Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 23:04 | |
![]() | anneli:I will*S* | |
| le-lou | 2009-05-28 23:51 | |
![]() | Jag tycker det där med status är harmlöst och inget jag stör mig på, folk får väl skriva precis vad de vill. Stör jag mig på nåt med Facebook så är det alla förbannade applikationer och skit som folk skickar (el som går iväg automatiskt för att man klickar knas). | |
| taru | 2009-05-29 11:19 | |
![]() | Över till en debatt om mensvärk nu? Nej mensvärk behöver inte gå över när man får barn. Jag hade aldrig någon, men efter första barnet fick jag det, efter andra blev det mycket värre. så det så. Och angående statusraden på facebook. jag tycker det är kul att läsa om vad folk gör. eller känner. har sällan tillfälle att få träffa eller ens prata eller chatta eller maila med mina vänner, men skriver det nåt om sin vardag i statusraden kan jag läsa det på under en sekund, och hller mig då åtminstone något ajour om vad som sker i deras vardag, lite smådetaljer gör hela skillnaden mot att bara få veta de stora hänelserna. Och jag tror att många människor vill bli sedda, veta att någon där ute finns och ser dem och bryr sig kanske också, detta är ett sätt. | |
| larslalala - Ej medlem längre | 2009-05-29 11:55 | |
![]() | jag väljer att klicka bort dem med trista uppdateringar, då är jag fortfarande vän med dem men behöver inte se deras ointressanta uppdateringar om sjuka barn och middagsmat. Det är bara att klicka på "dölj" så slipper du se dem. | |
| Platonia | 2009-05-29 12:11 | |
![]() | Jag irriterar mig på vissa som ständigt klagar på sina statusraden, en tjej jag känner skriver ut varenda problem hon har. | |
| ventuno | 2009-05-29 13:07 | |
![]() | Tycker det är komiskt att nån klagar här på just en sån sak...som någån sa. Man kan dessutom klicka bort så du slipper se uppdateringar. | |
| marmotte | 2009-05-29 13:25 | |
![]() | Man får ta det onda med det goda, skall man nu absolut hänga på Facebook så har man ju valt det, eller? Om man nu vill skriva ut vartenda problem man har så får man väl göra det. Det kanske funkar för henne. Annars kunde ju facebook bestå av färdiga formulär med alternativ att tvångskryssa i. Kul. Det enda positiva m facebook är ju att alla människor kan använda det på sitt eget vis. | |
| tipitina | 2009-05-29 13:37 | |
![]() | Miss JK, vad är då tillräckligt intressant för att få skrivas i stausraden? Att jag bakat tårtor? Gått på hundpromenad? Dejtat? Skaffat ny kille? Gift mig? | |
| marmotte | 2009-05-29 13:38 | |
![]() | Men framför allt borde det ju finnas statusradspoliser med makt att sudda bort alltför bagatellartade statusrader. | |
| tipitina | 2009-05-29 14:10 | |
![]() | marmotte: Så rätt du har! Nån jävla ordning och reda får det väl ändå vara! :) | |