Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 646 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:50 | |
![]() | Många verkar vara vänsterhänta på beta... kanske vänsterhänta har talang för ordspel? :D | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:52 | |
![]() | det förklarar en del för mig =D men jag tycker i alla fall att det är himla roligt och mer träning ger mer färdighet, även om jag aldrig kommer upp i din klass molle? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-02 14:01 | |
![]() | hehe Alfa Övning ger självfallet färdighet. Du skrev." molle?" Var det en retorisk fråga? I alla fall så säger jag: Min Ranking är medelmåttig, du är antagligen precis lika duktig i betapet som mig, fast jag har högre rank. Spela på... Alla börjar på 1000 och jobbar sig uppåt, man kan bara bli bättre! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-02 14:46 | |
![]() | Kul Trash, men vem är GP? Det är säkert dina bamsehundar som har gjort dig stark. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-02 15:41 | |
![]() | Göran Persson :D Okej kanske inget att skrytas med men klådde lätt exet i fingerkrok. Mjo, hund och hästfolk brukar utveckla en del oanade styrkor. | |
| Ruucola | 2009-02-02 15:48 | |
![]() | Vänsterhänt | |
| Trocader0 | 2009-02-02 21:29 | |
![]() | har alltid velat vara vänsterhänt, roligt att vara lite speciellt. Desutom har jag hört att deras glapp mellan skicklighet i sin dominanta hand och den andra är mindre än för oss högerhänta. ytterligare saker som jag hört om vänsterhänta är att de lättare tenderar att bli kriminella. Hur det är med det har jag ingen aning om och jag minns inte var jag läste det heller. Det jag kan säga om vänsterhänta baserat på de som varit i min umgängeskrets är att de ofta är lite känsligare än övriga befolkningen. kanske hör ihop med ett konstnärligt drag även om jag ofta tyckt att de varit mest praktiska. Själv är jag som sagt högerhänt. Kan inte göra mycket med höger mer än på piano och cello (där man inte har så mycket till val) däremot så är jag starkare i min vänster än höger vet inte varför... Hade en lärare som blev tvungen att ha armen i mitella, hon lärde sig blixtsnabbt att skriva med vänster på tavlan. det gick långsamt men var fullt läsligt. tyckte det var mycket starkt av henne att göra det inför alla sina matteklasser. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:35 | |
![]() | Varken eller. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:36 | |
![]() | ja, "speciella" är de verkligen de där vänsterhänta ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:43 | |
![]() | Alla människor är väl unika, oavsett. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:48 | |
![]() | Faktiskt så har jag ofta hört att jag är lite speciell och konstig, men det har inget med vänster att göra, tror jag :) Jag är nog inte mer speciell än ett ägg egentligen... Klart alla är unika på sitt eget sätt, man kan ju ha många lustiga egenskaper... Dessutom många av de jag känner som av övrig vänskapskrets klassas som normala, är faktiskt ofta de knäppaste av alla. Rätt roligt, det är ofta de som verkar normala utåt sett som är lite crazy egentligen. Och jo, alla är de högerhänta :) | |
| älgvägen | 2009-02-03 19:23 | |
![]() | vänster men känner mig inte speciell för det | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 19:26 | |
![]() | lite speciell är du nog älgen. Lite avig och konstig så där | |
| älgvägen | 2009-02-03 19:27 | |
![]() | hur kan du vetta det dudeniro baserat på ett svar | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 19:33 | |
![]() | För att du är vänsterhänt, dummer! | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-02-03 19:47 | |
![]() | Tja.. om vänsterhänta,enligt ngn här, har lättare att falla i kriminalitet,förklarar det ju Amerikas presidenter:-) | |
| älgvägen | 2009-02-03 19:58 | |
![]() | dudeniro du är så snäll så o förstås högerhänt o brist på människokännedom naivt beteende | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 20:02 | |
![]() | jag är högerhänt och lejon, värsta kombinationen vettu. Inte bara brister, utan en övertro på mig själv. Och samtidigt inte speciell alls. | |
| älgvägen | 2009-02-03 20:04 | |
![]() | vänsterhänt o lejon kommer int så långt efter saknar dock övertro på mig själv | |
| Rönnbybo | 2009-02-04 09:08 | |
![]() | Aj då. Läste just att vänsterhänta har i genomsnitt ett nio år kortare liv på grund av alla olyckor vi råkar ut för i detta högersamhälle :( | |