Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:42 | |
![]() | Det är inte det minsta läskigt,visst gör det lite ont och nog kan det vara jobbigt men vilken wow känsla man får när man väl fött barnet,rena endorfinkicken! Skulle föda barn vilken dag som helst bara för det!! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:44 | |
![]() | father:kan hända att snart kommer ngn reta sig på att du inte kunde ha gjort sånt ändå,,,hahahaha | |
| FatherTed | 2009-01-26 22:47 | |
![]() | Bah! Innan delade vi ju på det såklart.. ;) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:48 | |
![]() | hahahaha | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:49 | |
![]() | Det läskigaste måste väl ändå vara att man inte vet vad som kommer ut? Vad för defekter som syns, vad för defekter som ligger latent osv... | |
| Tamoshante | 2009-01-26 22:50 | |
![]() | 123 hopp härligt men det är din åsikt. Vi är fortfarande rätt många som på snudden med våran förlossning förlorade våra barn, och dog. | |
| Ärtan Pärtan | 2009-01-26 22:53 | |
![]() | Det gjorde alldeles för ont för att känna efter om det var läskigt. Det var liksom bara att härda ut och man kunde bara vara i stunden. Däremot tyckte min sambo att det var jätteläskigt med maskiner som mätte hjärtljud och jag som var helt väck. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:54 | |
![]() | Hua, jag har sån himla förlossnings-skräck så det finns inte. Drömmer t.o.m mardrömmar om ett :) Härligt med rutinerade kvinnor (och karlar!) som vet vad de pratar om, nu har rädlsan lagt sig lite :) Har alltid undrat vad man kan jämnföra förlossningsvärkar med, mensvärk? Eller magknip ... hehe Gör det även ont i underlivet när man föder? Eller klarar vaginan av att töjas ut 10 cm ( eller vad det nu är) utan problem? Grattis grattis till alla som väntar, bebisar är underbara :) Själv ska jag nog vänta tills jag mognat lite :D | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 22:56 | |
![]() | för mig kändes se dom mensvärk,just den smärtan,fast,,ja jag vet inte huuuuuuuur många gånger värre!! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:03 | |
![]() | Usch. Tur att jag alltid har en hemskt intensiv mensvärk, då kanske jag inte tycker det känns allt för mycket när/om jag föder barn. Äh, jag har så mycket värk i kroppen redan, så jag kanske inte ens märker när ungen ploppar ut :) Har du barn myspruppen? Du är en väldigt ung och vacker mor... | |
| Tamoshante | 2009-01-26 23:04 | |
![]() | Pust jag har värsta förlossningsskräcken. Som sagt jag har fött ett barn och det var det värsta jag varit med om. Mollee det går jättebra! Förlossningsvärkar? jag hade inga. Efter 36 timmar snittade de mig och lyfte ut en utmattad tjej med 4 tänder, som lades i kuvös i 3 veckor | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:05 | |
![]() | Fyra tänder :P Vad häftigt! | |
| Tamoshante | 2009-01-26 23:11 | |
![]() | Njae så där. En läkare som sett det hela och alla vallfärdade för att se det. 1 På 10.000 föds med tänder. Alla tänder kom som de skulle efter det, var hos tandhygienisten vid 3 månader. Allt OK! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:14 | |
![]() | Oj. Ja det var ju bra att det växte som det skulle sen då! Ps. Häftigt menades inte i lustig bemärkning, utan jag tyckte snarare att det var rätt så faschinerande, bara så du vet :) | |
| micro113 | 2009-01-26 23:15 | |
![]() | Tamos Vad kul, min älsta tjej hade två tänder i nederkäken när hon föddes. På BB sa de att det var broskpärlor, men jag nobbade, och inte sjutton var det broskpärlor, det var alldeles äkta tänder som tittade upp.. | |
| micro113 | 2009-01-26 23:22 | |
![]() | De sa att man skulle ta bort dem .... det var det jag nobbade till. | |
| Tamoshante | 2009-01-26 23:26 | |
![]() | hehe inga broskpärlor här heller :-) Äkta tänder. jag har världens finasre foto. men det är lite personligt så! Fråga och jag laddar upp :-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-26 23:29 | |
![]() | Molle:tack så mycket,det var gulligt sagt av dej*s* Jo,jag är mamma,,elr var elr hur man ska säga,men min pojke bor i himlen... men det gjorde absolut inget att du frågade=) | |
| Tamoshante | 2009-01-26 23:40 | |
![]() | Oj. Kram. Må dufinna det som är bäst för dig . Pruppen jag har oxå någon där. Helt säker på att vi är fler än så. | |
| Lindalainen | 2009-01-26 23:41 | |
![]() | här! www.alltombarn.se/fo...er -1.20478 så är det bara att skrolla ner och läsa om spruckna ändtarmar, blodförlust och nära-döde-upplevelser! :) | |