Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-17 22:33 | |
![]() | och det gäller för män också såklart.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-17 22:35 | |
![]() | Självsäkerhet tenderar att bli för mkt hos väldigt många. Brr | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-17 22:35 | |
![]() | Jag har ett problem som många tycker är smått angenämt, får visa leg i tid och otid framförallt på bolaget. Jag menar att det var knappt tretton år sedan som jag fick börja gå på bolaget och handla men ändå måste jag fortfarande stå beredd med att visa leg på anmodan. Jag brukar dra lite på det och fråga vart gränsen går för att de ska sluta fråga? senast svarade de med att "ja är man under 25 så kan man vara beredd att visa leg. Det var längesen säger jag då och lägger fram leget varpå den i kassan oftast rodnar så hela kön bakom kan se. Jag köpte cig till min mamma för en tid sen och hade skrivit ner på en lapp vad hon skulle ha. Oerfaren på att köpa cig står jag och dumblänger efter rätt märke och frågar samtidigt kassörskan om vilka det kan vara? Sen när jag betalar ber kärringfan om leg, det betyder att hon kunde anta mig för att vara 17 bast, lite mer finkänsliga får de faktiskt lov att vara! Vad ska man göra för att slippa sådana här saker, är det bara att börja odla tobak och bränna sprit hemma som gäller? Andreas | |
| swempa | 2008-12-17 22:35 | |
![]() | jaja men till sist så dör vi alla ändå hur snygga eller fula vi är | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-17 22:36 | |
![]() | ja,ingeet av det har jag än,häng pattar elr en fet röv,men jag kommer ju dit sen*s*ok,fet röv,tror jag inte då kanske,är smala å liten i kroppen på både mammas å pappas sida,båda mina förlädrar är knappt en strl större än vad dom var för 25 år sen=/ men det kan jag säga,å inge mot hugg nu som att"säker på du kan säga det nu;) "haha!jag kommer INTE göra ngt åt mina hängpattar elr rynkor i pannan!ser de som att den jag lever med är så glad att se dom att han "hängt å slitit" i dom så de syns!vilket beror på att de är MINA å inte pga av hur de ser ut!=p,,kanske man lyckas med en liten unge?som hjälpt till! är ganska nöjd som jag är,men tränar för att gå upp lite mer i vikt,vill bli mer fysiskt stark å de är även ett måste i mitt val av yrke=) | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-17 22:36 | |
![]() | yonder, det beror ju lite på hur gammal man är.. vad man tycker är vackert menar jag | |
| krutmarie | 2008-12-17 22:37 | |
![]() | Bitte, ditt inlägg på sidan 1 var bland det roligaste jag läst på mycket länge. Tänk va´många såna där kärringar det ändå finns överallt. (Säg inget, jag är en sån). I mitt huvud känns det som om jag är 34-35, men min äldste son är 41 så det verkar ju konstigt. Just nu håller jag på och trimmar min kropp på vattengympa för att orka springa runt i affärerna om 1 år och smaka på godismaten som dom låter en prova på. Då behövs det ju bra kondition! Eftersom jag inte läst de 7 sidorna emellan 1-8 så vet jag inte allt som står där, men skulle aldrig i mitt liv testa botox eller silikon eller nån annan skit som bara luras. Det är faktiskt riktigt charmigt med alla skrattrynkor här och där. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-17 23:33 | |
![]() | ja det bitte skrev,var kul!hahaha | |
| swempa | 2008-12-17 23:39 | |
![]() | haha ni kan inte släppa det va | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-17 23:41 | |
![]() | Så länge allt fungerar får man vara nöjd, det värsta som kan hända är att man börjar skriva dumheter som Bittes. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-17 23:42 | |
![]() | En del yngre vill se äldre ut och kunna komma in på krogen och så vidare, och så vidare. När de gjort allt detta och åren har gått så vill de helt plötsligt bli yngre igen. Jösses. År är år. Whatever liksom. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-17 23:43 | |
![]() | Bli = SE. Tycks vara rynkor och skit som är på tapeten för vissa eftersom vissa tycks kunna intala sig att de är som en "25-åring". Hade ingen aning om att det fanns stämplar och åldrar på hur man är vid en viss ålder då man nått över tjugo t.ex. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-17 23:46 | |
![]() | Tack Pg up nu fick vi lite äldre lite klarhet. | |
| Satyra | 2008-12-18 00:03 | |
![]() | Kan faktiskt ärligt säga att jag inte har åldersnoja vad gäller utseendet. Tycker det är fullständigt i sin ordning att åldras. Tycker det är en stor sorg i att människor idag, speciellt kvinnor, har så svårt för att stå ut med rynkor och en mindre fast kropp. Det är väl för tusan inte DET som gör en människa mer eller mindre vacker. Inte för mig i alla fall. Dessutom gillar jag "skavanker". Tycker det är intressant och vackert/snyggt med rynkor, ärr etc. :-) Och angående att män skulle ogilla "äldre" kvinnokroppar så tror jag faktiskt inte det stämmer generellt sett. Det är nog mer bland kvinnor emellan som ythetsen existerar och närs, tyvärr. :-/ | |
| bäcker - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:06 | |
![]() | Utseende? Jag har viktigare saker att komma med! Jag fick fråga min lille vän på 15 år om hjälp med min mobiltelefon. Hon kan den utantill! Visseligen har hon en likadan, men hallåå, jag är bara 22? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:07 | |
![]() | Satyra, där satte du pricket över i:et någorlunda! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:07 | |
![]() | Hehe | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:08 | |
![]() | Lite synd att ni som inte har noja kommer in och berättar det. Stick och var lyckliga annanstans. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:14 | |
![]() | Är noja = olycklig? Kanske skulle ha funnits informationslapp då man föddes åt alla där det står klart och tydligt att kroppen är ett verktyg som åldras och med ålder tillkommer "bla bla bla" istället för att en vacker dag så står flera tusen framför speglarna och kollar in sig själva och "help, en rynka". | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:15 | |
![]() | satyra så rätt så rätt, kan bara hålla med dej!! | |