Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -50- | 2009-01-31 21:25 | |
![]() | Nämnas kan ju också att MJ är den mest framgångsrika artisten någonsin som gjort solokarriär efter att ha brutit med en framgångsrik grupp. Skivan Thriller såldes i 40 miljoner ex, vilket skulle vara en bra summa för vilken artist som helst under hela sin karriär. ( såg just ett program angående dom mest framgångsrika soloartisterna någonsin, därav kunskapen ) | |
| CHL | 2009-01-31 21:26 | |
![]() | fruktansvärt duktig artist, resten har jag inte med att göra. Alla har rätt till ett privatliv!! Det spekuleras i alla kändisars läggning, brott, felsteg osv... Allt är oftast skitsnack. Det jag tittar på är bedriften inom musik, film eller annat. Resten får dom ha för sig själva! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 21:29 | |
![]() | Ja, så länge han inte är dömd som skyldigt bortom rimligt tvivel så tänker i alla fall inte jag plocka upp facklan och gå med i mobben. När det gäller vissa typer av brott (som t.ex. pedofili) så kan man ibland bli så upprörd att man glömmer att tänka kritiskt. Tyvärr. | |
| CHL | 2009-01-31 21:39 | |
![]() | så sant linn! Fast så får man ju tänka på att i dessa fall så finns det även väldigt mycket pengar att pressa ut från någon. Så i mina ögon kan det va vilket som... Därav ser jag artisten och inte nåt annat, jag har inte rätten att se nåt annat. | |
| merqria | 2009-01-31 21:40 | |
![]() | Michael Jackson är det bästa jag vet! Har varit favoriten de senaste 16 åren. Jag har också en riktigt fin bombarjacka med Dangeroustrycket på ryggen. Den används kanske inte så flitigt, men jag säljer hellre min mamma än jackan. Thriller och Bad är favoritskivorna, men gillar ju givetvis alla. Jag svor varje dag som tidig tonåring att jag skulle gifta mig med honom, har insett att så blir det ju inte. Tack och lov kanske.. Slash spelar på låten Give in to me - Dangerous, för dom som är intresserade. Hans privatliv tänker jag inte kommentera, för det är ingenting som jag vet något om. Givetvis har jag som alla andra Mj-nördar en egen teori men det var ju inte det som skulle diskuteras här tror jag. Michael Jackson - The King of Pop. | |
| Ässät | 2009-01-31 21:40 | |
![]() | CHL så heter den kanske ja..den e fin :) | |
| CHL | 2009-01-31 21:48 | |
![]() | ässät: www.youtube.com/watc...an slated=1 Antagligen inte orginalet... men fin | |
| CHL | 2009-01-31 22:12 | |
![]() | bästa enligt mig dock: www.youtube.com/watc...4H cd60VoRM | |
| CHL | 2009-01-31 22:28 | |
![]() | www.youtube.com/watc...an slated=1 En till då med risk för att spamma ;) | |
| stefanf | 2009-01-31 22:44 | |
![]() | Fantastisk musikmakare och artist. Helt enastående. Enda anledningen till att han inte är legendarisk ännu är att han fortfarande lever.. Hans minne kommer att leva kvar långt långt efter nån av oss här. Sen är det klart att han är wacko och hur han påverkats av alla omständigheter runt sin uppväxt (= ingen barndom), det sjuka kändisskapet, pengarna och allt annat kan man ju bara spekulera om. Däremot kan man förstås inte värdera honom enligt någon slags "normal" måttstock. För mig är det möjligt att han faktiskt kan ha utnyttjat barn - även om jag inte har nån aning. Å andra sidan är han (som flera sagt) inte dömd och det vore kanske (ev.) "normalt" för någon med hans bakgrund att faktiskt sova i samma säng som hans vänner/barnen - på samma sätt som två barn kan dela säng på ett pyamasparty.. Tragiskt människoöde hursomhelst. | |
| katta_strof | 2009-02-01 00:20 | |
![]() | By the way...bara en inflikning, så är det väl inte ett BROTT, ens i USA, att v a r a pedofil? Det är väl övergreppet/handlingen (child molestor, som inte har ett bra motsvarande ord på svenska egentligen) som är ett brott och inte själva läggningen/störningen? | |
| katta_strof | 2009-02-01 00:21 | |
![]() | Håller med stefanf om detta: "Enda anledningen till att han inte är legendarisk ännu är att han fortfarande lever.. Hans minne kommer att leva kvar långt långt efter nån av oss här" | |
| Tess_80 | 2009-02-01 00:34 | |
![]() | Michael Jackson var min absolut största idol under i stort sett hela min uppväxt. Jag tycker att han har gjort otroligt bra musik och är en världens största artister genom tiderna., en legend inom musiken. Sen vad han håller på med privat låter jag vara, det är musiken jag lyssnar på. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-01 00:36 | |
![]() | Jag tycker han är tragisk. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-01 00:38 | |
![]() | kissed OCH ond kanin... jag har inte likställt mj med en förskollärare utan ställde en ett par frågor utifrån onds påstående. Tråden handlar ju om mj, och jag tror att han är en speciell människa med genuin kärlek till barn, och i vår tid av pedofil-paranoja så har han hamnat helt fel, även om JAG inte tycker att det är något per definition konstigt med att en person (förskollärare eller ej) gillar att leka och vara med barn. Det kan ju vara så att mj har problem med att dra gränsen, vad vet jag. Den enda verklighet jag vet något om vad gäller honom om är hans musik, och hans bidrag till popen är ovärderligt tycker jag. | |
| le-lou | 2009-02-01 00:52 | |
![]() | Den sista tiden i rampljuset stod hela den här pedofilfrågan i fokus och musiken försvann helt. Har folk glömt hur otroligt mycket musik han har gjort? Hur stor han egentligen är? Som artist, frågan är om vi nånsin kommer få se en så stor artist någonsin igen. Nuförtiden är det IDOL och Justin Timberlake typ. MJ ÄR redan en legend. | |
| le-lou | 2009-02-01 01:11 | |
![]() | Vem gör såna här videos längre? :) se.youtube.com/watch...re =related | |
| katta_strof | 2009-02-01 02:19 | |
![]() | Det finns andra stora artister iof :) Rolling Stones tex | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-01 02:23 | |
![]() | Gillar inte killen! Vet ej varför. | |
| TASKMÖRT | 2009-02-01 02:43 | |
![]() | Billie Jean is the shit! ...Läkardansen... | |