Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 726 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:07 | |
![]() | -En flaska Asolut tack. Självklart känner jag igen honom,jag går och hämtar den, ställer den på disken och börjar slå.....han tar flaskan och går och jag bara glor och får ur mig -ska du inte betala för den där? Med ryggen mot mig och stadiga steg mot utgången svarar han -häng på'rå. Jag lät honom gå. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:08 | |
![]() | har kommit fram till att jag romantiserar. Antagligen skulle cp bara bli förbannad på mig "du frågar så jävla mycket dude. vad fan vill du skall jag klippa till dig eller?" "Lugna ner dig CP" "Fan din jävla förortsborgare kallar du mig cp" "Christer, jag vill bara snacka. Vi tar en sup nu... " "Din jävel om du inte hade spriten skulle jag drämma till dig direkt" | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:09 | |
![]() | det är klart... har man inte tänkt betala behöver man ju inte köpa marinella. var nog vettigt att låta honom gå risotto | |
| micro113 | 2009-01-28 22:10 | |
![]() | Oja Båda går nog hem i mina kretsar -- inte många av polarna som spottar i glaset när det är fest... .. men Risotto skrev ju vodka redan i första inlägget, så jag får inte ihop det med Mariella och brännvin special... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:11 | |
![]() | okej, förlåt då jag missade det micro. ber om ursäkt. | |
| micro113 | 2009-01-28 22:12 | |
![]() | Har du jobbat på kåken i här hemma i Sverige? Får man fråga var? Själv är jag ju Hall murvel, och har jobbat på häkte förut. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:14 | |
![]() | jag vet att du är kriminalvårdare... jag har jobbat på täby och så på kronobergshäktet. Och frivården som övervakare. Ingen karriär dock, bara tillfälliga jobb | |
| mrperfect | 2009-01-28 22:16 | |
![]() | jag har stött på Christer Petterson 3 ggr, bodde ju i samma kommun, konstig jävel | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:20 | |
![]() | värst vad kändisspotters vi har här då... kungen, göran persson och christer pettersson i en och samm tråd!!! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:20 | |
![]() | dude, jag hade en Hevvärnskamrat som jobbade eller jobbar på Täbyanstalten, Alberto tror jag att han heter, tidigare kollega? | |
| micro113 | 2009-01-28 22:21 | |
![]() | Ok. Kronoberg är väl rätt hårt som häkte. Jag var på Nyköpingshäktet, väldigt modernt och väldigt bra stämning mellan intagna och personal -- oftast i alla fall. Vi hade ju nån incident med nedslagen vårdare, men annars var det lungt. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:22 | |
![]() | Jag har givit ett glas vin till Henrik Schyffert också, han imponerade inte alls kan jag säga. | |
| mrperfect | 2009-01-28 22:23 | |
![]() | Christer P är man ju inte speciellt glad över att träffa........... | |
| micro113 | 2009-01-28 22:27 | |
![]() | Risotto Kändisar gör väl sällan det. De jag har träffat på har alla varit oerhört vanliga, möjligen lite mer lågmälda än sitt sällskap. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:29 | |
![]() | En av mina systerdöttrar gick på samma skola som Carl Philip. De var färdigutbildade i grafisk design i våras. Undrar vad CP gör nu? Hon fick jobb iaf. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:30 | |
![]() | Han var inte lågmäld, antingen iq-befriat, aprak eller påtänd. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:31 | |
![]() | C-P har varit på praktik på NG och har en värstingkamera, undrar om han är fotograf nog att leva upp till de sakerna? | |
| micro113 | 2009-01-28 22:41 | |
![]() | Risottto Ok, här i trakten runt Trosa hittar man ju en hel del kändisar, i synnerhet på sommaren -- och de flesta av dem är väldigt anonyma och lågmälda. Jag tror mest de vill bli lämnade ifred, och bli så lite igenkända som möjligt av kreti och pleti. Det funkar nog också, jag tror de flesta inte reflekterar särskilt mycket över dem när man ser dem i butiken eller på restaurangen -- mer bara konstaterar att de är de, om man känner igen dem. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-28 22:41 | |
![]() | Aha okej :) | |
| Futharken | 2009-01-28 23:02 | |
![]() | hehe...roligt att se vad folk tycker om ting och får höra hur ofta folk har träffat "kändisar". Skönt att jag i all fall inte är ensam om att irritera mig på hur folk kan tilltala en. Kanske är det så att jag stör mig eftersom jag länge bott utomlands där det är otänkbart att tilltala chefen med förnamn. Det var jobbigt men man vänjer sig otroligt snabbt och jag hade efter en tid problem med folk som använde sig av mitt förnamn men väl tillbaka i Sverige tycker jag det är skönt att man kan göra det, trevligare på något sätt fastän inte när det är telefonnissar och liknande. | |