Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 473 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
canvas | 2009-03-10 17:43 | |
![]() | nightranger, orka naturliga tjejer, dem bara klagar på sitt utseende | |
Malla13 | 2009-03-10 17:43 | |
![]() | Victoria är stel, plastig...Munnen är så full av silikon att hon knappt kan röra den... =/ hon är flamsig och väldigt oattraktiv. Visst tjärnar hon pengar... Men jag skulle inte byta mitt liv eller mitt utseende mot hennes för att tjäna hennes pengar. Dem flesta människor kan bli riktigt snygga om man nu vill kalla det så med hur mycket smink och silikon som helst.. Håller med NightRanger: naturligt är vackrast! | |
canvas | 2009-03-10 17:45 | |
![]() | malla13, allt med pengar är attraktivt | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 17:46 | |
![]() | Stackars victoria.. värsta hatsidan som skapats... Tycker det är rätt taskigt att skriva illa om folk, och säga att de är fula! Skulle ni sitta här och trackasera en människa som ej opererat sig men är ful ändå? Nä, låt hon se ut som hon vill, om hon vill ha silicon så låt hon ha det... varför ska folk påpeka andras fel och brister hela jäkla tiden. Blir förbannad | |
Malla13 | 2009-03-10 17:46 | |
![]() | Mollee: Att man retasr sig på folk som sticker ut är nog ganska så rätt.. Jag kan bara prata för mig själv, men jag retar mig på folk som sticker ut..som är fulla av silikon, spackel, löshår, lösnaglar, osv... Just för att dme e så GJORDA och tror ändå att dem är något, som om gud skapade dem så... Dem har betalat pengar för att bli på det viset och det retar mig att dem sedan tror att dem är så snygga av naturen... ush! | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 17:50 | |
![]() | Men varför? Jag skiter i i fall folk har löshår, är översminkade, har clowndräkt, vårtor i hela ansiktet, lösskägg eller vad fan det nu kan vara som gör att en del sticker ut mer än andra... Om man inte känner dem eller om de ej gjort något mot en, då spelar det väl ingen roll? Finns så mycket annat man kan göra än att påpeka folks brister... vad sägs som att börja ge lite mer positiv kritik och lite mer komplimanger istället? Hade folk inte varit så noga med att påpeka folks yttre, så kanske silvstedt inte ens haft siliconbröt i dagens läge. | |
Malla13 | 2009-03-10 17:56 | |
![]() | Jag ger väldigt mycket positiv kritik till folk, och det är folk som vågar vara sig själva och inte behöver gömma sig under en * massa * som dem inte är. Jag går inte runt och klagar dagarna i ända över detta,utan tycker detta för mig själv. Det är synd att folk inte vågar vara sig själva. Vad är det som är så snyggt med löshår, naglar,silikon som håller på att spricka osv.. Sedan tror dem ofta att dem e superläcka av detta. Det stör mig. Men jag har andra bekymmer än att igentligen bry mig om det, och det gör jag normalt inte heller, men nu ställdes det en fråga om henne och jag svarade vad jag tyckte..=) jag tycker att hon är stel och fejk!! | |
Malla13 | 2009-03-10 17:57 | |
![]() | Mollee: Glömde att säga att det skulle vara jätte trist om Victoria skaffade silikonbröst för att andra vill då. Då har hon nog ett väldigt dåligt självförtroende och försöker gömma sig bakom allt det jag nämnt tidigare. | |
upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 17:59 | |
![]() | När vi börjar se fenomenet Victoria silvstedt som något positivt har vi nog tappat väldigt mycket. Jag vill inte leva i en kultur där det är fult att dra gränser och döma. Fenomenet ska dömas ut av allmänheten, de som inte gör det har enligt mig väldigt oroväckande värderingar. | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-10 17:59 | |
![]() | hur hon ser ut ja det bestämmer hon själv hur hon vill men hon ser inte så trevlig ut i ansiktet iallfall enligt mig. Hennes kropp nä den trånar jag inte efter direkt även om hon är i form men att folk är knepiga som inte kan hämta posten utan smink och så det är fel | |
