Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 19 558 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kilgast | 2009-01-26 02:17 | |
![]() | det är sant...: ) | |
| NoZ | 2009-01-26 03:14 | |
![]() | utseende har betydelse. tveklöst. finns inte något djur, ja människan är ett djur, på jorden som inte har någon fysisk referensram. men det är just det att det slutar där. en ram. om en 50åring ser bra ut i skinnbrallor, så skinnbrallor får det bli. skitsamma vad och hur folket bär sina kläder. det är säkert nån som tycker det är läkert. ed gein är möjligtvis undantaget som bekräftar regeln. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-01-26 05:55 | |
![]() | Åh ... allt är upprörande ... så'n där heavy metal ... och knark ... och krig ... och mopeder! Allt. se.youtube.com/watch...zH S0QP7bro | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-01-26 11:14 | |
![]() | "hannaroman, jag tror visst att många unga tar åt sig och försöker efterleva de ideal media förmedlar. Folk har i alla tider försökt efterleva medias bild av hur man som kvinna/man ska vara, det är inget nytt och en konstig sak att förneka." Ja det är klart. Men jag menade så som kilgast (osäker om det var hon) skrev, om kortkort kjol, stora läppar och silikonbröst. Det är inte så det ser ut, bara några väldigt få. Och några 12-13 åringar som håller på att växa upp. Om man ska diskutera media, så är det definitivt size 0. (strl 32 i svensk strl) Det är fler och allvarligare att banta på det sättet än att ha kort kjol. Det var ungefär så jag menade. | |
| Ronny | 2009-01-26 11:21 | |
![]() | åouhhh herre! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-26 11:36 | |
![]() | Är det sjukt så är det väl lika sjukt att se en kyrka. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-26 11:58 | |
![]() | NoZ hahha Ed Gein i skinnbyxor haha den killen var int eatt leka me han hade roligt han haha nä usch männsikorskallar på sängstolparna nice | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 12:25 | |
![]() | han är grym,jag blir fashinerad av att se honom,just för att han är som han är... | |
| milly25 | 2009-01-26 13:13 | |
![]() | manson är bra.. det är inte bara "mörk" och hård musik som påverkar...Hiphopen tex hur mkt svär de inte o sjunger om sitt knark, gäng ,deras "ho´s" ,hur man ska uttnyttja en tjej.. akta er ungdommar dags o klippa av öronen! | |
| -Flesh- | 2009-01-26 13:14 | |
![]() | antar att ni klagar på rätt friskt om manson, men till hans försvar måste jag säga att han är underhållande, och en konsert med han är inte den andra lik. | |
| Evisaur | 2009-01-26 13:53 | |
![]() | tycker nog att manson är en bättre förebild än beyonce, spears och aguilera... Skulle få spader om mina barn strävade efter att bli som alla andra. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-01-26 14:02 | |
![]() | jag dömer inte Manson på nåt sett han får va som han är enligt mig inte mitt problem jag ahr inte fastnat för han och hans musik bara lite kosntig är han men jag bryr mig inte om människan | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-11 15:31 | |
![]() | kollade på star tv inatt han satt me tre kända personer och åt middag Bland annat Andy Dick så gled dom in på ämnet Mansons hemfilm på filmen enligt han och Andy Dick som också hade sett den . så i filmen suger manson av sin Basist som dessutom var slak, leker me pistol , dricker urin .Han sa det rakt ut | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-02-11 15:34 | |
![]() | MARILYN MANSON. Pinsamt att se trådtiteln. | |
| SimonG81 - Ej medlem längre | 2009-02-11 15:40 | |
![]() | Manson har många trevliga och trallvänliga låtar! Riktig smörpop!:) | |
| AnnaLju | 2009-02-11 15:42 | |
![]() | Kanske har Marilyn Manson flippat ut och kanske suger han av sin slaka basist, men skivan Holy Wood är ändå grymt bra. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-02-11 15:45 | |
![]() | Evisaur sa "Skulle få spader om mina barn strävade efter att bli som alla andra. " Snacka om fördomsfull. Att vara annorlunda BARA för att vara annorlunda är väl knappast eftersträvansvärt. Jag hoppas mina barn blir vad dom vill bli. Fö så ligger det vanligen i mänskliga naturen att vilja bli som alla andra eftersom det är det som skapar en grupptillhörighet. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-02-11 15:59 | |
![]() | Men vad är "bli som alla andra"? Vara sig själv är väl det bästa, men få som lyckas. Och varför ens idas sitta och spekulera i hurvida Manson dricker urin eller ej, eller suger av sig själv. USCH och FY på er Människor. | |
| Lindalainen | 2009-02-11 16:51 | |
![]() | måste en förebild vara en känd människa?... | |