Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 732 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _Candid - Ej medlem längre | 2009-01-02 00:53 | |
![]() | =) tyckte smällar-tråden kunde levt någon dag till för att prata lite om nyåret, men nu blir det inget mer öppnande och stängande idag, lämnar de besluten till någon annan och går och sover nu tror jag! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-02 00:54 | |
![]() | trashone, vidare följer.. Anledning: Fyll i du. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-02 00:56 | |
![]() | Måste det till en anledning? Det är la uppenbart :S | |
| The_Viking | 2009-01-02 00:58 | |
![]() | Kanske dags för admin att ta ett snack med vissa värdar och kanske rentav byta ut nån. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-02 00:59 | |
![]() | Tänkte bara om det fanns någon anledning till att fimpa just denna tråd också. Eller dök bara denna tråd upp i skallen helt sonika? Eller kanske "säga A men inte B, ett men inte två". Hehe. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-02 01:00 | |
![]() | Mja den har väl spelat ut sin roll? | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-02 01:07 | |
![]() | Jag har kollat de "populära" trådarna som sägs ha stängts: 1) stängdes kl 17:00 av en kollega och oavsett där angiven anledning så hade den passerat 10 000-inläggsgränsen och det skapades också en ny tråd efter vad jag förstått. 2) stängdes/togs bort pga det ofta upprepade faktumet att det INTE är tillåtet att diskutera andra medlemmar här och då i synnerhet inte vem som passar ihop med vem ur "parningssynpunkt". 3) En tråd stängdes där trådskaparen ställde frågan hur våra nyårsraketer lät. Den tråden kan med lätthet öppnas när nästkommande Nyår närmar sig OM nu någon anser sig vilja fortsätta att diskutera saken. Av trådens 39 inlägg avhandlades "ljudet" i 8-9 st inlägg...resten var rent trams. 4) Har stängts av någon som förmodligen insett detsamma som jag, nämligen att det är ytterligare en tråd/fråga som hör hemma i de mer "lättsamma" trådar som redan finnes. På frågan om tunghäfta gavs svar = en blank ruta ett par ggr redan bland de första inläggen. DET är inte vad ett Forum är till för. Mouche PS. Jag använder mig inte av raketer/fyrverkerier av något slag pga alla de djur och människor som far illa av oväsendet, så tyvärr finns det inget för mig att beskriva -Lala-la | |
| The_Viking | 2009-01-02 01:16 | |
![]() | Då kan du säkert stänga 257 andra trådar också. om du går efter dessa kriterier, så börja läs. Jag måste även erkänna att jag inte visste att det fanns en 10000 inlägg sen ska tråden stängas regel. | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-02 01:20 | |
![]() | Hmm...det står nämnt i någon tråd men jag får be om ursäkt och erkänna att jag måste i säng nu. Jag ska upp kl 5:30 nämligen och behöver lite sömn. Vill du så letar jag dock gärna reda på stället/ställena i morgon. Maila mig i så fall. Mouche | |
| The_Viking | 2009-01-02 01:20 | |
![]() | vart står det om 10000 inläggs regeln förresten? Jag måste läsa illa för jag hittar inte den. | |
| The_Viking | 2009-01-02 01:21 | |
![]() | Nej nej det behövs inte det är bara det att jag inte hört det förrut. Kanske något internt för er värdar bara. skit samma. Sov gott! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-01-02 01:23 | |
![]() | Tror det har med servern och plats att göra... tycker mig minnas att jag läste något sådant för ett tag sen. | |
| The_Viking | 2009-01-02 01:23 | |
![]() | sorry nu blev det chatt. och spam samtidigt. SORRY! | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-02 01:23 | |
![]() | Kom på det...I slutet av Fjanttråd nummer ett och likaså i slutet på Fjanttråd nummer två. Sök bara på "fjanttråd" och gå sedan in på sista sidan. Natt natt | |
| The_Viking | 2009-01-02 01:24 | |
![]() | Grönöga: Det kan jag mycket väl tänka mig att det är. | |
| micro113 | 2009-01-02 01:29 | |
![]() | Varför stängde man tråden om tunghäfta? Jag kunde tänka mig att man kunde få läsa en del roliga anekdoter under en sådan tråd. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-02 01:34 | |
![]() | När det gäller stängningar av trådar så skiter jag fullständigt i vilka som stängs och vilka som hålls öppna. Något som jag däremot stör mig på är att inte alla forumvärdar skriver varför eller ens postar deras namn. Tycker att om man stänger ner en tråd ska man stå för det så det inte blir snack om vem som stängde den. | |
| micro113 | 2009-01-02 01:49 | |
![]() | bizzy Jag håller med, vem och varför, så skulle jag också vara helt nöjd ...... nåja, acceptera alla beslut lättare i alla fall,, | |
| Dalkullan | 2009-01-02 09:39 | |
![]() | Vad spelar det för roll om man chattar lite emellanåt... Sylvias tråd där man kunde reta upp sig tycker jag nog kunde få vara kvar.....det är väl klart att det blir lite chatt emellanåt när någon skriver nåt intressant som man vill kommentera....men herregud, så farligt är det väl inte Det finns ju/har ju funnits ett längre tag några trådar där toleransen är större - låt dessa trådar finnas kvar Och för att nämna den sk familjetråden så har jag vid något tillfälle varit där och surrat och måste säga att famijen är mycket generös....man blir gästligt behandlad =D | |
| Dalkullan | 2009-01-02 09:44 | |
![]() | Grönöga pratar nåt om servern och plats......om chattet tar för mycket plats så föreslår jag att man raderar gamla trådar som ingen varit in på på tex 1 år. Om man vill skapa en tråd om t ex julklappar vill man ju inte börja skriva längst bak i någon tråd som någon annan skapade för 1 år sen.....man vill ju ha förhållandesvis färska saker =) | |