Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 642 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:22 | |
![]() | magga: jobba på konstmuseum, perfekt- moderna museet, sitt i receptionen och var trevlig. | |
| vägledare | 2009-02-03 23:23 | |
![]() | utbildad studie och yrkesvägledare dock. låt er inte luras han är en simpel bedragare. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:25 | |
![]() | Eeehhh, tack, tror jag...??!! Men SvampBob har jag aldrig hört talas om...?? Behöver nog vidare vägledning :-)) | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:26 | |
![]() | magga... du borde jobba som data-virus. mycket trevligt jobb....du får träffa människor.... se dig om i världen. kan du hacka dig in i "vägledare"s dator och radera något? | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:30 | |
![]() | safflor... den där gula tvättsvampen... du måste ha sett den på reklam eller nåt. tecknad. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:32 | |
![]() | Aha. Teve!! har inte haft det på över åtta år..förklarar saken. Nej, jag har ingen aning om nåt som går på teve :-) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:35 | |
![]() | safflor, spunge bob squarepants hjälper det dig? | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:38 | |
![]() | Tack dudeniro, men det hjälper inte. Har inte teve. | |
| vägledare | 2009-02-03 23:41 | |
![]() | Sushi, du är möjligen inte kompanjon med Karsten Phd? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:43 | |
![]() | safflor, jag har ingen tv heller. Det är ingen ursäkt för inkompetens! | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:50 | |
![]() | Men var har du då lärt dig dessa för livet så nödvändiga fakta, dudeniro?!! Lämna mig inte ensam här ute i okunnighetens bistra mörker. | |
| segerstedt | 2009-02-03 23:51 | |
![]() | musikalisk, social, orädd | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-03 23:52 | |
![]() | internet, min vän! internet. The Internet, sometimes called simply "the Net," is a worldwide system of computer networks - a network of networks in which users at any one computer can, if they have permission, get information from any other computer (and sometimes talk directly to users at other computers). It was conceived by the Advanced Research Projects Agency (ARPA) of the U.S. government in 1969 and was first known as the ARPANET. The original aim was to create a network that would allow users of a research computer at one university to be able to "talk to" research computers at other universities. A side benefit of ARPANet's design was that, because messages could be routed or rerouted in more than one direction, the network could continue to function even if parts of it were destroyed in the event of a military attack or other disaster. Today, the Internet is a public, cooperative, and self-sustaining facility accessible to hundreds of millions of people worldwide. searchwindevelopment...70 ,00.html du borde desta det! Det är helball!!! | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:00 | |
![]() | Been there....jag råkade bara missa just SvampBob, märkligt, en så central figur i så många människors liv, och här sitter jag, helt ovetandes. Och i dessa upplysta tider...bah...måste genast testa detta internet litet grundligare. Här öppnar sig oanade möjligheter, uppenbarligen. Är oändligt tacksam för all vägledning. TÄBK så bildad jag kommer att bli!! :-) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:01 | |
![]() | TÄNK...skulle det stå, blev litet upphetsad där... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:08 | |
![]() | wohooo... lite upphetsad säger du! SvampBob är till den tecknade filmen vad hamburgaren är till gormématen. I min mening. Vet inte vad internet tycker. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:11 | |
![]() | Envis som en terrier Ettrig som en terrier Lojal mot min ägare som en terrier | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:14 | |
![]() | mommesfrites; i mina öron låter det som du borde vara lämpad som pråmdragare på Volga. Ska bli spännande att höra vad Sushimannaen tycker :-) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:14 | |
![]() | Den var knepig mommes. Så här ser min rapport ut Bäste.....mommesfrites Vårt system har lokaliserat följande karriärer för dig: 1. Springpojke (flicka) 2. Proffs-eremit 3. Fackpamp | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-04 00:15 | |
![]() | ...4. Pråmdragare på Volga | |