha en "nära relation" med Linda och att en femtedel skulle vilja ha henne som flickvän så vore väl dejtingprogrammet ganska så onödigt. Siffrorna låter helt klart humbugg. Men inte tror jag att hon är så fruktansvärt osympatisk och ful att ingen skulle nappa. Hon kan säkert ha STOR framgång och välja och vraka. (Fast kappast bland män med god smak.) | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:00 | |
![]() | skogstorparn 2008-12-12 20:57 "nä..knappast..tror inte hon kan hantera motorsåg,yxa,vedpanna m m" Det tror banne mig jag att hon kan. Tror hon skulle gilla lantlivet också. | |
| skogstorparn | 2008-12-12 21:08 | |
![]() | såklart imaginos! "Linda söker bonde" kan det bli bättre? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:08 | |
![]() | jag reagerar till viss del oxå för jag träffade en kille en gång,som,,gav mej sån läpp,det säger väl att utan att behöva gå in på detaljer,,så jag kan INTE fatta man VILL ge sej själv en sådan läpp=( att förstora dom tycker jag inte är ngt fel,,men de där är för mycket tycker jag,det var därför jag kom att tänka på de jag var med om,då jag såg hennes läppar!alla som förstorar sina läppar ser ju inte ut sodär=/ så svårt för mej att förstår hur ngn kan tycka det ser bra ut!å jag skulle reagerat ändå,utan mina egna upplevelser,enligt mej ser det klart ut som hon åkt på en snyting | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:14 | |
![]() | Allvarligt talat förstår jag inte hetsen mot Linda Rosing, Blondinbella, Carola och allt vad de nu heter. Herregud, lämna dem i fred. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:16 | |
![]() | Håller med dej rob! Sorgligt att vissa ser sig ha rätt att kasta fullt av skit omkring. Vi vet ju nada om dessa människor privat! | |
| Revben - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:18 | |
![]() | Vad är det med Linda Rosing som är så provocerande för vissa? Varför är hon inte en vanlig B-kändis som ni stör er lite lätt på utan att ta er tid att skriva att hon är äcklig och ful? För oss som hänger med i svängarna så är det ju allmänt känt att både Fadde och Kleerup minsann vill ta i henne med tång. | |
| Mincie | 2008-12-12 21:20 | |
![]() | Personligen så tycker jag nog att hon är lite "too much"... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 21:20 | |
![]() | men folk kastar ju skit på dom som inte är kändisar med,så är det å kommer alltid vara,,& det kommer alltid vara så att man får tycka & tänka å säga sina åsikter,sen HUR de sägs & läggs fram är en sak,,, | |