Spelrum
Giraffen12
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade13
Mobilspel
Pågående19 158

Forumkategorier

Användare Inlägg  
JaapConrad - Ej medlem längre2009-03-15 23:12
Antal inlägg: 1788

Med den lilla skillnaden att bajs är ett ganska ovanligt ord på löpsedlarna, till skillnad från schlagerchock.

Jag skulle testa att smaka på bajs, åtminstone en gång på tjugo år, om 3.5 miljoner andra svenskar bedyrade att det var jättenajs.

mommesfrites - Ej medlem längre2009-03-15 23:43
Antal inlägg: 7605

Prositi, man behöver inte ha sett melodifestivalen för att ändå ha skavsår i öron och ögon efter allt skrål i både radio och tv med "inför" osv och alla löpsedlar, förstasidor om det fantastiska evenemanget.
Jag är lite besviken över att just du rackar ner på ts (eftersom du har skrivit så mycket om att aldrig mobba mm) och hela den här tråden är ganska olustig.
Vore jag forumvärd, skulle jag stänga tråden. Poppar säkert upp nya trådar inför finalen i Moskva.

megasen2009-03-16 07:11
Antal inlägg: 450

Om man tar upp en typ, liknande tråd, 3 år efter att den startades första gången. Ämnet i denna tråd är "våga vägra melodifestivalen"

Man behöver ju inte nyss ha kollat på programmet för att fatta vad det handlar om¨. eller??? och mycke thar ju inte förändrats på "20år"

I forumet kan man skriva om vad man känner för, t ex jag hatar broccoli , om jag känner för det.
Hur jag mår och vem jag är Prosit har inget med min tråd att göra, så jag ber vänligen och bestämt att inte blanda in det.

Ämnet är fortfarande "Våga..osv".

Eftersom en del i denna tråd retar sig på saker som jag tycker, och ger sig på mig som person, läser sådant som inte finns.

Ber jag mina kollegor (forumvärdar) att stänga denna tråd så slipper "betaspelare" reta sig på att någon vågar vägra.

Jag känner som mommesfrites att tråden har blivit både otrevlig och olustig.

Ja Ja alltid retar man någon !!

Tackar för mig och hoppas ni ALLA får en bra dag

//Megasen som alltid står för min åsikt även om det blåser i "hatten"

le-lou2009-03-16 08:57
Antal inlägg: 17500

Självklart får du tycka illa om hypen av melodifestivalen megasen. Men jag vänder mig ärligt talat emot att en spelvärd gör en ny tråd om samma ämne när det redan finns en tråd som avhandlar samma sak. Den må vara 3 år gammal men den var redan bumpad - av dig själv faktiskt. När andra gör så här, stängs den nya tråden ganska snabbt ner med hänvisning till gammal tråd. När en värd gör det - så glider det mellan fingrarna?
Personligen tycker jag inte om det, men å andra sidan ska man väl behandla alla medlemmar likadant?

Vilka otrevligheter är det du syftar på?

Goliath II - Ej medlem längre2009-03-16 09:03
Antal inlägg: 460

Patetiskt

wildman2009-03-16 09:19
Antal inlägg: 3860

"Man behöver ju inte nyss ha kollat på programmet för att fatta vad det handlar om¨. eller??? och mycke thar ju inte förändrats på "20år"
"

Ehhh, jo faktiskt. Jag sticker ut haken och påstår att det mesta INTE är som förr, på gott och ont.
Musiken är annorlunda, idag tar man ju in alla möjliga genre. Sen är ju hela upplägget förändrat. Faktiskt.

Femme_Fatale2009-03-16 09:19
Antal inlägg: 709

Jag är också medlem i klubben, sen många år tillbaka faktiskt.

Dessutom tycker jag det är vansinnigt tråkigt att diskutera i flera år gamla trådar.

le-lou2009-03-16 09:28

Femme fatale -det är inte det saken gäller :). Jag tycker också att det suger att diskutera i gamla trådar men regler är ju regler.
Tror vi tom hade en tråd om just det när värdarna förklarade läget för mig, när en tråd jag gjorde stängdes med densamma motivering.
Visst är det störigt, men extra störd blir jag när jag ser en värd göra samma sak och då faktiskt bli försvarad av en annan värd.
Shape up inne på admin tack!

Melodifestivalen är skitbra show btw.

Femme_Fatale2009-03-16 10:05
Antal inlägg: 709

Hehe le-lou...jag förstår din poäng

men melodifestivalen får du titta på utan mig ;-)

megasen2009-03-16 17:32

"Visst är det störigt, men extra störd blir jag när jag ser en värd göra samma sak och då faktiskt bli försvarad av en annan värd" Skönt med stöd, du är ju hela tiden påhejad av b la "trashone" CITAT Måste hålla med Le-Lou. Och fnissar lite åt svaret som inte gav svar alls.

Fnissa på ni åt andras åsikter och andras svar.

Orka bry sig mer, vill du gå vidare så prata med forumvärdarna, det har jag gjort och väntar på svar. Om jag kunde så skulle jag låsa tråden nu så slipper du Reta dig på min tråd och mina åsikter. Ok

Mvh Megasen igen som fortfarande står för min åsikt(liknande den tråd som skrevs 2006)

le-lou2009-03-16 17:57

Hehe är jag HELA tiden påhejad av trashone, megasen? Då kan jag informera dig om att du inte riktigt har hängt med hela vägen :P!
Och du behöver inte ta upp din åsikt, den har du rätt till - men det är inte riktigt det vi har halkat in på, eller hur?

Mvh Lelou som fortfarande sitter ner i sin stol

megasen2009-03-16 17:59

le-lou_ som sagt var forumvärdar stänger trådar inte jag.

le-lou2009-03-16 18:06

har aldrig påstått det heller.

BjeBje2009-03-16 18:09
Antal inlägg: 46

Jag har kollat på melodifestivalen sen jag var liten, men iår så tröttnade jag. Speciellt när man skulle rösta fram 5 låtar, sen 2 dueller.....?

Sen tröttnade man på låtarna pga dom spelade om och om igen.

Nej, nästa år tänker jag skita i det programmet, för det har blivit så överdrivet att man spyr.

Speciellt hon som vann hela skiten iår.. HUR RÖSTAR FOLKET EGENTLIGEN?!?!?! :|

megasen2009-03-16 18:22

le-lou- Som spelvärd ska jag inte öppna en likadan tråd, skriver du. Visst!! Ska ha lite mer koll nästa gång.

//Megasen

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?