Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 924 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apbur | 2009-06-11 22:11 | |
![]() | Jag är mållös. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:12 | |
![]() | hon skrev ju generellt... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:12 | |
![]() | :) | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:12 | |
![]() | Vilket konstaterande. Normer i all sin prakt, men nog är vi väl längre komna idag?? Finns nog bara ett kriterie att uppfylla vad gäller höga klackar; Gå inte som om du har skitit på dig!! | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:22 | |
![]() | apbur: Vem dog och gjorde dig till stildomare? Om någon blir stött på grund av en annan människas svårdefinerade könsidentitet så kanske de bör fundera på varför de känner så, varför i hela friden de är så förbannat inskränkta? Varför i hela helvetet de blir så 'illa till mods' på grund av att någon inte passar in i stereotypa könsroller. Herrejisses. Att bli illa till mods för att man tycker någon ser ut som en transvestit... och dessutom basera detta på något så fånigt som en viss kroppsbyggnad i kombination med högklackat - vanisinnigt löjligt. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:24 | |
![]() | Man får väl kalla TS löjlig då som inte vill se ut som en jätte eller ställer frågan. Hon var tydlig med att det var en larvig fråga och inte så seriös. Måste den här tråden handla om transvestiters rättigheter i samhället? Det är en kvinna som inte vill se ut som en jätte som skrivit brevet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:25 | |
![]() | ja,elr så kanske de är så enkelt som att det handlar om smaksak =/ å den är som bekant,delad... | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:30 | |
![]() | Ja, jag tycker den initiala frågan (därmed inte trådstartaren) är lite löjlig egentligen, men den är i motsats till apburs kommentarer inte framfört på ett inskränkt och fånigt sätt. Det var inte jag som tog upp transvestiter, men jag spinner gärna vidare på den tråden. Har du problem med det behöver du inte läsa mina kommentarer. För övrigt, trådstartaren. Kör hårt, för fanken! :) Trivs du i dem så använd dem - det kommer synas att du trivs och kommer därmed att vara attraktivt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:31 | |
![]() | Du svarar oxå på ett fånigt sätt. Faktiskt. | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:31 | |
![]() | Titta vem som snackar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:32 | |
![]() | Jag har inte hävdat annat heller. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:34 | |
![]() | Äh... Jag brukar säga att jag ser transig ut och ibland få höra det eftersom visst klädval kan förstärka en del av mina androgyna drag. Jag skulle beskriva mina ben som transvestitben. Det sägs ju att det är män på strumpbyxepaketen. | |
| apbur | 2009-06-11 22:38 | |
![]() | P Trouble, jag gav min åsikt i frågan, sen att folk inte kan ta det utan måste börja tjuta offentligt gör inte att mina svar blir inlindade i silkespapper. För övrigt skäms jag inte alls för att jag reagerar på människor jag inte kan könsbestämma eller som skiljer sig från hur jag förväntar mig att en människa ska se ut. Det är ganska mänskligt. Jag har inte värderat transor alls, bara deras utseende. | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:43 | |
![]() | apbur: Tror du verkligen att dina åsikter har så mycket vikt att de får någon att börja 'tjuta'? Hahaha. Nej, men du kanske borde göra det. Dina s.k. värderingar av folks utseenden ger jag inte mycket för. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:43 | |
![]() | Jag tycker att det är attraktivt att ha lite blandade manliga kvinnliga element i sitt utseende. Det skapar en inbördes dynamik bland dragen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 22:43 | |
![]() | Nytt nick... | |
| apbur | 2009-06-11 22:45 | |
![]() | Gammal fiende. | |
| Navi_ | 2009-06-11 23:18 | |
![]() | Apbur, jag behöver inte försvara ett skit!! | |
| apbur | 2009-06-11 23:30 | |
![]() | Varför gjorde du det då? | |
| Navi_ | 2009-06-11 23:34 | |
![]() | Jaså, jaha jag trodde bara jag skrev ner min åsikt om jag va tyckte. | |