Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 93 |
Mobilspel
| Pågående | 19 443 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-01 16:36 | |
![]() | Alla arga pappor som gapar på sina olydiga ungar i badhallen skall numera viska? | |
| Tess 08 | 2009-03-01 16:38 | |
![]() | Jag är inget snusko... det är kanppt att jag blitt av med oskulden trots mina 33 år... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-01 16:43 | |
![]() | Munkavle, bikini. Same shit, different name... | |
| DennisPlz | 2009-03-01 16:47 | |
![]() | Om det inte stör grannen, gör du fel. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-03-01 16:56 | |
![]() | Pseudonymf: Din lapp är väldigt skum. Du skriver att han ska tänka på att han inte bor ensam i huset och att du är besviken för att du inte njöt. Som grädde på moset har du valt brevpapper med en orgie/trekant som motiv... | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-01 17:06 | |
![]() | Varför inte helt sonika gå och ringa på dörren efter en stund? | |
| Nasty Nimrod | 2009-03-01 17:06 | |
![]() | Om man är pseudonymf, så är man. Motivet ser litet ut som Cecilia Torudd, men det är svårt att se hela bilden... | |
| Tess 08 | 2009-03-01 17:06 | |
![]() | *ASG* på budalv | |
| fpsorknet | 2009-03-01 17:12 | |
![]() | Kanske inte riktigt vad grundfrågan gällde, men det är alltid härligt att få höra någon respons i form av stön (och glada hejarop) från tjejen. Dock blir man ju lite handlingsförlamad om tjejen skriker/stönar så högt att man måste hålla händerna för öronen på sig själv. | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 17:15 | |
![]() | Budalv - nu tog du mig på sängkanten. Jag vet inte vad jag ska säga. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-01 17:18 | |
![]() | Pseudonymf, skaffa dig ett liv, du inte har tid att bry dig om hur andra lever ut sina känslor. | |
| Tess 08 | 2009-03-01 17:33 | |
![]() | Jsg tror vi redan konstaterat att Pseudo HAR ett liv även om det livet enbart går ut på att pilla naveln och studera fyndet noga. Det detta handlar om här är väl mer att det inte var möjligt att sova under en hel natt velket gjorde att Pseudos navelpillande halkade efter och hon fick pilla dubbelt något senare. Hon var ju tvungen att försöka ta igen den förlorade nattsämnen under dagen... | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 17:43 | |
![]() | Tack, Tess. Du är förstående. Lördagen blev lidande och imorse när jag skulle iväg och träna, var jag mer levande död, än just levande. Hela den natten (detta hände mellan fredag-lördag) gjorde att allt pillande och övriga aktiviteter blivit lidande. | |
| micro113 | 2009-03-01 18:58 | |
![]() | Denniz Låter som om du fattat det där. | |
| canvas | 2009-03-01 19:48 | |
![]() | skaffa hörselskydd! | |
| canvas | 2009-03-01 19:50 | |
![]() | lr jag menade jag är ledig om du vill hämnas på grannen | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 20:41 | |
![]() | Ja, Canvas. Du är välkommen. Ta med dig en stereoanläggning med extra stark bas när du ändå är på väg! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-01 20:44 | |
![]() | Pseudo, hur ofta händer det här - att grannens livade sex håller dig vaken? | |
| MustaVeri | 2009-03-01 20:52 | |
![]() | Som Linn79 skrev, hur ofta händer det? Händer det bara någon enstaka gång då och då, eller om det nu bara hänt en gång, så är det ju inte direkt att klaga över. Förståligt om det sker varje helg, varje dag osv. men enstaka gång, tja då får man nog flytta till ett litet torp ute i skogen om ljud är så skrämmande. Bor själv extremt lyhört, och då menar jag extremt, hör minsta lilla grej (inklusive grannarnas sex - när dom är i vardagsrummet iaf). | |
| Pseudonymf | 2009-03-01 21:01 | |
![]() | Det här är andra gången jag hör sexet. Dock var det förmodligen en annan tjej förra gången ;) Annars så har han förfest, fest och efterfest - gärna varje helg. Hans fyllebrudar springer i sina klackskor i trappuppgången och vrålar. Jo han förtjänar en lapp :) Dock var inte min lapp direkt hotfull eller elak - den var informativ, att jag helt enkelt hört vad de gjort och att de kan tänka på det nästa gång. Att helt enkelt försöka låta bli att hålla grannarna vakna i flera timmar pga deras nöjen :) Det handlar väl ändå om respekt när man bor i hyreshus, att tänka på vad man gör och inte gör. Det är väl inget kul att vara vaken hela nätterna för att min granne ska ha sex och/eller supa sig full. Därför så hörde jag av mig, via en finurlig lapp att han kan lugna ner tjejen lite eller ha sex med en annan tjej nästa gång - som inte är en screamer! | |