Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 20:39 | |
![]() | gnight!dont let the bedbugs bite!:D | |
| Dyslekso | 2009-06-17 20:40 | |
![]() | Sommaren är kort det mesta går fetbort :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-17 20:55 | |
![]() | skogstorparn: som pruppen sa, han var säkert bra 1986. men det är inget jag lade märke till efterssom jag knappt kunde skita själv det året ;) Hatkampanj? Har ALDRIG gillat tomas ledin. Och jag vet, jag är väldigt snäll och ogillar skitsnack om folk i vanliga fall. Men nu står jag på mig, jag ogillar verkligen hans musik och därmed basta! Dyslekto... :D | |
| bimpelstånka | 2009-06-17 21:15 | |
![]() | Håller helt med om att både Ledin och Gessle är fruktansvärt överskattade!! Gillalalalaläget! | |
| quana | 2009-06-17 21:18 | |
![]() | vill bara säga att en som slår alla rekord i dåliga texter är Lena Ph.jag ryser | |
| Mysanka - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:19 | |
![]() | Om han ändå kunde hålla sig till att spela låtarna från -70 och början -80 så iddes man kanske lyssna. De nyare låtarna är helt enkelt inte bra. Det går som inte att komma ifrån... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:22 | |
![]() | quana:jaaaa*uäk*tröttpå henne i allmänhet,ba sex å män hit å dit,de räääcker!så står hon å fladdrar med klänningarna över ansiktena på små killar då hon står på schen!hon uppträdde på gatufesten å jag stog med min kompis som gillar henne,vi stog ganska långt fram hon har många unga fans å passar de sej å säga sohär då"tjejer,de är ingen ide å springa omkringa å sola å göra sej sommarbrun,för de är ändå bara de vita delarna killarna vill åt!"=/ jag trodde fan inte de va sant,,, | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:23 | |
![]() | scen* så stavas de väl elr?=/ | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:28 | |
![]() | Ja prupp, scen stavas det :) Sade hon verkligen så, lena ph?? Vad fruktansvärt vulgärt och respektlös att yttra sig på det viset. Fy farao! | |
| voicesgreen | 2009-06-17 21:30 | |
![]() | Ledin o Lundell är bra låtskrivare som gett oss massor av bra låtar! Det enkla kan många gånger vara genialt! Låt oss slippa höra en massa negativa ord från uppblåsta okunniga Besserwisser. Lalalalalalalalalalaalala | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:30 | |
![]() | japp,precis så sa hon!å nedanför stog de ett grabbgäng å gapade å skrek"leeena leeenaaa!!",dom var kanske 18-20,haha | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:33 | |
![]() | hehe läste en insändare där någon klagade på "unga män på Lena Ph-konsert som ropat: "Lena, Lena bresa med bena" "vresa" heter det väl? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:40 | |
![]() | hahahaha | |
| quana | 2009-06-17 21:44 | |
![]() | mysp.ar aldrig sett henne live,bara hört på radion ,ock tänkt jag skulle skämmas i hjäl ock sjunga sådana texterm sa hon verkligen så fy fasen isf | |
| stegosaurus | 2009-06-17 21:52 | |
![]() | Jag går gärna och hans namn stavas TOMAS | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 21:54 | |
![]() | haha,jaa!men men,måste vara rättvist!min kompis verkligen gillar henne så jag lyssnade så fick hon lyssna på mitt sen*S* men det är fan drygt å lyssna på ngt man absolut inte tycker om å dessutom i ett hav fulla gapande människor=/ | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-17 22:32 | |
![]() | När jag var runt 14-15 år, drog min kompis med mig för att hon ville kolla på.. vad hette han nu... Hillson, Joakim Hillsom var det! Jag minns att jag hatade honom nå så fruktansvärt, men hon älskade honom jäätte mkt, hon hade tom ett fotoalbum där hon klistrade in bilder på honom som hon hämtat ur diverse tidningar. Hon gjorde små kollage och klistrade in texter och så vidare :D Sen så kom ju dagen när han kom till gatufesten :S Hon var så lycklig, och jag var helt förstörd :D Minns att mina andra två vänner, som slapp höra på hans jäkla "vacker utan spackel" köpte öronproppar åt mig och sen fnissade åt mig för att jag var tvungen att uthärda medans de slapp :/ | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-17 22:35 | |
![]() | hahahaha,ja han ja,,ja han slapp jag iaf =P | |
| fåntrattis | 2009-06-17 22:43 | |
![]() | Var det inte Jumper som gjorde Vacker utan Spackel? | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-06-17 22:50 | |
![]() | www.youtube.com/watc...BL 3lj6p2kc nej, det var hillson, och han ser ut som att han gör 2:an när han sjunger. | |