Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Torskmacka | 2009-11-28 23:36 | |
![]() | det var tesspress jag tänkte på. | |
| Tess 08 | 2009-11-28 23:37 | |
![]() | <---- förvirrad... | |
| Carro_1988 | 2009-11-29 06:16 | |
![]() | 60 i bänk 177cm 70 kg. | |
| Tribal Tech - Ej medlem längre | 2009-11-29 07:23 | |
![]() | Fy fan vad ointressant... Är det nåt att bygga en självbild på? Hur mycket man tar i bänk? "Jag är stark - alltså är jag bra..."? Get a life! | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2009-11-29 12:22 | |
![]() | är det nån som sagt så tribal tech? Eller sitter du bara och tänker konstigt? | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2009-11-29 12:45 | |
![]() | Jag vet inte hur mycket jag tar, jag tror min tjej tar men än jag. Hon är redan oändligt vacker, så egentligen kvittar det vilket. | |
| monew | 2009-11-29 14:39 | |
![]() | haha, tar vad? tillskott? | |
| Cajsa-Stina | 2009-11-29 14:42 | |
![]() | 10 kilo borde jag väl klara? | |
| monew | 2009-11-29 14:44 | |
![]() | ja det gör man en 9åring kan tex väga 25 kilo, det klarar jag. 50kg själv. | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2009-11-30 02:01 | |
![]() | Tess 08, jag ljuger inte men jag vet att jag är stark för min ålder riktigt stark då e de konstigt om folk som är 40 osv som väger kanske mellan 60-70 kilo tar mer än sin dubbla vikt. Min polare är starkast i sverige i sin viktklass de här året 90 kg han tar 155 i bänk hans första lyft när han va 16 låg runt 90-100 dvs typ 10 kg från magnus samuelsson som var sveriges starkaste man förut, den snubben har kl'ttrat i träd på gotland osv och i armbrytning tar han alltid ner vakterna som ändå har armar sopm är 3 ggr så stora som han själv, han tar tex 40 gånger 400 kilo i benpress normalt sett kommer man inte upp, haha tror du seriöst att de finns fler underbarn som honom.....just här hm,......konstigt att jag aldrig ser dem på gymmet/stan eller beachen...de som väger runt 60-70 tar max 40 kg över sin vikt inte mer. Tro mig hållt på med detta i ett antal år så jag vet vad jag pratar om. | |
| Maad Max | 2009-11-30 02:17 | |
![]() | Har en polare som väger runt 90kg, 95 max. Han tar 160 i bänk. Säger han iaf, påstår du att han ljuger då? hur vet du förresten att din polare tar mest i Sverige? För övrigt så kan jag ju berätta för dig att det finns många gym i landet. Jag misstänker starkt att du inte går på alla. Syftar såklart på att du påpekat att det är konstigt att du inte sett folk på gymmet osv, vilket måste tolkas som att du tror att alla tränar på samma gym som du. | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2009-11-30 02:49 | |
![]() | Men jag menar eftersom de verkar finnas så måååååånga som tar så mycket är de inte konstigt att man ser dem då jag menar åtminstone en borde väl va där? Haha jag gymmar nu på friskis och svettis i skrapan, sen har jag vart i fryshusets gym i 1-2 inte sett ngn där heller som stämmer in på vad vissa här påstår sig ta jämfört me deras vikt å längd osv.. likaså har jag vart på ett gym i farsta under en kortare tid inte sett någon stor där......likaså ett annat friskis och svettis, så det e klart jag varit runt. Nej inte sagt att han ljuger för när du uppe i 90-95 kg så är de inte konstigt om du tar typ nästan dubbelt så mycket då e de rimmligt att ta 150-160 och uppåt förstår du vad jag menar? Även fast det e samma andel så är det störra chans att en som väger 90-95 kilo tar 150-170 i bänk än ngn som väger 50-70 och tar 120-140....fattar du? Ja, med tanke på att han var med i seriges starkaste man för sin viktklass och drog en branbil som vägde 14000 kg dvs 14 ton, han drog den flera meter så tror jag nog inte att han ljuger, med tanke på att han har alla medaljerna hemma, han tog medalj i flera grenar. Dessutom så var det ju en tävlig just inriktat för sveriges stakaste, det var i baldersnäs i sommras i juli.....och tror du inte då att de allra starkaste anländer dit? haha jag har själv sett han vinna mot folk som har armat stora som hus som bänkar hur mycket som helst såg han slå en steroidsnubbe, Ja, du kan ju be din kompis åka till den tävlingen jag tvivlar nog starkt på att han drar en brandbild vägande 14 ton, att han drar den över 10 meter.... | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2009-11-30 02:52 | |
