Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 20 220 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:03 | |
![]() | silikontuttar är skitfult, ser helt onaturligt och ofta groteskt ut. kan förstå att man vill lägga sig under kniven om man kanske inte har några, men som med all plastikoperation så tycker iaf jag att om man pga sin egen fåfänga gör diverse onaturliga ingrepp eller sprutar in konstigheter i kroppen gör ett misstag. | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:15 | |
![]() | anneli72 förstår du inte att det är hur man känner själv. Om en person inte trivs med sitt yttre kanske tom känner sig deppad av det och det finns nåt man kan göra att personen vill göra det? Det har inte med att göra vad ANDRA tycker och tänker eller om någon klagar eller inte. Sminkar du dig? Är det nån som klagar när du ej gör det? | |
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:15 | |
![]() | smink går iofs att tvätta bort va? | |
Vikatjejen - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:17 | |
![]() | Fan vad mycket skitsnack! Brösten är viktiga för en kvinna och hur kul är det om man har två tomma påsar som hänger till knäna, skulle det tända er killar? Bara för att man opererar brösten behöver det inte betyda att man gör en DD kupa....min är en C kupa och jag är stolt över mina hallongelè bröst. Jag gick ner 64 kilo i vikt och tyvärr så försvann även fyllningen i brösten så det var antingen att rulla in dom i en bh eller slänga påsarna över axlarna (snygga pucklar)...Jag opererade mig i Linköping på Plastikhuset, det skiljer mycket pengar på att opa sig där mot i Sthlm, jag betalade 30.000 för mina bröst och det är 30 väl investerade tusenlappar.... Lycka till! | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:30 | |
![]() | ond-kanin ja men det har väl inte med det att göra. Jag tycker det är bra att det finns sådana altenativ. Det är persons kropp och personens pengar. Jag skrev det där med smink som en liten jämförelse, kvinnor använder väl smink för dom vill göra sitt yttre finare.? | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:31 | |
![]() | Vika: Gott att höra. | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:32 | |
![]() | Vikatjejen grattis till sån otrolig viktminskning bra jobbat:D Och jag är glad att du är glad för dina "hallon" :) Jag personligen tror ju att det ond-kanin säger är lite hyckleri, nog f-n skulle han vända sig om och titta på en tjej med fin kropp, men inte tror jag han skulle göra det om det kom någon med påsar till knäna ehehhehe | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:33 | |
![]() | Klart det är hyckleri. | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:34 | |
![]() | va kul vi är ense för en gång skull trashone..:D | |
trashone - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:36 | |
![]() | :) Undra varför folk så enträget tycker det är fel att operera sig, men att det är helt ok att lägga samma pengar på terapi. | |
BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:38 | |
![]() | precis min åsikt:) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:48 | |
![]() | många säger ang plastikoperationer"jag fattar inte,förstår ingenting,bla bla," Jag tycker det är tråkigt att man måste förstå allt vissa gånger för att kunna hålla sig borta från att döma.. Hejja på Trash å Vika,håller med er!! | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-31 09:56 | |
![]() | jag tror det är mer att man tycker det är synd att det ska behövas what god gave you osv | |
murderjunkie | 2009-05-31 11:02 | |
![]() | men nu är det ju diverse snack om killar tänder på ett par hängiga bröst eller om nån skulle vända sig om för en tjej med saggy tits. det är ju DET som är fel. man ska INTE operera sig för att grabbarna ska tända på en eller vända på skallen när man går förbi, DET är ju helt fel anledning. smink tycker jag mer handlar om att framhäva sina drag, en operation är ju en total förändring och ska göras av RÄTT anledning. INTE för att man ska få bekräftelse av diverse karlar eller kvinnor. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 11:03 | |
![]() | Det finns säkert de som skulle se bättre ut efter en operation men då ska man ha bra fula bröst innan. Jag kan inte skriva under på att alla bröst är snygga. Det jag misstänker när en ung tjej som inte likt Vika har haft enorma viktproblem, inte fött barn (vad jag vet) eller anger nåt annat än att rumpan är stor som anledning att operera brösten, är att hon kan ha en fix idé om att hennes kropp ska se bättre ut som helhet. Alltså hon vill ha större, rundare och bättre. Därför poängterar jag bara att det är ganska stor chans att brösten blir fulare efter en operation. Man kanske ska tänka lite längre än att man vill fylla ut en specifik bh bättre, om man vill se snygg och attraktiv ut? Jag tror TS lider av provhyttssyndrom. Därför vill jag uppmana henne att änka över lite hur hon ser på sin kropp. Visst vill man vara snygg för sig själv, men jag har svårt att tro att någon som är intresserad av skönhet vill vara ful i andras ögon. | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-31 11:03 | |
![]() | murder: du är den snyggaste brud jag sett i hela mitt liv (obs jag är kvinna själv, så jag vet vad jag talar om) | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-31 11:04 | |
![]() | som sagt det tål att sägas igen man KAN tänka sig en bättre kropp genom att bara bestämma sig för det | |
murderjunkie | 2009-05-31 11:06 | |
![]() | haha, tack gimp! | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-31 11:07 | |
![]() | Ja, vad gör du här, murderjunkie, du är för snygg för betaforum ;) | |
murderjunkie | 2009-05-31 11:07 | |
![]() | ja, eller genom att gå till en psykolog och få hjälp att tänka sig till det. hur många människor känner man inte som nojar över helt orimliga saker som man själv aldrig lagt märke till på dem? ibland behöver man någon som får en att tänka på ett annat sätt.. | |