Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 175 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-03-12 21:52 | |
![]() | Zizzi: Förut skrev jag alltid typ "Här finns fler personers åsikter om du skulle vilja läsa mer" ungefär, bara för att folk skulle fatta att det inte är för att vara besserwisser utan för att hjälpa. Men icke, det vart sura miner ändå. Sedan ska erkännas att jag faktiskt stör mig på att folk inte söker efter trådar innan man startar nya. Ta recept-trådar t.ex. Hur många finns det egentligen? Och recepten har väl inga bäst-före-datum? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-12 21:55 | |
![]() | Det skulle tilltala mig om den som vill fjanta i min tråd frågade först om det var ok att göra så... skämt åsido Zizzi så kan det väl underlätta om någon påtalar att det faktiskt finns ett antal aktiva trådar ang samma ämne som man själv startat en tråd om? | |
| Zizzi | 2009-03-12 22:07 | |
![]() | Ibland, men inte ofta, så kollar jag om det redan finns en tråd om samma ämne. Men helst så vill jag nog starta en ny tråd även om ämnet finns beskrivet i någon annan gammal tråd. Men det är klart att ifall tråden bara är någon månad gammal så kanske, men bara kanske jag skriver i den. Men jag tror inte att jag öppnar en flera år gammal tråd. För min del tror jag det handlar om att "äga" tråden. Men ta ett exempel under ordlekar då: Någon har startat en rolig lek som sysselsätter mig och många fler. Just nu kommer jag inte på något bra exempel, men jag knåpar och småskrattar och roar mig själv (och kanske andra) med små finurligheter. Då kommer någon och sätter in en länk till samma lek flera år tillbaka och då är det ju förstört med att hitta på något själv. Då är det ju bara att läsa vad som står i den länkade trådens 300 inlägg. | |
| ANDERStG | 2009-03-12 22:09 | |
![]() | Ja, det är skillnader i personlighet. Vi knåpar, småskrattar och roar oss. Kanin och jk vill helst katalogisera och ordna saker. | |
| Miss_jk | 2009-03-12 22:10 | |
![]() | Men ordlekar känns väl inte som riktigt samma sak. Där vill man ju inte ha reda på folks åsikter om ett ämne. I snack/seriöst vill man det och då (återigen...) fattar jag inte varför man blir sur när man får en hel drös med svar. | |
| Zizzi | 2009-03-12 22:12 | |
![]() | Jaja, jag kanske skrev lite gammaldags, men så är jag ju en kärring också ;-). | |
| Zizzi | 2009-03-12 22:14 | |
![]() | Mitt inlägg var till ANDERStG :-). | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-12 22:17 | |
![]() | Jag tror nog att ledningen för Betapet uppskattar att man använder befintliga trådar och vidareutvecklar dem. De flesta medlemmarna vill nog ha så många infallsvinklar som möjligt av ett ämne också, eller större antal recept och bryr sig faktiskt inte om vem som startade tråden. Trådstartaren äger ju inte heller tråden, utan forumvärdarna modererar den oavsett ts. Om man vill ha något alldeles eget att tillverka och bestämma över, kan man ju t ex göra en blogg. | |
| ANDERStG | 2009-03-12 22:17 | |
![]() | Zizzi: Jag tycker det var bra uttryckt, det var inte för att kommentera språket som jag återanvände. Jag är finlandssvensk, så jag har inga problem med ord som någon på andra sidan viken skulle anse förlegade. | |
| Miss_jk | 2009-03-12 22:20 | |
![]() | mommes: Det tror jag också... | |
| ANDERStG | 2009-03-12 22:24 | |
![]() | Jag tror ledningen för Betapet uppskattar om vi knåpar, småskrattar och roar oss. Glada medlemmar är nöjda medlemmar är reklamintäkter. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-12 22:43 | |
![]() | Jag tänker inte bidra till reklam intäkter fortsättningsvis. Jag tänker sura! | |
| mrperfect | 2009-03-12 23:14 | |
![]() | Finns det reklam här? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-12 23:18 | |
![]() | Nej,bara folk som vill göra lite PR. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-12 23:32 | |
![]() | Nog ser vi en del smygreklam. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-12 23:34 | |
![]() | Drar man på sig solglasögonen slipper man se. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-12 23:36 | |
![]() | Men då missar man ju chansen att reta sig fördärvat på saker o ting ;) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5