Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Natas666 | 2009-06-11 20:14 | |
![]() | Har med som mackz åkt buss..skillnaden var att när jag satte mig i bussen, så var den i stort sätt tom, festat tjoat..helslut,MEN på väg till jobbet..la mig över två säten, och med benen över sätena mitt emot..Vaknade, praktstånd..fullsatt buss, bara ungdommar.missat destination och var på väg vidare...Shit! | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-11 20:24 | |
![]() | men GUD natas! men de såg kanske inte? | |
| Lisajonsson | 2009-06-11 20:30 | |
![]() | Jag pluggade utomlands och bodde hos en familj där man varje dag åt soppa som förrätt till lunchen. En dag skulle hela familjen bort och jag skulle vara ensam hemma. De hade redan förberett lunch och sa att den står på spisen, "bara att värma när du blir hungrig". Sagt och gjort, jag värmde på soppa och huvudrätt och åt. När jag stod och diskade kom en av sönerna, jämnårig med mig, hem och grabbar tag i soppgrytan. "Har du ätit av det här?" Frågar han när han märker att den är varm. "Ja" säger jag, fast jag anar att det är fel svar. "Det är till hunden!" Jaha. Vad kan man säga. Sen när äter hundar soppa? Det var matrester så inget direkt äckligt, men jag kände mig extremt bortgjord. Men sen när jag var tillbaka och hälsade på fem år senare och nämnde historien för killen som kom på mig hade han glömt den totalt. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-06-11 20:40 | |
![]() | Kanske för att intressevärdet var så högt? | |
| åskarl | 2009-06-11 22:06 | |
![]() | och eftersom kompisars pinsamheter tycks vara både tillåtna och uppskattade i den här tråden så ska även jag passa på att berätta om min kompis. hihi... han studerade en gång på en internatskola, fanns elever av båda könen. då hormonerna under ett visst skede av livet flödar fritt i kroppen så inträffade både det ena och andra under studietiden och på fritiden. internatet var utsatt för noggrann övervakning i försök att förhindra att åtminstone det andra inträffade alldeles för frekvent... en kväll kom min kompis och en tjej på att de tyckte speciellt mycket om varandra och beslöt sej för att uttrycka sina känslor i ett förrådsutrymme som råkade vara olåst. de låste dörren inifrån och ägnade sej åt varandra. precis när samvaron, åtminstone för honom, närmade sej höjdpunkten hördes steg som kom närmare i korridoren utanför. då nyckeln hördes i låset blev det panik i skrubben... allting hade kanske slutat som en "normal" bli-påkommen-med-att-ha-s ex-pinsamhet om inte... ..om inte aktens fullbordande hade varit i antågande. ..och om inte klädmodet hade föreskrivit lågt skurna och tajta jeans. iaf, min kompis drog hastigt upp sina jeans utan att hinna reflektera över såna små petitesser som att byxorna inte helt räckte till för att dölja hans erigerade manlighet när han vände sej om och tittade en smått chockad/förlägen kvinnlig lärare i ögonen. det sägs att ibland stannar tiden av. det var ett ögonblick av nåt sånt som min kompis upplevde just då. sen insåg han att den sista förtvivlade jeansuppdragningen var den så kallade droppen som fick bägaren att flöda över. där stod han, öga mot öga med ett fågelholksliknande läraransikte och likt Onan, förutom en försvarlig del som hamnade på den kvinnliga lärarens skor, spillde han sin säd på marken... ..vissa gånger måste man ha medkänsla med även taskiga kompisar... | |
| rufs | 2009-06-11 23:01 | |
![]() | En väninna tilll mig ringer straxt innan jul.: herregud grabben bara tjatar om att vi ska fixa julgodis!! suckar hon..Varje år ska det göras godis som ingen äter det bara ligger o sen får vi tvinga på gästerna godiset ända fram till påsk suckar hon. men hitta på ngt annat då säger jag ..-vadå för nåt säg bara inte pepparkakshus för det har jag äntligen lyckats jobba bort uppmanar vänninnan. Gör ngt enkelt köp apelsiner o nejlikor då det luktar ju iaf gott o jul rekommenderar jag .....då hörs bara en suck i andra änden o så berättar hon...Förra året kom han hem med en lapp från skolan där det stod att han skullle ta med sig en apelsin och nejlikor till dagen därpå!!! Jag kastar mig i bilen o ner på stan berättar hon vidare o se jag fick springa till flera olika butiker innan jag till slut hittade en bukett nejlikor!!!! Bukett??? undrar jag ja jag hittade rosa nejlikor 85:- kostade dom!!! Jag rufs fick inte luft skrattade så tårarna sprutade såg framför mig en grabb komma till skolan med en bukett nejlikor och en apelsin=) Till saken hör att han kom hem på em sur som ättika för att hans mor inte fattat att det inte va blommor dom skulle ha.....han fick låna nejlikor av sin kompis | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-11 23:10 | |
![]() | var dom rosa också? | |
| rufs | 2009-06-11 23:11 | |
![]() | jepp dom va rosa =) stackars pojk | |
| hungerstrejk | 2009-06-11 23:21 | |
![]() | hahaha! vilken julkänsla :) | |
| ankijoh | 2009-06-11 23:37 | |
![]() | Hm...mitt pinsammaste minne var nog när jag var singel och hade sex med en kille jag nyligen lärt känna. Under "akten" råkade jag ligga på min mobiltelefon så den ringde upp bästa väninnan. Hennes dotter som var runt 11 år vid tillfället svarade och sa till sin mamma att det nog var en "snusk-gubbe" som ringde. Min väninna höll på att skratta ihjäl sig när hon såg att det var mitt nummer. | |
| hemliga anna | 2009-06-11 23:44 | |
![]() | hm den här har jag fått berättad för mig: En pappa i yngre medelålder som brukar larva sig för sin familj och dra bak snorren och pungen så det ser ut som han inte ha nåt paket. Sonen ca 5 år tycker detta är väldigt lustigt. Inne på ica i kassakön säger då sonen högt och tydligt: pappa kan inte du stoppa in snoppen i stjärten sådär roligt i kväll. alltså hur räddar man det? jag orkar knappt tänka på det... | |
| hungerstrejk | 2009-06-11 23:47 | |
![]() | HAHAHA! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 23:49 | |
![]() | hemliga anna:hahahahahaha!guuuud va jobbigt! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-11 23:49 | |
![]() | Jag missade min brors 40-årsdag. | |