Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:00 | |
![]() | När John blev äldre så fick han såna hemska tankar att nån förföljde honom haha det var ju bara jag | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:02 | |
![]() | ewaleena: Först blev jag lite konfunderad, det är ju faktiskt framsidan! :D Så, nu väntar jag mig att du ska stå utanför min dörr när jag kommer hem ;) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:04 | |
![]() | *kollar sj´s tågtidtabeller*.. kan ju besöka en favvo till där när jag ändå är i faggorna.. ;) | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:05 | |
![]() | Inte ha fler favvos :S | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:06 | |
![]() | Risotto: Min beundrarinna skulle ha skrivit "Hej ja heter Anna och ja e en tjej ^~^som @-->->--- vill trefa killar och tjejer. Ja e snel oc bisexuel och vill ha nya vener." i varje meddelande. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:07 | |
![]() | Tja... man vet ju aldrig vem som är i andra änden... www.surfersam.com/fu...s/ chat.jpg content.pyzam.com/fu...e/ fun9.jpg www.kling.pp.se/dog_chatt .jpg Och nej. Inga galningar, bara några ehum... omogna idioter. Och många härliga! (Dock inte idioter :p). | |
| Caligatia | 2009-01-20 15:07 | |
![]() | Som någon redan sagt; det här behöver inte hända på nätet... En killkompis, som vi kan kalla John tyckte han skulle tussa ihop mig med en av sina kompisar, som vi kan kalla Micke. Alltså hade John börjat prata lite grann om mig med Micke, och ringde sen mig och sade att han hade en killkompis som var intresserad av mig. Jag blev lite nyfiken på var jag träffat denna Micke. "Oh, ni har inte träffats, jag har visat lite kort jag har på dig, och berättat lite om dig". Öh... OK? (vem gör förresten SÅ?) Jag sade att jag inte var ett dugg intresserad av något mer än att möjligen bli presenterad för honom ute för att kolla vad det var för nån. Så tänkte jag inte så mycket mer på det. 2 dagar senare ringer ett för mig okänt nummer på min telefon. "Hej, det är Micke, Johns kompis. Du, jag tänkte bara om du kanske ville ta en fika?" - Nja, har inte riktigt tid just nu. (hjärtat rusade i bröstet, JÄVLA John att ge ut mitt nummer) "Säkert? Jag kan komma och hämta dig annars, jag har kollat var du bor." Jag sade till honom att jag tänkte ringa upp honom alldeles strax, och lade på luren. Ringde omgående upp John, och öste ur mig en lång svavelosande svada i ganska hög ljudnivå; kontentan var ungefär "hur dum är du som ger ut mitt nummer?" John blev helt tyst, och undrade om han verkligen ringt mig. Uppenbarligen... John bad så hemskt mycket om ursäkt, men sade att han faktiskt inte gett honom mitt nummer, det enda han hade sagt var i vilken skola jag gått i på högstadiet. Micke hade alltså gått in via skolan, tagit reda på mitt namn, och därifrån telefonnummer, var jag bodde och så vidare. Blev lite mindre arg på John, men fick honom dyrt och heligt att lova att aldrig mer försöka tussa ihop mig med någon. Ringde upp Micke igen, förklarade att han var en av de obehagligaste typer jag någonsin stött på, att jag aldrig i hela mitt liv ville träffa honom irl. Han skickade ett par sms, fram till jag lovade att polisanmäla honom om han inte lämnade mig i fred. John pratade tydligen också med honom, och till sist lät han mig vara. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:07 | |
![]() | det avr John som kom på den klassiska citatet "Are You Stalking Me" "Are You Stalking Me" | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 15:10 | |
![]() | "Are You Stalking To Me" "Are You Stalking To Me" | |
| joulie | 2009-01-20 15:49 | |
![]() | HAHAHAHA så jävla klockrent! | |
| Tess 08 | 2009-01-20 15:51 | |
![]() | Caligatia - låter som en intressant upplevelse.. eller nåt.. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:16 | |
![]() | budis, hon kanske är narkoman och faktiskt behöver nya vener, har du tänkt på det? | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:23 | |
![]() | hon var påverkad av Stalköl | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:24 | |
![]() | Det är som när jag blir trött på min katts eviga gnällande, då säger jag till honom att om han inte är tyst så får han en tolva whisky, intravenöst! Han vill nog inte ha det för han blir tyst och snäll i alla fall. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:30 | |
![]() | eller som när jag förföljde en bergsklättrare jag blev så svettig om händera att jag var tvungen att använda stalkpulver | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:32 | |
![]() | Det bästa sättet att se om en stalker kan nå en är ju att titta på ens profil och sen testa att leta överallt själv. Detär faktiskt fascinerande vad mycket man kan hitta om man använder massa register. Det där med IP nummer, portscanning, hackning osv är det faktiskt väldigt få som kan och orkar med, så i verkligheten kan man ju glömma det som potentiell fara. Vanligen räcker det ju att chatta i två minuter med någon för att ha tillräckligt att pussla med för att veta vem dom är. | |
| mrperfect | 2009-01-20 16:35 | |
![]() | Nä nu får du Stalka upp med de där vitsarna , de blir ju sämre och sämre . Det verkar som du är stalkoholist. men det tror jag ändå inte om dej :P | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:36 | |
![]() | jag har haft anmäl tur med all info o all skit jag gett ut till folk via nätet :) Men Miss_jk annars har du ju faktiskt rätt :) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:49 | |
![]() | varför heter det förföljare man går ju inte före den man förföljer | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-20 16:54 | |
![]() | förfölja - när man följer någon längst fram på en båt | |