Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 04:21 | |
![]() | Har ni tänkt på att man inte kan stava girl utan IRL? | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 04:23 | |
![]() | Coincidence?? WWJD? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 04:24 | |
![]() | Nej, men språket är sannerligen fantastiskt. Inte konstigt att det får folk att tappa omdömet! God natt, Basta. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 04:27 | |
![]() | Så sant. Nej nu bryter jag karaktären sönder och samman här i forumet känner jag i mitt inre. Åh Ellington också. Bäst jag lägger mig kvickt. God natt! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-23 04:28 | |
![]() | God natt! :) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 08:36 | |
![]() | Spännande tråd. Det hade ju onekligen varit intressant att höra vilken definition av "otrohet" vi använder här. :-) Dessutom kan man se att trådskaparen har i sin profilbeskrivning "Är väldigt kär!". Är man in det tillståndet så brukar otrohet kännas som en dödssynd. ;-) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 08:53 | |
![]() | Bah, skulle det var akonstigare att otrohet frodas här än någon annanstans? Människan verkar ju inte vara monogam egentligen, så varför låtsats? ;-) Jag är aktiv på ett annat forum/intressesida som inte är en hundsida, men väl en annan "seriös" sida, och där brukar samma saker diskuteras. Så ingen är förskonad tror jag. Och i övrigt håller jag med Kafountine, nykära tenderar till att tycka att det är hemskt i högre utsträckning än andra. Möjligen djupt religiösa också. Vi andra har ofta en mer nyanserad bild av verkligheten ;-) *jaha nu kommer jag bli sågad av massa folk som kommer hävda att jag inte har rätt* Men statistiken talar för mig ;-) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 08:57 | |
![]() | Då är vi två i den statistiken. :-) | |
| Dalkullan | 2008-12-23 09:42 | |
![]() | Vill man vara otrogen så är man det....det är väl lika lätt/svårt att ragga här som någon annanstans på Internet. Själv håller jag mig till oskydlig flirt med allt och alla i trådar.....min sambo är ju medlem på Betapet ;-) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 09:46 | |
![]() | Säg nu inte för mycket kafountine, annars kanske dom tror att vi ÄR statistiken ;-) | |
| Dalkullan | 2008-12-23 09:48 | |
![]() | hehe...hakwa är det ett erkännande? ;-) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 09:55 | |
![]() | Grundregel nummer ett är ju. Erkänn ALDRIG något innan du är överbevisad ;-) Men jag spelar iaf inte scrabble IRL. | |
| le-lou | 2008-12-23 10:03 | |
![]() | Dessutom kan man se att trådskaparen har i sin profilbeskrivning "Är väldigt kär!". Är man in det tillståndet så brukar otrohet kännas som en dödssynd. ;-) Ja du har rätt, men å andra sidan har jag nu varit "väldigt kär" i snart 2 år..för mig är otrohet alltid en dödssynd som du kallar det. Jag har extremt svårt för folk som är otrogna och tycker det är beklagligt att folk hanterar problem så. Du har inte samma uppfattning förstår jag. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:07 | |
![]() | tror otrohet finns överallt, vill man vara otrogen har jag dock svårt att tro att man söker sig till betapet i första hand, jag har iaf inte sett att det skulle vara värre här än på många andra sajter. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:15 | |
![]() | Men nephelia, dom allra flesta som är otrogna tror jag inte "letar" otrohet, det är nog mer sådant som bara händer. | |
| le-lou | 2008-12-23 10:23 | |
![]() | hakwa - tror du? "bara händer" grejen tror jag med är för otrohet som inträffar vid möten, ute på krogen osv. På nätet händer det inte bara. Övertygad om att det är mer uttänkt här, krävs planering och lite tankeverksamhet ju. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:24 | |
![]() | Eller för att vara korrekt, folk låter det hända. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:25 | |
![]() | Le-Lou, det tror inte jag. Men jag har inga belägg för det heller. Jag tror att fok lär känna varann i vänskapligt syfte,s en kanske man träffas över en fika osv, osv... | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-23 10:25 | |
![]() | även om det skulle vara sant så är väl folk lika otrogna nån annan stans? | |
| micro113 | 2008-12-23 10:33 | |
![]() | Nu blir jag ledsen -- om alla andra får napp på Betabet, vad är det då för fel på mina inlägg..... .... är min ranking månne för låg, eller... raggar och raggar men får aldrig gröta runt :( | |