krutmarie | 2009-03-10 18:01 | |
![]() | Ojoj, vänta bara tills jag lägger ut min bild nästa år när jag blir "grå pantertant" då blir det skriva av det ser jag redan nu. Många kommer att säga att det var bättre innan bilden kom och sen finns det vissa som är snälla som kanske accepterar en gamkärring utan smink och silicon. Det ska bli spännande med alla kommentarer. ;-) | |
fashiion - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:04 | |
![]() | Hm, jag bor i närheten av silverstedt o jag känner en som hon är 3 männing med ;o | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:08 | |
![]() | Alltså, jag uppmuntrar inte att unga tjejer ska skaffa siliconbröst, ha lösnaglar eller andra skönhetsförhöjande medel... Men jag tycker inte heller om att man ser ner på folk pga dessa faktorer heller... Man kan ju inte göra något åt deras dåliga självförtroende, det enda man kan kan göra är att vara en bra människa och ge sina framtida döttrar en bättre självbild och se till så att de trivs med sig själva. Tror dock inte det hjälper att sitta på ett forum och snacka skit om dessa tjejer. hur hjälper det dom som? Förutom att de möjligen känner sig ännu fulare och får ännu mer komplex än vad de redan har över sina kroppar | |
Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:20 | |
![]() | Word mollee! Human respekt och humana ideal. *applåd* | |
Malla13 | 2009-03-10 18:22 | |
![]() | Mollee: Jag tror inte att silverstedt sitter och läser inne på betapets forum så hon lär inte blir ledsen över vad vi skriver. Jag tycker det är synd att människor ska behöva gömma sig bakom en fasad av smink, silicon mm för att må bättre. Att ge folk bättre självförtroende tror jag oxå på, men då gäller det nog att den med det dåliga självförtroendet själv hjälper till oxå. Jag har själv ett ganska dåligt självförtroende men jag skulle absolut inte känna mig mer trygg att spöka ut mig till någon jag inte är. På vilket sätt hjälper det mig eller någon annan. Varför kan man inte vara naturlig längre? vad är det som har gjort att det ska bli så här? Många skyller på killarna.. Men hur många killar är det som igentligen tycker att en plastfasad är finare/attraktivare/snygg are än en naturlig tjej? vad jag förstår så är det övervägande killar som tycker om det naturliga, ialla fall dem i min omgivning och många andra som jag har läst på olika forum om. Synd att det är så.. att tjejer måste gömma sig själv istället för att bearbeta det som är det verkliga problemet till varför dem måste göra sig till något dem inte är. | |
älgvägen | 2009-03-10 18:23 | |
![]() | alla får väl se ut som dom vill men vist blir man lite trött på alla skriverier så fort dom gör något ganska enfaldigt i min menning de e min åsikt | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:27 | |
![]() | hon heter Victoria Silvstedt inte Silverstedt | |
upa - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:29 | |
![]() | Det heter silikon det hon har kastat in innanför huden, inte silicon. Kan vara bra för er som stör er på att hon talar svengelska att veta. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:31 | |
![]() | Det som är så bra är att man kan välja att inte läsa om henne, om man nu retar sig. | |
mollee - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:31 | |
![]() | Man bör varken uppmuntra deras utseende eller se ner på deras utseende heller. Ja malla, det är synd att folk måste gömma sig bakom en fasad, håller med... Men jag blir ändå trött på att folk ger negativ kritik oxå. Egentligen borde det varken finnas smink, lösnaglar, tupeer eller solarium.... men nu är det så. Och jag tror nog att vi alla någon gång gör saker för att bättra vårt utseende, ingen är helt naturlig. Man sminkar sig, färgar håret, använder bh för att dölja sina hängbröst... vart går egentligen gränsen på onaturligt och naturligt? | |