Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
run-marie | 2009-02-26 17:09 | |
![]() | Haha, Malla13 ska det inte vara finns? Det finns ju snygga, osminkade finnar också naturligtvis, men det är ju inte snyggt med finnar (=acne) då kan man nog behöva dölja under nåt smink. ;) | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:10 | |
![]() | Om jag bara skrotar hemma och en sväng till affären så sminkar jag mej inte. När jag jobbar eller ska på stan så sminkar jag mej med måtta. När det är fest slänger jag mej över sminket och utforskar olika sätt att lägga det för att snygga till sig:-) Tycker det är kul med smink. | |
Tess 08 | 2009-02-26 17:16 | |
![]() | Hemma sminkar jag mig sällan eller inte alls. På jobbet (skolan) brukar jag sminka mig, men nu har jag haft sådana problem med ögonen att det varit lönlöst (dessutom är mina ögonbryn pinsamt oplpckade) På fest eller annan tillställning sminkar jag mig. punkt. | |
Mathisen | 2009-02-26 17:18 | |
![]() | Jag sminkar mig aldrig. Typ, palla. | |
vulcan | 2009-02-26 17:19 | |
![]() | Jag sminkar mig aldrig, förutom en kort period med brunkräm i samband med disco/krogbesök på 80-talet. Det är förhoppningsvis preskriberat nu :) | |
Tess 08 | 2009-02-26 17:20 | |
![]() | Hahahahaha!!! Bildbevis Vulcan!! Det där lät himla spännande ;-P | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:23 | |
![]() | I dagens läge är det inget konstigt med killar som använder foundation. Det tycker jag är helt ok och inget konstigt med att de vill ta hand om sig. | |
hungerstrejk | 2009-02-26 17:30 | |
![]() | fett med smink jämt.. förutom söndagar då jag är bakfull och utslagen | |
Maja G | 2009-02-26 17:32 | |
![]() | Vet inte vad jag ska säga om smink för grabbar?! Det är väl OK med något täckstift för att dölja några blemmor, men fondation, kajal osv...Nää, jag tycker faktiskt inte det är snyggt på grabbar! | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:34 | |
![]() | om/när det ändå är insidan som räknas,så gör de väl ändå inget om tjejen på krogen som följer med killen hem,ser helt annorlunda ut i nyvaket tillstånd,,,å drar han pga,så är de väl ändå han då är fel på isf om hon är fin/finare på insidan så var det ju hans förlust | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:36 | |
![]() | Fondation är väl istället för täckstift nu för tiden tror jag maja. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:37 | |
![]() | men,bra stavning av mig=/ | |
Tess 08 | 2009-02-26 17:41 | |
![]() | Lite skillnad är det väl ändå på foundation och brunkräm??? Har också haft manliga kompisar som sminkat sig lite, men inte så att det "syns" om man kan säga så.... | |
Maja G | 2009-02-26 17:42 | |
![]() | Kissed: Kan så vara kanske..Men jag menar inte heltäckande foundation utan just ett stift som täcker just en blemma eller finne.. Gossar får gärna sminka sig för mig, men jag tycker inte det är snyggt.. Jag själv sminkar mig väldigt sällan..Lite mascara varje dag, och till fest kanske det tom blir lite ögonskugga och foundation:) | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:44 | |
![]() | Tycker nästan det gäller all sminkning till vardags i alla fall. Du kan sminka dej för att förstärka vissa drag och dölja andra men det ska inte vara uppenbart att du sminkat dej. Det gäller både tjejer och killar enligt mej. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:46 | |
![]() | Jag tycker de flesta passar bättre i corpsepaint än i sk naturligt smink. | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:46 | |
![]() | Håller med dej förresten tess om att det är skillnad på brunkräm och foundation. Mitt inlägg var inte menat som ett svar på ditt:-) | |
run-marie | 2009-02-26 17:53 | |
![]() | Mysgruppen, ja exakt det är hans förlust isf om det bara var det yttre han gick efter :) | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:55 | |
![]() | Jag sminkar mig varje dag, men inte så jäkla mycket endå. Foundation för att jämna ut huden. Lite rouge för att se lite rosig och mindre blek ut. Mascara och lite brun kajal för att markera ögonen . Sen eventuellt lite läppglans eller vaselin på munnen för att de inte ska torka ut... Jag tycker faktiskt det är rätt fult med tjejer som drar på sig 3 lager foundation, mörkrosa rouge på hela kinderna och knallblå ögonskugga till vardags, lite måtta får det nog vara om man ska sminka sig. Det är inte attraktivt om man försöker för mycket,,, då är det tom snyggare utan smink. | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-02-26 17:57 | |
![]() | Budalv+corpsepaint=min våta fantasi | |