![]() | Hha vadå att min polare tar mest i sverige? Vart i min text ser du det? Det sa jag inte sa att han blev utnämnd till sveriges starkaste i sin viktklass sen finns det folk som går på de som e bättre eller de som rentutav har bättre teknik bara...men den där killen är stark på alla plan om vi säger så här att ta 155 i bänkpress som han gör för att va så stark som han e , är inte spec bra, vad sägs då om 40-45 repititioner som han gjorde på 400 kilo i benpressen UTAN, paus....mer än 80%-85% av alla som går på just de gymmet iaf som han gjorde det på, de kommer knappt upp. | |
| Maad Max | 2009-11-30 03:03 | |
![]() | Missuppfattade vissa delar av din text gällande din kompis där. Är med på vad du menar nu. Ett tips är att använda skiljetecken ibland. Förstår nu att du menar rent kategoriskt att du inte sett lättviktare ta tunga lyft. Då spelar det mycket riktigt inte så stor roll vilket gym man är på, så länge det är ett demografiskt rättvisande klientel som går där. Hur som helst så tror jag nog att folk inte har någon större vinning i att ljuga om vad de tar i bänk. Tror snarare att det handlar om att folk som tycker det är intressant med träning, bänkpress osv, klickade in sig här på tråden av rent intresse. Vad det gäller sannolikheten att personer som väger runt 60kg skulle ta 100-120kg i bänkpress låter det som att de borde vara väldigt korta. Annars förstår jag din förvåning. Att jämföra bänkpresslyft är i min mening en ganska pubertal grej. Lite som att bryta arm på krogen. | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2009-11-30 03:09 | |
![]() | Japp, men vissa ljuger det vet jag. En kompis till mig tillexempel sa att han tox 12x95 på bänken= Lyfter 95 kilor 12 gånger. När det var upp till bevis klarade han cirka 3-4 stycken. Dessutom såg jag ett klipp på en 14åring sades det på youtube, de påstod att han tog 90 kilo. Och då var det första gången han provade. haha inte en chans....Magnus Samuelsson tog för fan första gången 100 kg då var han 16. Vad skulle denna snubbe ta isåfall då när han är 16. 120 eller? GRATTIS HAN VAR hmm...hmm TYDLIGEN STARKARE ÄN MAGNUS SAMUELSSON. Nu är inte jag ett sådant underbarn som Magnus Samuelsson men jag var stark när jag var 14. Mycket större än killen man får se prova 90 kilo. När jag Bänkade första gången det var när jag var 17 på det 18e, jag tog 50 kilo. Tänk på att det e jobbigt och blir tyngre första gångerna i och med att du inte har så bra teknik. Jahaa,,, så de menas alltså att en snubben som är 4 år yngre än mig och hur mycket mindre än mig som helst nästan tog dubbelt så mycket som mig? nej skulle inte tro det va? Idag bänkar jag 112,5. Vad bänkar han när han e lika gammal som mig, ja....180 kanske? Som sagt tro inte på allt du hör. | |
| Maad Max | 2009-11-30 03:58 | |
![]() | Första gången jag bänkade tog jag 85kg. jag var 14år. | |
| monew | 2009-11-30 09:01 | |
![]() | varför är det en tävling? vissa kan mycket bara med vilja | |
| KarlBarl | 2009-11-30 10:03 | |
![]() | 79kg 27år 140kg | |
| Mincie | 2009-11-30 12:45 | |
![]() | Jag orkar nog bara pressa upp en bänk... | |
| JENSEN Södra - Ej medlem längre | 2009-11-30 15:05 | |
![]() | Men Maad Max då var du ju bara 15 kg ifrån magnus samuelsson och ändå var ahn 2 år äldre. Du måste ju vart ungefär lika stark som han när han va 14 då alltså | |