Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 377 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 16:54 | |
![]() | Plums: Porto har löst sig så att antingen kan den ena få nån sak mer hos den andra. Eller att man tänker som jag, att det man förlorar på karusellerna tar man in på gungorna. Alltså nästa gång är det åt andra hållet... Inte vart några problem där... Har inte hänt någon gång att nån blivit blåst - vid ett par tillfällen har den ena parten fegat ur pga att den inte haft pengar till porto men vill inte säga ngt. Det bli tajfs, men paketet kommer. Sen finns det ryktessystem även där, många inväntar dom innan de litar på Swopparen. Vill man inte byta är det helt ok. Man meddelar att tyvärr så hittar jag inget hos dig.. så va det inget mer med det. Det finns så många bytare o så många prylar att det inte tas negativt. Det är bara att ta nästa o kolla om man hittar ngt där... Kanske kan upplevas som naivt, men sån är stämningen där o så fungerar det. Vilket är toppen. | |
| Bäste Robert - Ej medlem längre | 2009-09-24 18:28 | |
![]() | Swoppers är bäst!! Jag rekommenderar alla att testa det. You will love it! :-) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-24 19:20 | |
![]() | Tanten M låter kul ska ta mig en titt:) | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-09-24 19:22 | |
![]() | Är medlem, aldrig haft problem. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-24 19:51 | |
![]() | Har nu reggat mig på Swoppers verkar ju skitkul:) Nu vill jag fota allt jag har och lägga ut hehehehe | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 19:59 | |
![]() | Sa ju det... :) Aldrig sett ngn greppa hur det går till så snabbt som du... Redan lagt upp flera album, svarat i trådar o hittat till rätt ställe att placera vad du önskar... Hoppas du får swoppa en massa nu! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 20:01 | |
![]() | Åså e du inte ens senaste medlem... har kommit 4 stycken till sen du reggade dig... växer i rekordfart. | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-09-24 20:04 | |
![]() | jo, visst växer det, men man MÅSTE ju regga sig för att se vad som erbjuds även om man inte är 100% intresserad av att vara med sen.. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 20:07 | |
![]() | Åååå vad jobbigt, tar 3 sekunder. Passar det inte så åker du ut som medlem efter 3 månader. Utav de som reggar sig så stannar 50-60% vilket betyder minst 10 nya aktiva medlemmar per dag. Det är dom som jag räknar... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-24 20:09 | |
![]() | Tanten M, tack för svaret. Verkar rätt kul faktiskt. Finns det sökfunktion så man kan hitta saker eller får man gå igenom fotoalbum? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 20:17 | |
![]() | Det finns sökfunktion, men alla lägger inte ut annonser på vad de har. De absolut bästa sättet är att göra album med sina egna grejer o sen kolla igenom vad de medlemmar som visar intresse har... Sen PMar man antingen att tyvärr... eller så skriver man att det Där du har skulle jag vilja swoppa mot. Rätt simpelt faktiskt. Kolla gärna ett par inloggade medlemmars album o se hur det ser ut när du reggat dig. | |
| Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-25 12:01 | |
![]() | www.tradera.com/Dess...n_ 99011774 Tillfälle för samlaren? | |
| Dyslekso | 2009-09-25 12:17 | |
![]() | Ja, de skulle vara trevliga att dricka champagne ur, tror jag. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-25 12:17 | |
![]() | nej fy! haha:) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-25 13:17 | |
![]() | ja vore kanske kul för dom som samlar på skor om inte annat, men hur tillförlitlig är denna annonsen?? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-25 13:20 | |
![]() | Tanten M har fått ett par som är intresserade av vissa saker jag har, men sen när man tittar hos dom så hittar inte jag nåt jag vill ha:( iofs har hittat en del kläder jag vill ha, men då är det fel storlek buuuuuhuu:) | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-09-25 18:06 | |
![]() | Handlar en massa saker på tradera just nu och har inga som helst problem med oseriösa försäljare eller ej levererade varor! Det måste vara försvinnande lite risk att råka ut för det, tror jag. Jag sätter alltid in pengar direkt på säljarens konto via överföring på internet, då syns det ju när, var, hur och framför allt ATT man satt in pengar. Haha, gillar CP´s dojjor, man kanske ska bjuda på dom?? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-25 18:09 | |
![]() | jag har handlat på tradera i över ett år nu,har bara haft problem en gång,tack å lov.. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-27 01:07 | |
![]() | Tanten M jag har nu swoppat lite grejer jätte kul ju:) Vad heter du på swoppers | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-27 09:29 | |
![]() | Jag e den som väntar på att du ska ladda upp skor ;) Som har en stickad tröja du vill ha... | |