Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mjf | 2009-01-23 22:19 | |
![]() | Sedan undrar jag dessutom vad det är för bindning till detta med trådlöst? Som jag minns de mer aparta telefonvarianterna från t ex 80-talet så hade de definitivt sladd. Kan du inte gilla mig i stället? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:20 | |
![]() | Förlåt, jag mäktar inte med detta längre. Farväl. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:22 | |
![]() | satan, du imponerar väl inte på någon brutta genom att köra det där stuket nattis! Sluta lipa, börja supa. Sluta gnälla, börja fajtas. Du kommer tillbaka, tag hand om dig. Bränn inte upp hela huset. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:24 | |
![]() | Jag kommer tillbaka. Ska bygga upp något nytt, och starkare. Från grunden. /MVH Nattravn | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-23 22:24 | |
![]() | Nattis, prata med mig, du vet ju att jag finns här för dig. Din Kafou . . . . ähhh, Kafit menar jag. :-) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:31 | |
![]() | kaf... du din... kvinna! ser du inte att nattravn checkar ut, lämnar den skepnad vi lärt oss känna honom i, på grund av dig, din sort (kvinna) och ert totala ignorerande av honom. En karl som tråts att han gråter och har en hemmagjord sombrero och en graningekängamobil faktiskt trots allt bara vill ha kärlek.. ...och så dyker du upp först nu!? När MVH redan har basunerats ut och parketten brinner som klarast i nattravns hem? Skäms du kvinna, skäms för att du inte räddade denna man innan hoppet släcktes, innan hans ljus brann ut och hans guld blev till sand. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:32 | |
![]() | till: Nattravn från: dudeniro Ämne: RE:hjälp Ok nattis, jag har lagt upp en tårdrypare nu i din tråd så förhoppningsvis får du lite juste empati. Vi säger väl som vanligt att jag skickar faktura "kontorsmaterial" för jobbet. ha det el/los/the dudeniro | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-23 22:38 | |
![]() | nämen oj då. det var inte jag som postade de två senaste inläggen. Det måste ha varit någon annan. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-23 22:49 | |
![]() | Men dud och nattis, hade jag vetat att ni kämpar mot skor, eld och kärlek så hade jag kommit ridande på en vit häst med en gång. Men jag var fördjupat i min egen smärta och hörde inte rösten i fjärran. Hoppas det inte är för sent för en nattisräddning denna sena kväll. *galopperar iväg* | |
| emmylicious | 2009-01-31 13:05 | |
![]() | en dam med sko. www.betapet.se/user/...13 7504.jpg | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:09 | |
![]() | Trådlösa skor, sombreros, luder,judasbeetenden och jim morrisson-dyk från balkongen. VARFÖR stannande jag inte hemma igår? | |