Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 995 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:50 | |
![]() | Har jag en sådan tur? | |
| Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:50 | |
![]() | det var i början av 90-talet, övervakningskameror var inte så stort på den tiden, tror jag klarar mig. | |
| Härlig | 2009-06-20 23:51 | |
![]() | sorry det är en vän till mig som är helt packat har skrivit. sorry inlägget | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:52 | |
![]() | Herregud nu kollade jag på oords länk:-) Vad jag skrattade åt hon som skulle parkera och höl på i evighet. Inget irriterad han var som kom ut och hjälpte henne:-)) | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:52 | |
![]() | Bertil fick köra upp sju gånger innan han fick truckkortet. Gissa hur han är på att köra bil. :-S | |
| bakslev - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:58 | |
![]() | Det könet som kör mest bil är bäst på att köra bil. Män kör mest bil, och blir dörför mer vana vid bilkörning. Höns kör förhållandevis lite bil, vilket gör dem till sämre bilförare än kvinnor. | |
| Piaree | 2009-06-20 23:58 | |
![]() | Ond_Kanin_ Skrev "statistiken säger väl att folk som nyss har fått sina kort och pensionärer är inblandade i flest olyckor har jag för mig iaf." Haha, det stämmer in på mej iaf, en kvart efter att jag hämtat ut mitt körkort, blev jag rammad av en 83-årig gubbe. Han hade noll koll & förlorade sitt körkort efter det. Typiskt att det var just jag som råkade ut för honom, men vad gör man inte för att hamna i statistiken :) | |
| Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-06-20 23:59 | |
![]() | Jag fick körkortet genom att låtsas intresserad av samma sport som provledaren. Han satt bara och tittade ut genom fönstret medan jag försökte hålla igång samtalet och låtsas vara imponerad av att han kände framgångsrika idrottsmän. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:12 | |
![]() | Jag tycker kvinnliga förare däremot är lite mer "veliga" och osäkra i sitt sätt att köra än män. Men sen har vi ju "gubbar med keps" som nästan är dom värsta i trafiken:) | |
| älgvägen | 2009-06-21 08:00 | |
![]() | kvinnor kan nog köra bil lika bra som män kanske bättre med i vissa fall många män tror bara att de e bättre förare o de e en lika stor risk i trafiken som dåliga förare. jag o min sambo delar alltid på körandet om vi åker långt -ena kör ditt o den andra tillbaka om man blir trött ska man byta de gör oxå att båda får körvana o kan köra om de behövs | |
| jonaker | 2009-06-21 08:47 | |
![]() | "Det könet som kör mest bil är bäst på att köra bil" ??? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-21 09:06 | |
![]() | Män och kvinnor är dom dummaste könen? Dom kör bil typ? Den här tråden är ju föööööööööööööööör dum. Alkoholpåverkade kärare är dummast. riktiga ärkeidioter. Ge makten till hundarna. Hanar och Honor är lika söta. | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 10:24 | |
![]() | Min f d arbetskompis parkerade bilen på gårdsplanen. Han glömde handbromsen och stängde inte heller förardörren eftersom han bara skulle springa in och hämta något. Bilen började rulla bakåt ner mot en stenmur. Dörren tog i muren och knycklades till rejält och gick sen inte att stänga. Han körde i alla fall till jobbet med dörren fastbunden med en bit snöre... | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 10:31 | |
![]() | Angående snillen spekulerar: jag vet förstås inte att kvinnor är tekniskt sätt sämre bilförare. Det är en hypotes (antagande om verkligheten) för att på prövad av Er, högt värderade betapetare. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-21 10:33 | |
![]() | Kontenta: Alla män är töntiga hemmafixare :) | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 10:39 | |
![]() | Martin Timell är deras gud. | |
| mrperfect | 2009-06-21 10:44 | |
![]() | hundar luktar illa | |
| Behringer | 2009-06-21 10:44 | |
![]() | "Hon hade lånat sin mammas bil" Så skriver Aftonbladet med stors rubriker på sin förstasida idag, angående den 20-åriga kvinna och hennes väninnan som skadades svårt på E4 i Stockholm igår. Efter att ha klickat på länken kom jag så småningom till sista raden "Tidigare under helgen dog en 20-årig man när han körde av vägen söder om Tranås under midsommarafton." Med såna rubriksättare får ju ts och andra vatten på sin kvarn.... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-21 10:46 | |
![]() | Intressant att någon öht kan tro att det ska vara någon genetisk skillnad mellan män och kvinnor som påverkar våran förmåga att köra bil.. om man orkar göra upp nån slags stats över könsfördelning i bilolyckor så är det förmodligen jämnt skägg, möjligtvis en lätt övervikt för män, eftersom det ganska ofta är mannen som kör i en familj(av någon anledning). | |
| Behringer | 2009-06-21 10:55 | |
![]() | anledningen är densamma som att fler män än kvinnor är chefer, män har högre lön för samma arbete, fler män än kvinnor väljs till förtroendeuppdrag etc etc Nämligen: Det patriarkala förtrycket Lite OT men ändå.... | |