Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 494 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maad Max | 2009-04-09 00:01 | |
![]() | Fernet Branca Grappa (de jag smakat iaf) Tequila silver (Gold är ju grymt god) Annars går det mesta ner. | |
| seppa | 2009-04-09 00:36 | |
![]() | Bäska droppar är kanon men Slivovitje är odrickbart speciellt Elins direkt importerade i dunk. | |
| Lill-IT | 2009-04-09 00:37 | |
![]() | Skogstorparn: nordsjöolja är ju hur gott som helst.. | |
| Maad Max | 2009-04-09 00:39 | |
![]() | instämmer med Lill-IT | |
| mrperfect | 2009-04-09 02:11 | |
![]() | jag dricker ju inte starkvaror men kinesiskt brännvin, alltså inte saké smakar tydligen fotogen säge mina vänner som provat och spottat ut | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-09 02:22 | |
![]() | mekhong är ingen höjdare. och campari har jag inte heller några ljusa minnen av. | |
| le-lou | 2009-04-09 03:08 | |
![]() | Absolut smakar ju ....bläää. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-04-09 03:12 | |
![]() | är beredd att hålla med dig, le-lou. Vodka över huvudtaget är ett riktigt otyg. Absolut är ändå bland de bästa av sorterna jag smakat (tack och lov är det inte så många sorter än) och ändå smakar den riktigt jävligt. Inget gott kommer av vodka! möjligen, möjligen Boris Jeltsin. | |
| mophatt | 2009-04-09 03:27 | |
![]() | Whiskey B L Ä Ä | |
| ANDERStG | 2009-04-09 08:31 | |
![]() | Vad har ni emot anisbrännvin? Pernod är ju sakligt användbart. Har smakat hemgjord anislikör ganska nyligen, den var bra. | |
| pawis | 2009-04-09 08:47 | |
![]() | Definitivt Beska Droppar!!!! | |
| sannas_man | 2009-04-09 09:26 | |
![]() | Riktigt dåligt kolad hembränt och light cola! | |
| Iamx | 2009-04-09 11:03 | |
![]() | sämst är: 1) kinsasprit (regerande uselmästare) 2) lakritssprit från östra medelhavet 3) tequila 5) kumminsprit från Tyskland 4) melon-/vanilj-/jordgubbsv odka o dyl. | |
| wecko | 2009-04-09 11:35 | |
![]() | Att i en tråd på sju sidor bara ha en som nämner gräsklipparbränslet Mehkong är ju mycket märkligt. Är det bara för att ni andra har "ljusa" minnen från en bucketkväll nånstans nån gång? En annan otäck jävel är After Shock med kanelsmak.. dra åt helvete, jag var tvungen att anmäla fanskapet som bjöd på den för mordförsök, alternativt vållande till kroppsskada. Campari är inte heller särskilt gott för den delen. | |
| Lindalainen | 2009-04-09 11:40 | |
![]() | jag drack ren bananrom i hultsfred ett år. alltså, smakade bara. uäck! aldrig igen! | |
| wecko | 2009-04-09 11:40 | |
![]() | Men ni som protesterar mot Tequila och Rom förstår jag inte alls. Om ni dricker sönderdestillerad batterisprit så förstår jag er, men gör er själva en tjänst och gå till en bra bar med bra sortiment och prova en fin lagrad Rom eller Tequila. La Habana har några fina Romsorter (eller hade i alla fall) och el Diablo har ett hyfsat Tequilasortiment. Båda ligger i Stockholm. Risken är ju att man har krökat smaklökarna ur led i ungdomen på dålig Tequila, så att man inte uppskattar den lagrade. | |
| lacrimosa | 2009-04-09 11:44 | |
![]() | umgicks med punkare i min ungdom. en av dem hade en tendens att hälla i sig marinella, tydligen billigast i längden. fisatan. vinet diamant är inte heller någon höjdare.. | |
| rekan87 | 2009-04-09 11:59 | |
![]() | Gammeldansk måste la ändå vara det vidrigaste som finns ?? | |
| ventuno | 2009-04-09 12:09 | |
![]() | instämmer med wecko. Rom och just Tequila är det så enorm stor skillnad på vilken du använder. Många nämner Sljivovica. Här snackar vi i stort sett hembränning. lovar det finns många norrlänningar som lätt kan hålla med om att det finns hemkört och sen finns det HEMKÖRT. Jag har smakat gudomlig Sliva!!! Grappa?! ni har dålig smak...helt seriöst...det är likadant där, finns så sjukt stort sortiment att jag är säker jag inte smakat den bästa än. dessutom super man inte grappa. man njuter det...gärna till en espresso. Över till vodkan. Absolut? nejtack, den är överskattad. väldigt oljig, men funkar att göra drinkar på. Finns hur många vodka som helst som jag gärna kan dricka rena. Fernet nämnde nån. Det kan vara lite vä mkt ibland, men har nån testat Fernet menta? Den är väldigt underskattad. Ska jag komma till mina lågvattenmärken nu kanske? Becherovka har jag lite svårt för. försökt att få det funka, men det gör det inte =) After Shock nämnde nån....instämmer helhjärtat. killen som bjöd på det en kväll var det många som ville "prata" med Sen har jag svårt för lakritsshots i alla dess former. klöks när jag serverar det. men sen är det skillnad på att dricka sprita och supa sprit....tänk på det =) | |
| wecko | 2009-04-09 15:45 | |
![]() | Just det, en kompis var på semester i Goa. Jag gillar lite ovanliga spritsorter så jag brukar be polare köpa inhemsk sprit på sina resor. Han köpte ett lokalt eldvatten som heter Feni som är gjort på cashew, låt oss stanna vid att det är en intressant smak haha | |